organizacja czasu - wiadomości i porady tematyczne
-
1/3 pracowników to spóźnialscy
11:39 18.06.2015
... najczęstsze przyczyny spóźnień do pracy? Odpowiedzi na te pytania przynosi najnowsze badanie zrealizowane przez Work Service. Kłopot z dojazdem, zaspanie, zła organizacja czasu oraz dowożenie pociech do szkoły lub przedszkola to główne wymówki, którymi polscy pracownicy usprawiedliwiają spóźnienia. Niepunktualność jest stratą zarówno dla ...
Tematy: spóźnienie do pracy, spóźnienie, organizacja czasu, reputacja firmy -
Wyznaczanie celów eliminuje straty czasu
11:33 02.05.2014
... zadań wykonujemy mechanicznie i bezrefleksyjnie, marnując w ten sposób codziennie mnóstwo czasu. Większość ludzi marzy o tym, by ich każdy kolejny dzień obfitował w ... . Istotna przy tym jednak jest umiejętność odpowiedniego projektowania swojego czasu poprzez wyznaczanie krótszych (tygodniowych, kwartalnych czy nawet rocznych) punktów kontrolnych. ...
Tematy: wyznaczanie celów, oszczędzanie czasu, organizacja czasu, zarządzanie czasem