private label - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy kochają marki własne
11:52 30.10.2023
... przestrzeni ostatniej dekady marki prywatne (private labels) znacząco umocniły swoją pozycję na polskim rynku FMCG i ewoluowały w marki własne (private brands). Według danych Consumer ... wzrost znaczenia kanału dyskontów (Biedronka, Lidl, Netto i Aldi). W tych sklepach private brands odpowiadają obecnie za 44 proc. całej sprzedaży. W ostatnim czasie ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki -
Spożywcze marki własne w 2011 roku
12:16 20.01.2012
Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - w stosunku do roku 2008 aż dwukrotnie. Najlepiej wypadły soki, wody oraz miody. Gorzej - przetwory owocowe i mięsne. Wyniki najnowszej kontroli Inspekcji Handlowej prezentuje raport UOKiK. Nie tylko cena, ale i jakość produktów ma znaczenie. O tym, że ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2011-2013
00:15 14.10.2011
... Za dynamicznym rozwojem sprzedaży private label w tym kanale ... private label, co w kolejnych latach będzie procentować wzrostem ich sprzedaży oraz udziałów rynkowych. Na 2011 rok i kolejne lata prognozy PMR przewidują dalszy dynamiczny wzrost rynku marek własnych, przekraczający 20%. Do wzrostu rynku przyczyniać się będzie rozwój oferty private label ...
Tematy: marki własne, marki, supermarkety, hipermarkety -
Marki własne detalistów w Polsce 2010
10:00 22.10.2010
... dynamicznego wzrostu sprzedaży sieci Kaufland, która cechuje się największym udziałem marek własnych spośród sieci tego formatu. Za dynamicznym rozwojem sprzedaży private labels stoi ponadto szybko rosnąca sieć sklepów dyskontowych, w których marki własne odpowiadają za największy spośród wszystkich kanałów udział w sprzedaży – przekraczający ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Polacy polubili marki własne
13:39 19.08.2010
... producenci, np. Mlekovita, czy Bakoma, a oferowane w dyskontach produkty różnią się od „oryginalnych” jedynie napisem na pudełku, nie składem. Coraz chętniej private labels wykorzystują hipermarkety (około 17 procent całości sprzedaży własnych marek w Polsce). Niemal dziesięcioprocentowy udział w rynku mają supermarkety, a 8 procent stanowią małe ...
Tematy: marki własne, private label, najpopularniejsze marki, sklepy dyskontowe -
Marki własne detalistów w Polsce 2009
12:50 03.12.2009
PMR Research - dział badawczy firmy PMR - przeprowadził badanie na ogólnopolskiej próbie konsumentów. Badanie przeprowadzono we wrześniu 2009 roku. Celem projektu było zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Marki własne detalistów w Polsce 2008
01:08 12.05.2008
... sięgania po produkty z logo detalisty. Z drugiej strony, w krótkiej perspektywie czasowej, na przeszkodzie w tym rozwoju może stanąć nadal niekorzystne postrzeganie private label przez polskich konsumentów oraz ich przywiązanie do marek producenckich, a także rosnąca zamożność polskiego społeczeństwa. Więcej i lepiej W ciągu ostatnich dwóch lat ...
Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki -
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
03:34 12.11.2007
... raportu PMR „Marki własne w Rosji 2007” (Private Label in Russia 2007), w 2006 r. sprzedaż produktów pod marką własną osiągnęła wartość 1,6 mld €, co oznacza wzrost o 120%, a ich udział w sprzedaży zorganizowanych sieci handlowych wyniósł 10%. Jednocześnie sprzedaż produktów private label stanowiła niewiele ponad 1% detalicznej sprzedaży artykułów ...
Tematy: marki, najpopularniejsze marki, private label, marki własne