nazewnictwo produktów - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak nazwać pensjonat?
12:47 06.06.2014
Każdy z nas ma imię, nasze psy, koty, ulubione zabawki dzieci - także. Firmy także mają swoje imię, czyli nazwę. Nazwa często niesie ze sobą ładunek pewnych skojarzeń lub przywołuje jakieś wspomnienia. Dlatego tak ważne jest, aby to, co może być odczytywane z nazwy na poziomie mniej świadomym przez naszych klientów, było zgodne z tym, jak sobie ...
Tematy: pensjonat, nazwa pensjonatu, nazwa marketingowa, nazwa -
Ochrona prawna marki
09:05 29.03.2013
... obowiązkiem. Nie opłaca się narażać marki na kłopoty związane z nazwą produktów. W praktyce za bezpieczeństwo prawne firmy odpowiada zarząd. Ochrona prawna marki, ... . słowa istniejącego lub opisującego przeznaczenie czy cechy charakterystyczne dla danej kategorii produktów lub usług), drugi sposób jest częściej spotykany. Poza nazwami do Urzędu ...
Tematy: ochrona prawna marki, ochrona marki, znak towarowy, prawo ochronne na znak towarowy -
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
10:44 14.03.2013
... / Polish Vodka”. To duży krok w ramach lansowania naszych narodowych produktów. Póki, co naming produktów z oznaczeniem „Polska Wódka / Polish Vodka” jest dobrowolny. ... Ochrona wizerunku polskich produktów poprzez prawnie zabezpieczony naming produktu może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Nazwa marketingowa produktów jest najłatwiejszą ...
Tematy: nazwa produktu, marketing międzynarodowy, nazwa, marki -
Nazwy produktów a symbolizm fonetyczny
00:16 26.02.2013
... Symbolika dźwięków była tematem analiz od dawna. Już Platon zauważył, że nazewnictwo nie ogranicza się do samego dźwięku. Filozof zastanawiał się nad nazwami ... to na przykład znaczy, że inne nazwy produktów będą dobre dla klientów z wykształceniem technicznym, inne z humanistycznym. Podstawą budowania nazwy produktów jest, więc ściśle określona ...
Tematy: projektowanie nazw, wizerunek marki, nazwa marki, nazewnictwo produktów -
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
00:16 01.02.2013
... przeanalizowała ograniczenia nazewnicze. Nazewnictwo produktów, ze względu na coraz większą konkurencję, staje się jednym z kluczowych zagadnień efektywności marketingu. Wraz z ilością nowych produktów rośnie liczba nazw. Nazwa produktu odróżnia od konkurentów i może wyróżniać na rynku. Projekty nazw produktów mają jeden z największych zwrotów ...
Tematy: nazwa marketingowa, nazwa handlowa, nazwa, wizerunek marki -
Jak zaprojektować nazwę produktu?
11:51 09.01.2013
... Jakie cechy powinny posiadać nazwy produktów Zła nazwa sukcesowi szkodzi, ogranicza markę, a w porównaniu z konkurentami wypada blado i niekonkurencyjnie. Wszystkie nazwy produktów i usług powinny mieć gwarantowane domeny internetowe, analizy znaczenia i skojarzeń w innych językach. Jednym z składowych analizy nazwy produktów może być badanie, jak ...
Tematy: nazwa produktu, projektowanie nazw, nazewnictwo produktów, nazwa -
Geograficzne nazwy produktów
10:09 22.11.2012
Nazewnictwo produktów jest najczęstszym polem wpadek nazewniczych. Najczęściej problemy dotykają nazewnictwa produktów motoryzacyjnych. Co ciekawe, najwięcej wpadek nazewniczych dotyczy rynków hiszpańskojęzycznych. Przykład SEAT’a Ronda dotyczy produktu hiszpańskiego i zastosowania nazwy w języku węgierskim. Nazewnictwo produktów SEAT Ronda to ...
Tematy: nazewnictwo produktów, nazwa produktu, nazwa, projektowanie nazw
Podobne tematy:
- marki
- marka
- wizerunek marki
- znak towarowy
- nazwa
- prawo ochronne na znak towarowy
- nazwa produktu
- projektowanie nazw
- nazwa marketingowa
- naming
- nazwa pensjonatu
- nazwa handlowa
- oznaczenia geograficzne
- nazwa marki
- ochrona marki
- pensjonat
- naming produktów
- symbolizm fonetyczny
- marketing międzynarodowy
- ochrona prawna marki