zarządzanie czasem - wiadomości i porady tematyczne
-
Ile kosztuje utracony czas pracy?
10:36 23.06.2014
... - Popularne porady dotyczące zarządzania czasem - bierz udział tylko w wybranych spotkaniach, trzymaj na wodzy swoją skrzynkę e-mail – mogą czasem być sprzeczne z kulturą organizacyjną firmy. - mówi Jacek Poświata, dyrektor zarządzający Bain & Company w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Dlatego rekomendujemy zarządzanie czasem jak samo, w jaki ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy -
Planowanie zadań: jak przejść od myśli do celu?
08:05 14.06.2014
Wielu z nas, myśląc o swojej bliższej lub nieco dalszej przyszłości, plany ma na ogół ambitne. Podejmujemy wiele postanowień, które dotyczą zarówno sfery prywatnej, jak i zawodowej. Kłopot w tym, że dużej części owych zamierzeń nigdy nie udaje nam się wdrożyć w życie. Warto zastanowić się, co może być głównym powodem takiego stanu rzeczy i jak w ...
Tematy: planowanie zadań, cele zawodowe, realizacja celów, zarządzanie czasem -
Jak odnaleźć work-life balance?
00:30 02.06.2014
Zachowaj równowagę między życiem prywatnym i zawodowym, a będziesz nie tylko szczęśliwszy, ale i bardziej wydajny w pracy. Ekspert portalu montsterpolska radzi jak odnaleźć balans między pracą z życiem osobistym. Żyjemy w czasach, w których nowoczesne technologie sprawiły, że trudno się „wyłączyć”. Oczywiście, każdemu zdarza się być szczególnie ...
Tematy: work-life balance, zaangażowanie w pracę, pracoholizm, zarządzanie czasem -
Nuda w pracy: jak sobie z nią radzić?
00:44 21.05.2014
Prawdopodobnie każdy z nas odczuwał kiedyś znudzenie w pracy. Taki problem dotyka milionów pracowników na całym świecie i to niezależnie od miejsca, w którym pracują - zarówno w państwowej biurokracji, jak i bardzo wydajnych prywatnych firmach. Nuda w pracy może wynikać z wielu powodów. Ekspert portalu monsterpolska.pl radzi, jak uniknąć takiego ...
Tematy: nuda w pracy, znudzenie pracą, organizacja pracy, praca -
Wyznaczanie celów eliminuje straty czasu
11:33 02.05.2014
... , wg ich życzeń, a nie naszych – wyjaśnia Grzegorz Frątczak, ekspert zarządzania czasem. Co więcej, działając bez wizji możemy w pewnym momencie złapać się na ... nie mamy trudności z odrzucaniem tego, co nam w tym przeszkadza – dodaje specjalista zarządzania czasem. 20%, które decyduje o wszystkim Bez wątpienia na początku najtrudniej będzie ...
Tematy: wyznaczanie celów, oszczędzanie czasu, organizacja czasu, zarządzanie czasem -
Czy wielozadaniowość w pracy się opłaca?
01:20 21.04.2014
... przełączanie się pomiędzy różnymi czynnościami – wyjaśnia Grzegorz Frątczak, specjalista zarządzania czasem. Strata ta jest o tyle bolesna, że w większości wypadków kolejne zadanie ... naprawdę ma do czynienia z dystansem 5 razy 10 km – podpowiada ekspert zarządzania czasem. Jeśli zaś chodzi o krótsze prace, dobrym nawykiem jest zaczynanie kolejnego ...
Tematy: obowiązki pracownika, wielozadaniowość, efektywość pracy, zarządzanie czasem -
Efektywność osobista: wykorzystuj swój potencjał i kreatywność
10:26 28.02.2014
... masą nowych informacji, co powoduje obniżenie jego sprawności. Mniejszy stres Niestety, czasem zdarza się, że mózg nas zawodzi. Mamy trudności z koncentracją, zapominamy, szybko ... pani potrafiła podejść do problemu z innej strony i zaproponować kreatywne rozwiązanie. Czasem można spróbować spojrzeć na problem z punktu widzenia innych. Postaw się ...
Tematy: efektywność osobista, zarządzanie czasem, kreatywność, twórcze myślenie -
Zarządzanie czasem: życie prywatne czy zawodowe?
00:20 10.12.2013
... : coś kosztem czegoś. A kluczem do sukcesu może być efektywne zarządzanie czasem. Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia to zwykle okres, w którym zapominamy o pracy i ... prostych czynności Ową równowagę pozwoli nam przywrócić także rozsądne zarządzanie czasem podczas wykonywania obowiązków służbowych. Po wyznaczeniu celi i zadań powinniśmy zatem ...
Tematy: work-life balance, zarządzanie czasem, czas pracy, pracoholizm -
Jak zwiększyć swoją efektywność w pracy?
00:18 04.03.2012
... czynników. Począwszy od naszego nastawienia i nawyków, a skończywszy na skutecznie działających sprzętach biurowych, które mogą nam ułatwiać lub skutecznie utrudniać pracę. Zarządzanie sobą w czasie Taka umiejętność może stać się naszym dobrym nawykiem. Żeby systematycznie powielać efektywne i zaplanowane działania musimy dostrzec ich atrakcyjność ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy -
Efektywne zarządzanie czasem pracy
13:40 18.01.2012
... wynikająca z realistycznej oceny sytuacji, która zmniejsza poziom stresu (na podstawie e-kursu z certyfikatem „Zarządzanie czasem” netAkademia.pl). Pożeracz czasu – twój wróg! Warunkiem wprowadzenia korzystnych zmian w systemie zarządzania czasem jest wiedza o tym, gdzie tracimy jego zasoby. Pożeracze czasu, nazywane również złodziejami czasu ...
Tematy: czas pracy, zarządzanie czasem, zarządzanie czasem pracy, organizacja pracy
Podobne tematy:
- praca
- branża it
- czas pracy
- work-life balance
- programiści
- specjaliści IT
- warunki pracy
- podnoszenie kwalifikacji
- elastyczny czas pracy
- wypalenie zawodowe
- zdrowie psychiczne
- stres w pracy
- styl życia
- zadowolenie z pracy
- obowiązki pracownika
- zaangażowanie w pracę
- organizacja pracy
- zarządzanie
- wellbeing
- kwalifikacje pracownika