eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyzarządzanie czasem

zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne

  • Zarządzanie czasem pracy firmy i zespołu

    Zarządzanie czasem pracy firmy i zespołu

    13:53 21.09.2011

    ... czasów pracy poszczególnych pracowników, zadaniowy czas pracy, minimalny czas pracy w firmie uzupełniany pracą na odległość lub w domu. Zarządzanie czasem pracy firmy Podstawą dla zarządzania czasem pracy firmy jest precyzyjne wyznaczanie terminów oraz ram czasowych w odniesieniu do poszczególnych zadań, na przykład spotkań. Wiele z nich ...

    Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy
  • Osobista efektywność - odkładanie spraw na później

    Osobista efektywność - odkładanie spraw na później

    13:40 07.09.2011

    ... trudne lub niemożliwe do wykonania. Perfekcjonista, by poradzić sobie z problemem przekładania spraw, musi zrozumieć, że najczęściej nie istnieją idealne rozwiązania. Czasem trzeba obniżyć nieco swoje wymagania i zaakceptować pewien stopień niepewności. Błędy prowadzą do sukcesu Ponadto trzeba sobie uświadomić, że popełnienie błędu ...

    Tematy: efektywność osobista, cele życiowe, wyznaczanie celów, zarządzanie czasem
  • Osobista efektywność - wyznaczanie celów

    Osobista efektywność - wyznaczanie celów

    13:55 19.04.2011

    ... . Nic bardziej błędnego – w rzeczywistości planowanie sprzyja kreatywności. Poświęcenie 30 minut na zaplanowanie czasu i celów może zaoszczędzić co najmniej dwie godziny. Czasem jeden dobry i właściwie zaplanowany pomysł oznacza oszczędność kilku miesięcy lub nawet kilku lat. Jeśli chcesz działać w efektywny sposób, koniecznie musisz ...

    Tematy: efektywność osobista, cele życiowe, wyznaczanie celów, zarządzanie czasem
  • Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy?

    Jak zwiększyć swoją produktywność w pracy?

    10:11 19.11.2009

    ... wskazówek, dzięki którym niekoniecznie staniesz się menedżerem perfekcyjnie zarządzającym czasem, ale będziesz mógł lepiej go organizować i sprawniej radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach. Zarządzanie czasem W tym kontekście zdefiniowaliśmy zarządzanie czasem jako „najbardziej produktywne wykorzystanie czasu poświęcanego na pracę”. Niektóre ...

    Tematy: produktywność w pracy, zarządzanie czasem, organizacja pracy, efektywna praca
  • Efektywna praca w biurze - podstawy

    Efektywna praca w biurze - podstawy

    14:09 03.06.2009

    ... " jest wykluczone. W dodatku miło jest powiedzieć "tak", gdy chodzi o pomoc innym. Czasem trudno jest odmówić, szczególnie gdy mamy do czynienia z szefem, kolegą lub ... ich realizacji, negocjowanie staje się niezbędne do prawidłowego zarządzania czasem. Krok drugi efektywnej pracy w biurze - konsoliduj Jeśli kiedykolwiek się przeprowadzałeś, zdajesz ...

    Tematy: organizacja pracy, efektywna praca, warunki pracy, praca biurowa
  • Jobsharing - czyli dzielenie się etatem

    Jobsharing - czyli dzielenie się etatem

    13:33 09.04.2009

    Jobsharing to szczególny rodzaj zatrudnienia na część etatu polegający na dzieleniu się przez pracowników stanowiskiem pracy (etatem). Co charakteryzuje tę elastyczną formę zatrudnienia, którą pracodawca może wykorzystać w czasach kryzysu gospodarczego? Obsadzanie jednego stanowiska przez co najmniej dwóch pracowników zatrudnionych w niepełnym ...

    Tematy: jobsharing, organizacja pracy, zarządzanie czasem, elastyczny czas pracy
  • Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    Efektywne zarządzanie czasem a szkolenia

    12:12 14.04.2008

    ... uwzględnić indywidualny sposób przeżywania czasu i związaną z nim specyfikę zarządzania czasem. Z takiej perspektywy klasyczne szkolenia prezentujące jedynie narzędzia i techniki zarządzania czasem, nie są skutecznym sposobem na lepsze zarządzanie czasem. W przeciwieństwie do nich szkolenia ekologiczne, obejmujące powyższe zagadnienia, gwarantują ...

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    Zarządzanie czasem - dlaczego szkolenia nie działają?

    13:38 07.04.2008

    ... ale czy na pewno? Czy skuteczniejsze zarządzanie czasem przynosi tylko zyski? A jeśli efektywniej zarządzając czasem tracimy pewne rzeczy, pewne nieoczywiste korzyści naszego nienajlepszego zarządzania czasem? A może nie ma nieefektywnego zarządzania czasem z perspektywy indywidualnej? Być może o nieefektywnym zarządzaniu czasem można mówić tylko ...

    Tematy: organizacja pracy, zarządzanie czasem, efektywna praca, produktywność pracowników
  • Produktywność w 200 krajach

    Produktywność w 200 krajach

    00:45 17.03.2005

    ... wydajności pracy i specjalistą ds. zarządzania czasem, przeprowadził test produktywności (Microsoft Office Personal Productivity Challenge - PCC) wśród ponad 38 tys. ... jest możliwość szybkiego docierania do potrzebnych dokumentów, efektywne zarządzanie pocztą elektroniczną oraz, przede wszystkim, wykorzystanie nowych technologii. Osoby, ...

    Tematy: wydajność, produktywność pracowników, praca, zarządzanie czasem
  • Efektywna praca

    Efektywna praca

    00:04 26.09.2004

    ... , z którego masz wgląd we wszystkie części Twojej organizacji/wydziału i które umożliwia efektywną komunikację w obydwie strony. To Twój czas Zarządzanie czasem dla praktyka public relations - mówiąc w skrócie - to zarządzanie sobą samym. Zapomnij o innych. Sam decyduj jak wykorzystasz swój kapitał godzin. Większość z nas poświęca za dużo ...

    Tematy: efektywna praca, organizacja pracy, zarządzanie czasem

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: