zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?
00:20 10.10.2024
... czy relaksacyjne, korzystać ze wsparcia rodziny, przyjaciół, jak również, jeśli jest taka potrzeba, wykwalifikowanych specjalistów. Zarządzanie czasem i wymiar czasu pracy jako kluczowe elementy łapania równowagi Zarządzanie czasem oraz odpowiedni wymiar czasu pracy są kluczowymi elementami utrzymania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym ...
Tematy: work-life balance, równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, work-life integration, wellbeing -
Cyfrowy wellbeing: czym jest i czy umiemy o niego zadbać?
00:50 19.08.2023
... . Warto być świadomym, że spędzając czas w darmowych social mediach, na przeglądaniu informacji czy w aplikacjach mobilnych, płacimy za to naszą uwagą i czasem. Oddajemy te dwa bezcenne dobra, jednocześnie narzekając, że brakuje nam czasu i skupienia. Ważne jest, by świat cyfrowy nie był ucieczką ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne -
Jak praca przenika się z prywatnością?
09:27 06.02.2020
Dynamika współczesnego rynku pracy w połączeniu z tempem, w jakim dzisiaj żyjemy, sprawiają, że oddzielenie życia prywatnego od zawodowego bywa nie lada sztuką. Z jednej strony zdarza nam się załatwiać w pracy własne sprawy (63% wskazań), z drugiej - odbieramy po godzinach służbowe telefony i maile (53%). Zachowanie work-life balance bywa obecnie ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne -
Ty kontra minuty. Poznaj 6 technik zarządzania sobą w czasie
10:34 06.03.2018
... kroków. W ten sposób cele przyjdą wcześniej, a ciebie czekać będzie odpoczynek. Zarządzanie sobą w czasie to pięcioetapowy proces. Najważniejsze są trzy pierwsze: wyznaczenie ... i sposobie realizacji poszczególnych zadań. Etap 4. Realizacja założeń Faza właściwa zarządzania czasem. Tutaj krok po kroku realizujesz się określony w powyższych punktach ...
Tematy: zarządzanie sobą w czasie, rozwój osobisty, zarządzanie czasem -
Zarządzanie czasem: jak nie odkładać zadań na później?
00:20 17.09.2016
... do naszej świadomości wkrada się poczucie porażki i zwątpienie we własne kompetencje, które z czasem zauważają osoby w naszym zawodowym otoczeniu. – tłumaczy. Co więcej, częste zostawanie w ... Te 30 minut wyznaczy odpowiednie tempo na resztę dnia. 2) Popraw zarządzanie czasem. Ustal ramy czasowe i podziel nakład pracy, potrzebny do wykonania zadania ...
Tematy: prokrastynacja, zarządzanie czasem, lenistwo, odkładanie na później -
Efektywność osobista – czym jest i jak ją skutecznie rozwijać?
00:20 19.10.2015
... , że widzimy tylko bardzo odległy szczyt a nie chcemy dostrzec drogi, która do niego prowadzi. Ta droga składa się z wielu drobnych, czasem minimalnych kroków przybliżających nas do celu. Brak efektu wiąże się często z tym, że cel jest tak odległy, że staje się ...
Tematy: efektywność osobista, efektywość, zarządzanie czasem, wyznaczanie celów -
6 cech, których szukają pracodawcy
11:40 13.08.2015
... praktycznie każdym stanowisku napotykamy na sytuacje, które mogą wywołać w nas napięcie. Czasem źródłem problemu są konflikty ze współpracownikiem, innym razem np. osoba przełożonego ... ta pociąga za sobą wyzwania i otwiera szereg możliwości. Umiejętność zarządzania czasem: wiele osób ma nie lada problem z ustaleniem priorytetów codziennych zadań i ...
Tematy: sukces w pracy, umiejętności pracownika, kwalifikacje pracownika, cechy pracownika -
Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi
00:20 21.04.2015
... , jak work – life balance. Work–life balance, jako koncepcja zarządzania czasem stawia sobie za cel odnalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym, a jej obecność ... i radości z życia, w różnych jego sferach. Gwarantuję! 4. Zaplanuj co zrobisz z wolnym czasem. Podejdź do sprawy matematycznie. W tygodniu do dyspozycji masz 168 godzin, z czego ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, zycie prywatne -
Sprawne zarządzanie czasem poprawia jakość życia
00:20 05.02.2015
... i dezorganizuje pracę, a tym samym znacząco podnosi poziom stresu – tłumaczy. Długofalowe przebywanie w którymkolwiek z tych stanów może doprowadzić do syndromu wypalenia zawodowego. Zarządzanie sobą w czasie jest więc przede wszystkim sztuką świadomego kierowania swoją uwagą oraz koncentracją. Fundament tego procesu to jasne określenie celu ...
Tematy: styl życia, zarządzanie czasem, czas pracy, work-life balance -
Praca biurowa - 4 pochłaniacze czasu
01:20 06.09.2014
Każdego dnia poświęcamy dużo energii i zaangażowania w pracę. Chcemy by była ona satysfakcjonująca i przede wszystkim – przynosiła wymierne efekty. Często jednak natrafiamy na niedogodności, które skutecznie hamują naszą kreatywność oraz pochłaniają wiele cennego czasu. Poznaj te, których rozwiązanie sprawi, że Twoje życie pracownicze będzie ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, efektywna organizacja pracy, wydajność w pracy
Podobne tematy:
- praca
- branża it
- czas pracy
- programiści
- work-life balance
- specjaliści IT
- warunki pracy
- podnoszenie kwalifikacji
- elastyczny czas pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- stres w pracy
- styl życia
- zadowolenie z pracy
- obowiązki pracownika
- zaangażowanie w pracę
- organizacja pracy
- zarządzanie
- wellbeing
- kwalifikacje pracownika