eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzarządzanie czasem

zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne

  • Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?

    Jak zadbać o work-life balance w zawodzie prawnika?

    00:20 10.10.2024

    ... czy relaksacyjne, korzystać ze wsparcia rodziny, przyjaciół, jak również, jeśli jest taka potrzeba, wykwalifikowanych specjalistów. Zarządzanie czasem i wymiar czasu pracy jako kluczowe elementy łapania równowagi Zarządzanie czasem oraz odpowiedni wymiar czasu pracy są kluczowymi elementami utrzymania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym ...

    Tematy: work-life balance, równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, work-life integration, wellbeing
  • Cyfrowy wellbeing: czym jest i czy umiemy o niego zadbać?

    Cyfrowy wellbeing: czym jest i czy umiemy o niego zadbać?

    00:50 19.08.2023

    ... . Warto być świadomym, że spędzając czas w darmowych social mediach, na przeglądaniu informacji czy w aplikacjach mobilnych, płacimy za to naszą uwagą i czasem. Oddajemy te dwa bezcenne dobra, jednocześnie narzekając, że brakuje nam czasu i skupienia. Ważne jest, by świat cyfrowy nie był ucieczką ...

    Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne
  • Jak praca przenika się z prywatnością?

    Jak praca przenika się z prywatnością?

    09:27 06.02.2020

    Dynamika współczesnego rynku pracy w połączeniu z tempem, w jakim dzisiaj żyjemy, sprawiają, że oddzielenie życia prywatnego od zawodowego bywa nie lada sztuką. Z jednej strony zdarza nam się załatwiać w pracy własne sprawy (63% wskazań), z drugiej - odbieramy po godzinach służbowe telefony i maile (53%). Zachowanie work-life balance bywa obecnie ...

    Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, życie prywatne
  • Ty kontra minuty. Poznaj 6 technik zarządzania sobą w czasie

    Ty kontra minuty. Poznaj 6 technik zarządzania sobą w czasie

    10:34 06.03.2018

    ... kroków. W ten sposób cele przyjdą wcześniej, a ciebie czekać będzie odpoczynek. Zarządzanie sobą w czasie to pięcioetapowy proces. Najważniejsze są trzy pierwsze: wyznaczenie ... i sposobie realizacji poszczególnych zadań. Etap 4. Realizacja założeń Faza właściwa zarządzania czasem. Tutaj krok po kroku realizujesz się określony w powyższych punktach ...

    Tematy: zarządzanie sobą w czasie, rozwój osobisty, zarządzanie czasem
  • Zarządzanie czasem: jak nie odkładać zadań na później?

    Zarządzanie czasem: jak nie odkładać zadań na później?

    00:20 17.09.2016

    ... do naszej świadomości wkrada się poczucie porażki i zwątpienie we własne kompetencje, które z czasem zauważają osoby w naszym zawodowym otoczeniu. – tłumaczy. Co więcej, częste zostawanie w ... Te 30 minut wyznaczy odpowiednie tempo na resztę dnia. 2) Popraw zarządzanie czasem. Ustal ramy czasowe i podziel nakład pracy, potrzebny do wykonania zadania ...

    Tematy: prokrastynacja, zarządzanie czasem, lenistwo, odkładanie na później
  • Efektywność osobista – czym jest i jak ją skutecznie rozwijać?

    Efektywność osobista – czym jest i jak ją skutecznie rozwijać?

    00:20 19.10.2015

    ... , że widzimy tylko bardzo odległy szczyt a nie chcemy dostrzec drogi, która do niego prowadzi. Ta droga składa się z wielu drobnych, czasem minimalnych kroków przybliżających nas do celu. Brak efektu wiąże się często z tym, że cel jest tak odległy, że staje się ...

    Tematy: efektywność osobista, efektywość, zarządzanie czasem, wyznaczanie celów
  • 6 cech, których szukają pracodawcy

    6 cech, których szukają pracodawcy

    11:40 13.08.2015

    ... praktycznie każdym stanowisku napotykamy na sytuacje, które mogą wywołać w nas napięcie. Czasem źródłem problemu są konflikty ze współpracownikiem, innym razem np. osoba przełożonego ... ta pociąga za sobą wyzwania i otwiera szereg możliwości. Umiejętność zarządzania czasem: wiele osób ma nie lada problem z ustaleniem priorytetów codziennych zadań i ...

    Tematy: sukces w pracy, umiejętności pracownika, kwalifikacje pracownika, cechy pracownika
  • Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi

    Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi

    00:20 21.04.2015

    ... , jak work – life balance. Work–life balance, jako koncepcja zarządzania czasem stawia sobie za cel odnalezienie równowagi między pracą, a życiem prywatnym, a jej obecność ... i radości z życia, w różnych jego sferach. Gwarantuję! 4. Zaplanuj co zrobisz z wolnym czasem. Podejdź do sprawy matematycznie. W tygodniu do dyspozycji masz 168 godzin, z czego ...

    Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, zycie prywatne
  • Sprawne zarządzanie czasem poprawia jakość życia

    Sprawne zarządzanie czasem poprawia jakość życia

    00:20 05.02.2015

    ... i dezorganizuje pracę, a tym samym znacząco podnosi poziom stresu – tłumaczy. Długofalowe przebywanie w którymkolwiek z tych stanów może doprowadzić do syndromu wypalenia zawodowego. Zarządzanie sobą w czasie jest więc przede wszystkim sztuką świadomego kierowania swoją uwagą oraz koncentracją. Fundament tego procesu to jasne określenie celu ...

    Tematy: styl życia, zarządzanie czasem, czas pracy, work-life balance
  • Praca biurowa - 4 pochłaniacze czasu

    Praca biurowa - 4 pochłaniacze czasu

    01:20 06.09.2014

    Każdego dnia poświęcamy dużo energii i zaangażowania w pracę. Chcemy by była ona satysfakcjonująca i przede wszystkim – przynosiła wymierne efekty. Często jednak natrafiamy na niedogodności, które skutecznie hamują naszą kreatywność oraz pochłaniają wiele cennego czasu. Poznaj te, których rozwiązanie sprawi, że Twoje życie pracownicze będzie ...

    Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, efektywna organizacja pracy, wydajność w pracy

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: