newsletter - wiadomości i porady tematyczne
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
10:17 06.02.2019
... roku Piotr Bucki, bloger, dziennikarz i doświadczony coach, skomentował raport w ten sposób: „Newsletter daje gwarancję, że jeśli treści nas interesują, to… do nas ... i informacyjne. Zaskakujące wyniki przyniosło w tym roku pytanie o powody zapisu na newsletter. Okazuje się, że większość ankietowanych rozpoczyna subskrypcję ze względu na korzyści ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
E-maile nakręcają zakupy
10:54 04.05.2018
Pokaźna część marketerów utrzymuje, że e-mail marketing to jedna z najbardziej skutecznych metod na pozyskiwanie nowych klientów. Potwierdzeniem słuszności tych przekonań może być chociażby badanie zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że na przestrzeni ostatniego roku aż 57% klientów dokonało zakupu pod wpływem znalezionego w ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?
10:44 17.10.2017
... być zatem zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, na których coraz częściej otwierane są newslettery. Jak przygotować grafiki do newslettera? Klasyczny newsletter, dzięki swojemu układowi, daje wiele możliwości wkomponowania w niego elementów wizualnych. Wyróżniamy w tym przypadku logo, header, zdjęcie produktów czy przycisk Call-to-action ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
... , ocenia się także po ilości rezygnacji z subskrypcji w poszczególnych newsletterach. Można powiedzieć, że wskaźnik rezygnacji przekraczający 1% wskazuje jednoznacznie na fakt, że newsletter jest wysyłany za często, zawiera zbyt reklamowe treści lub nie spełnia oczekiwań czytelników. Wskaźnik rezygnacji z newslettera, na poziomie od 0,25 ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing -
E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta
12:28 06.08.2017
Dotarcie do konkretnego klienta z właściwym komunikatem, we właściwym czasie, za pośrednictwem najbardziej odpowiedniego kanału, jest jednym z największych wyzwań marketerów. Sposobem na wpasowanie się w aktualne potrzeby konsumentów, dzięki któremu wysyłane treści mają największą szansę spotkać się z ich zainteresowaniem, jest wdrożenie strategii ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, komunikacja z klientem, obsługa klienta, e-mail marketing -
Skuteczny e-mail marketing. 3 największe wyzwania
00:25 23.06.2017
... dla odbiorców. Co robić, aby e-mail marketing okazał się skuteczny, a newsletter znalazł się w odpowiednim folderze? Rozwiązanie: Dla providera z Doliny Krzemowej ... przesyłanie przydatnych rekomendacji może sprawić, że klienci, którzy zapisali się na newsletter, nie będą chcieli z niego zrezygnować. Konwersja subskrybenta w klienta to kolejne ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
Wiosenny newsletter, czyi powiew świeżości w skrzynce mailowej
11:55 22.02.2017
... końcu wiosna to wyraziste kolory i odważne zmiany! Postaw na naturalność i naturę Pamiętaj, by newsletter wiosenny tryskał pozytywną energią i wyrazistymi kolorami. Doskonałym przykładem nietuzinkowego mailingu jest soczysty newsletter firmy J.Crew, informujący o wiosennej wyprzedaży. Marka ta wykorzystała w kampanii ruchomy gif, który przedstawia ...
Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing -
Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?
13:33 17.01.2017
... niskiego wskaźnika potwierdzeń double opt-in to między innymi: Użytkownik nie zdaje sobie sprawy, że powinien jeszcze dodatkowo potwierdzić zapis na newsletter E-mail aktywacyjny z linkiem potwierdzającym ląduje w folderze spam Link potwierdzający subskrypcję jest chwilowo niedostępny (np. z powodów technicznych) Jaki jest średni wskaźnik ...
Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing -
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
10:58 19.12.2016
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ...
Tematy: real-time marketing, newsletter, mailing, e-mail marketing -
10 sposobów na świąteczny e-mail marketing
00:12 01.11.2016
Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych sprzedażowo okresów w ciągu roku. Przedświąteczny szał oznacza ...
Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing -
Wyszukiwanie zapytań ofertowych
23:04 06.09.2015 PORADA
Witam, korzystam już z wyszukiwarki przetargów, ale interesują mnie również zapytania ofertowe, czy istnieje możliwość otrzymywania tego typu informacji na maila (jak w przypadku przetargów)? Pozdrawiam
Tematy: udział w przetargu, oferta przetargowa, newsletter, przetarg
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- e-commerce
- deweloperzy
- zakupy online
- rok 2016
- social media
- sklepy internetowe
- ochrona danych osobowych
- spam
- reklama
- badania internautów
- dane osobowe
- działania marketingowe
- marketing
- promocje
- obsługa klienta
- marketing internetowy
- jak podwyższyć sprzedaż
- e-sklepy
- skuteczna reklama