zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne
-
Zarządzanie czasem pracy firmy i zespołu
13:53 21.09.2011
... czasów pracy poszczególnych pracowników, zadaniowy czas pracy, minimalny czas pracy w firmie uzupełniany pracą na odległość lub w domu. Zarządzanie czasem pracy firmy Podstawą dla zarządzania czasem pracy firmy jest precyzyjne wyznaczanie terminów oraz ram czasowych w odniesieniu do poszczególnych zadań, na przykład spotkań. Wiele z nich ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy -
Osobista efektywność - odkładanie spraw na później
13:40 07.09.2011
... trudne lub niemożliwe do wykonania. Perfekcjonista, by poradzić sobie z problemem przekładania spraw, musi zrozumieć, że najczęściej nie istnieją idealne rozwiązania. Czasem trzeba obniżyć nieco swoje wymagania i zaakceptować pewien stopień niepewności. Błędy prowadzą do sukcesu Ponadto trzeba sobie uświadomić, że popełnienie błędu ...
Tematy: efektywność osobista, cele życiowe, wyznaczanie celów, zarządzanie czasem -
Osobista efektywność - wyznaczanie celów
13:55 19.04.2011
... . Nic bardziej błędnego – w rzeczywistości planowanie sprzyja kreatywności. Poświęcenie 30 minut na zaplanowanie czasu i celów może zaoszczędzić co najmniej dwie godziny. Czasem jeden dobry i właściwie zaplanowany pomysł oznacza oszczędność kilku miesięcy lub nawet kilku lat. Jeśli chcesz działać w efektywny sposób, koniecznie musisz ...
Tematy: efektywność osobista, cele życiowe, wyznaczanie celów, zarządzanie czasem -
Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy?
10:11 19.11.2009
... wskazówek, dzięki którym niekoniecznie staniesz się menedżerem perfekcyjnie zarządzającym czasem, ale będziesz mógł lepiej go organizować i sprawniej radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. Zarządzanie czasem W tym kontekście zdefiniowaliśmy zarządzanie czasem jako „najbardziej produktywne wykorzystanie czasu poświęcanego na pracę”. Niektóre ...
Tematy: produktywność w pracy, zarządzanie czasem, organizacja pracy, efektywna praca -
Efektywna praca w biurze - podstawy
14:09 03.06.2009
... " jest wykluczone. W dodatku miło jest powiedzieć "tak", gdy chodzi o pomoc innym. Czasem trudno jest odmówić, szczególnie gdy mamy do czynienia z szefem, kolegą lub ... ich realizacji, negocjowanie staje się niezbędne do prawidłowego zarządzania czasem. Krok drugi efektywnej pracy w biurze - konsoliduj Jeśli kiedykolwiek się przeprowadzałeś, zdajesz ...
Tematy: organizacja pracy, efektywna praca, warunki pracy, praca biurowa -
Jobsharing - czyli dzielenie się etatem
13:33 09.04.2009
Jobsharing to szczególny rodzaj zatrudnienia na część etatu polegający na dzieleniu się przez pracowników stanowiskiem pracy (etatem). Co charakteryzuje tę elastyczną formę zatrudnienia, którą pracodawca może wykorzystać w czasach kryzysu gospodarczego? Obsadzanie jednego stanowiska przez co najmniej dwóch pracowników zatrudnionych w niepełnym ...
Tematy: jobsharing, organizacja pracy, zarządzanie czasem, elastyczny czas pracy -
Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia
12:12 14.04.2008
... uwzględnić indywidualny sposób przeżywania czasu i związaną z nim specyfikę zarządzania czasem. Z takiej perspektywy klasyczne szkolenia prezentujące jedynie narzędzia i techniki zarządzania czasem, nie są skutecznym sposobem na lepsze zarządzanie czasem. W przeciwieństwie do nich szkolenia ekologiczne, obejmujące powyższe zagadnienia, gwarantują ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?
13:38 07.04.2008
... ale czy na pewno? Czy skuteczniejsze zarządzanie czasem przynosi tylko zyski? A jeśli efektywniej zarządzając czasem tracimy pewne rzeczy, pewne nieoczywiste korzyści naszego nienajlepszego zarządzania czasem? A może nie ma nieefektywnego zarządzania czasem z perspektywy indywidualnej? Być może o nieefektywnym zarządzaniu czasem można mówić tylko ...
Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników -
Produktywność w 200 krajach
00:45 17.03.2005
... wydajności pracy i specjalistą ds. zarządzania czasem, przeprowadził test produktywności (Microsoft Office Personal Productivity Challenge - PCC) wśród ponad 38 tys. ... jest możliwość szybkiego docierania do potrzebnych dokumentów, efektywne zarządzanie pocztą elektroniczną oraz, przede wszystkim, wykorzystanie nowych technologii. Osoby, ...
Tematy: wydajność, produktywność pracowników, praca, zarządzanie czasem -
Efektywna praca
00:04 26.09.2004
... , z którego masz wgląd we wszystkie części Twojej organizacji/wydziału i które umożliwia efektywną komunikację w obydwie strony. To Twój czas Zarządzanie czasem dla praktyka public relations - mówiąc w skrócie - to zarządzanie sobą samym. Zapomnij o innych. Sam decyduj jak wykorzystasz swój kapitał godzin. Większość z nas poświęca za dużo ...
Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem
Podobne tematy:
- praca
- branża it
- czas pracy
- programiści
- work-life balance
- specjaliści IT
- warunki pracy
- podnoszenie kwalifikacji
- elastyczny czas pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- stres w pracy
- styl życia
- zadowolenie z pracy
- obowiązki pracownika
- zaangażowanie w pracę
- organizacja pracy
- zarządzanie
- wellbeing
- kwalifikacje pracownika