opinie o produkcie - wiadomości i porady tematyczne
-
Opinie klientów nie do przecenienia
10:49 23.06.2014
... tacy ludzie nadal działają. Życzę wszystkim oszukanym powodzenia, a tych, którzy myślą o zakupach w tym sklepie, przestrzegam ―szkoda zdrowia i pieniędzy”. 4. Opinie zmieniają rynek na lepsze. Opinie czytane są nie tylko przez konsumentów. Według wspomnianego już badania „Customer Satisfaction Survey”, co drugi ankietowany wierzy, że ...
Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów -
Internauci a opinie o produktach
10:50 03.04.2012
Ponad połowa (64 proc.) internautów deklaruje, że często rekomenduje znajomym produkty i usługi, z których sami korzystają. Jednocześnie tylko 1/4 twierdzi, że nie przywiązuje uwagi do opinii innych użytkowników przy podejmowaniu decyzji zakupowych - wynika z badania agencji social mediowej Think Kong i serwisu badawczego StudentsWatch.pl. Dla ...
Tematy: badania internautów, decyzje zakupowe, opinie o produkcie, opinie internautów -
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
00:13 23.10.2011
... zostało przygotowane w oparciu o analizę 220 000 komentarzy na forach, blogach i w mediach społecznościowych oraz analizę 10 000 komentarzy dostępnych w serwisach agregujących opinie o produktach. Partnerami projektu badawczego Emotrack.pl są: Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR, IAB Polska, a także serwisy Proto.pl, Mediarun.pl i redakcja ...
Tematy: preferencje zakupowe, badania internautów, badania konsumentów, opinie o produkcie -
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
13:24 14.01.2010
W odróżnieniu od trendów, tendencje nie są jak chorągiewki, które zmieniają się od jednej nowości do drugiej. Są jak kierunkowskazy - pokazują, gdzie zmierza świat, a my razem z nim. Ludzie współcześni ledwo potrafią operować myślą dłuższą niż kilka centymetrów - informacje starzeją się zanim pójdą do druku, powstają technologie, które wydawały ...
Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany -
Opinie internautów a decyzje zakupowe
13:55 16.10.2009
... sieci, zanim zdecydują się na zakup jakiegoś towaru, coraz częściej czytają opinie tworzone przez bardziej aktywnych konsumentów, którzy stanowią mniejszość - blisko 74 proc ... sobie jednak sprawy, że w sprawach zakupu, wpływają na ich decyzję opinie mniejszości internautów. Wydaje się jednak, że zjawisko aktywnego oceniania i komentowania produktów ...
Tematy: badania internautów, opinie konsumentów, opinie o produkcie, komentarze internautów -
Opinie konsumentów istotne dla firmy
13:51 30.12.2008
... obsługą klienta. Nieodpowiednio obsłużeni zaczynają rozgłaszać nieprzychylne opinie o produkcie, a co najgorsze, przestają wtedy koncentrować się wyłącznie na rzeczywistych niedociągnięciach. Przełomowym punktem w relacji klient – firma staje się więc sposób, w jaki firma zareaguje na negatywne opinie internautów. Tak naprawdę to dopiero ten moment ...
Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie