podcasting - wiadomości i porady tematyczne
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
01:58 21.05.2007
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ...
Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów, reklama internetowa -
Podcasty coraz popularniejsze
00:03 26.11.2006
... , m.in. National Public Radio w Stanach Zjednoczonych oraz BBC w Wielkiej Brytanii wykorzystuje podcasty jako alternatywny kanał dystrybucji swoich treści. Dzięki temu podcasting może się rozwijać. Prognozy dotyczące owego rozwoju różnią się jednak między sobą. Zeszłoroczne badania firmy badawczej The Diffusion Group szacowały ...
Tematy: podcasting, podcasty, badania internautów -
Czym jest podcasting, blog i VOD?
00:13 09.10.2006
... ich znaczenia: w przypadku blogowania - 34 proc. Brytyjczyków słyszało ten termin, jednak nie wie co on oznacza. Podobnie jest ze słowem podcasting, o którym nigdy nie słyszała jedna czwarta brytyjskich internautów, a kolejne 35 proc. nie zna znaczenia tego słowa. Badanie zostało przeprowadzone wśród ...
Tematy: podcasting, blog, VOD, badania internautów -
Internet zmienia zachowania konsumentów
09:00 02.09.2006
... . Najczęściej używaną technologią okazał się być komunikator (instant messaging), a dalej kolejno - strony porównujące ceny i sieci towarzyskie (social networks). Chociaż podcasting i IPTV (telewizja internetowa) przyciągają coraz większe zainteresowanie mediów, tylko 13 proc. nałogowych użytkowników Internetu ściąga podcasts, a mniej niż 7 proc ...
Tematy: badania internautów, użytkownicy internetu, badania internetu, podcasting -
Podcast w służbie B2B
00:02 15.07.2006
1 proc. przedstawicieli biznesu i IT słuchało podcastów przynajmniej raz, 13 proc. regularnie pobiera i odsłuchuje tego rodzaju nagrania - wynika z badania firmy KnowledgeStorm i domu mediowego Universal McCann. Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. ...
Tematy: podcast, podcasty, podcasting, B2B -
Reklama w podcastach
00:42 20.11.2005
Mimo, że podcasting pojawił się kilkanaście miesięcy temu, już zaczyna jawić się jako silne medium, przyciągające reklamodawców. Jeszcze rok temu niewiele osób, zajmujących ...
Tematy: podcast, reklama w internecie, reklama, podcasty