VOD - wiadomości i porady tematyczne
-
34% Polaków chce anulować subskrypcje
00:45 02.11.2024
Subskrypcje różnorakich usług cieszyły się w ostatnich latach rosnącą popularnością konsumentów. Największą rzeszę amatorów zebrały wokół siebie serwisy VoD oraz muzyczne platformy streamingowe. Okazuje się jednak, że usługodawcy nie mogą być pewni swojej pozycji. Tego przynajmniej dowodzą doniesienia z polskiego ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe -
VOD to już nie tylko seriale, ale wielkie kino?
08:39 18.03.2024
... w stosunku do populacji (108,1). Medium dla studentów To uczniowie i studenci, spośród wszystkich grup zawodowych reprezentowanych w badaniu, stanowią najwyższy odsetek odbiorców VOD i OTT, wynoszący 19,3%. Affinity Index sięga w ich przypadku 106, wskazując na nadreprezentację względem populacji. Drugą najliczniejszą grupą w tej kategorii serwisów ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Piractwo treści wideo nadal kwitnie?
00:03 02.03.2024
Wydawać by się mogło, że w dobie powszechnego dostępu do imponującego katalogu treści wideo, jakie oferują nam serwisy streamingowe i VoD, piractwo tego rodzaju materiałów powinno notować potężne spadki. Tymczasem, jak wynika z analizy opracowanej przez Kearney oraz firmę MUSO, ubiegłoroczna liczba ...
Tematy: piractwo, łamanie praw autorskich, pirackie strony, torrenty -
2/3 Polaków ma subskrypcje
00:41 09.12.2023
35 proc. Polaków nie korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych - wynika z ostatniej odsłony opracowanego przez Santander Consumer Banku raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Po przeciwnej stronie barykady znajdują się aktywni użytkownicy subskrypcji, którzy nie wahają się sięgnąć po portfel, aby zagwarantować sobie stały ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe -
Czy streaming zupełnie wypiera kino?
10:55 23.09.2022
Pandemia i związane z nią ograniczenia w dostępie do rozrywki bez wątpienia przyczyniły się do wzrostu popularności platform streamingowych. Jak dowodzi wspólne badanie ARC Rynek i Opinia oraz dr hab. Magdaleny Sobocińskiej prof. UEW, korzystanie z tych ostatnich deklaruje już 2 na 3 respondentów. To znaczy, że miłośników filmów i seriali jest ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Streaming i VOD. Kto walczy o popularność z Netflixem?
09:47 26.01.2022
... Polsce był Netflix, z ponad 13 mln użytkowników. Za nim w pierwszej trójce znalazły się VOD Wp.pl (4,6 mln użytkowników) i Player.pl (4,1 mln użytkowników). A jak to ... popularnym hasztagiem używanym w kontekście tego serwisu jest „kultura”. Wysoka pozycja TVP VOD nie dziwi. To serwis szeroko rozpoznawany i gwarantujący dostęp do popularnych filmów ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
09:04 08.12.2021
W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede wszystkim następstwem ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD -
Zachowania konsumentów: tracą social media, zyskuje streaming video
11:26 24.11.2021
... również w naszym kraju, gdzie już 55 proc. dorosłych konsumentów subskrybuje VOD. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kto najczęściej sięga po usługi strumieniowe ... są najczęstsze powody rezygnacji ze streamingu video? Jak prezentuje się konsumpcja usług VOD w Polsce? Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu video. Jak wynika ...
Tematy: streaming, wideo online, zachowania konsumentów, wideo w internecie -
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
10:00 27.07.2021
W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VOD -
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
11:59 09.06.2021
... nie chcą płacić a serwis informacyjny Najchętniej z płatnych serwisów korzystają najmłodsi internauci. Obecnie najbardziej upowszechnionym rodzajem płatnych platform są serwisy VoD – oferujące dostęp do filmów, seriali lub programów telewizyjnych w zamian za opłatę (najczęściej abonamentową). W grudniu 2020 r. 51 proc. badanych internautów ...
Tematy: treści w internecie, media, zachowania konsumentów, streaming