polska marka - wiadomości i porady tematyczne
-
Marki własne detalistów w Polsce 2010
10:00 22.10.2010
Według szacunków zawartych w ostatnim raporcie firmy PMR pt. "Prywatne marki detalistów w Polsce 2010", wartość polskiego rynku marek własnych wzrosła w 2009 roku o 29%. Wysoka dynamika wzrostu rynku była efektem dynamicznego wzrostu wartości sprzedaży w hipermarketach i dyskontach, który odpowiednio wyniósł 34% i 31%. Do rozwoju rynku marek ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Kreowanie marki w polskich realiach
10:40 21.12.2009
... ́ć, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spójność i przede wszystkich pomysł na markę. Tymczasem marka w polskich realiach budowana jest najczęściej przez pryzmat napompowanych budżetów reklamowych. Kampanie, przez swoją intensywność, sprawiają, że w oczach opinii, a zwłaszcza ...
Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki -
Marki własne detalistów w Polsce 2009
12:50 03.12.2009
... % rozpoznaje także markę Carrefour, a 40% kolejną markę sieci Tesco, czyli Tesco Korzystny Zakup. Słabą rozpoznawalność miały takie produkty jak: Wiodąca Marka, Pierwsza Cena i ECO+. Wniosek jaki można wyciągnąć z odpowiedzi na to pytanie jest taki, że respondenci wskazali głównie te marki, których ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
... z około 2 000 artykułów w 2006 roku do 7 000 na początku 2008 roku. Dwu i półkrotnie wzrosła w tym czasie liczba produktów linii Wiodąca Marka w sieci E.Leclerc. Oprócz rozwoju ilościowego nastąpił również postęp jakościowy marki własnej w Polsce. Dziś oprócz marek pierwszej ceny i średniego segmentu cenowego ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Polskie zachwalali, wielu przekonali
00:02 15.06.2004
Według danych TNS OBOP kampania przekonująca Polaków, że: "Kupując polskie produkty dajesz pracę" okazała się skuteczna. Przed tą kampanią kategoria "narodowość producenta" znajdowała się na bardzo dalekim miejscu wśród kryteriów branych pod uwagę podczas codziennych zakupów. Tylko 5% Polaków w wieku 15 i więcej lat deklarowało, że bierze ten ...
Tematy: polska marka, polscy producenci