FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
10:15 23.10.2024
... dr Krzysztof Łuczak z Grupy BLIX. Zdobycie nagrody w praktyce oznacza dla marek FMCG nie tylko prestiż, ale również możliwość wykorzystywania znaku „Wybór Konsumentów Nr 1” ... co może przekładać się na większą lojalność i zaufanie konsumentów. Polski rynek FMCG jest coraz bardziej dopasowany do oczekiwań konsumentów, choć istnieją jeszcze wyzwania. ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki -
Franczyza sposobem na niepewne czasy?
11:41 30.07.2024
... sklepy rybne, piekarnie, mięsne oraz warzywno-owocowe. Mimo że Polacy coraz częściej poszukują produktów w atrakcyjnych cenach, to w przypadku tych formatów i segmentów FMCG postrzegana jakość oraz świeżość produktu jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze miejsca zakupu kategorii świeżych. Wielu konsumentów jest więc bardzo przywiązanych ...
Tematy: franchising, systemy franczyzowe, sieci franczyzowe, franczyza -
Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
11:18 03.07.2024
... OSM (242,2 mln) i Mlekpol (203,4 mln). Lista 10 najczęściej wybieranych marek FMCG w Polsce według CPS GfK (CRP w mln): Mlekovita (250,1 CRP) Piątnica OSM (242,2 CRP) ... i poszukiwanie przez konsumentów oszczędności sprawiły, że ostatni rok był dla branży FMCG pełen wyzwań. W ramach najnowszej edycji raportu Brand Footprint po raz pierwszy ...
Tematy: marki, najlepsze marki, FMCG, branża FMCG -
Polacy kochają marki własne
11:52 30.10.2023
... osiągnął tym samym 22,1 proc. udziałów w całym polskim rynku FMCG, co stanowiło wzrost o 1,4 p.p. w stosunku do roku poprzedzającego oraz o 3,9 p.p. w stosunku do ... młodymi bez dzieci”, stanowią grupę nadreprezentowaną w porównaniu do struktury nabywców całego kosza FMCG. W opinii Rafała Dobrowolskiego sukcesu marek własnych można upatrywać w dwóch ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki -
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
00:47 10.09.2023
... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...
Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność -
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących ... w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w całej sprzedaży rynku FMCG. Jako klienci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do robienia zakupów spożywczych w ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka -
Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?
11:03 25.02.2021
... badania stworzyli koszyk zakupowy składający się z 40 produktów FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods), zawierający artykuły spożywcze i środki czystości. Różnice ... , Warszawie i Szczecinie. Badanie obejmuje porównanie cen analogicznych produktów szybkozbywalnych FMCG, tych samych marek i o takich samych gramaturach. W skład sieci tradycyjnej wchodzą ...
Tematy: koszyk zakupowy, zakupy, zakupy online, ceny produktów spożywczych -
Rynek pracy: handlowcy w czasie COVID-19
10:08 29.12.2020
... nie wszystkie organizacje odnotowały straty w czasie pandemii. Dla niektórych przedstawicieli branży FMCG okres ten co prawda przyniósł spadki rzędu 20-30 proc. na jedną ... wpływają bezpośrednio na zyski firmy – mówi Justyna Bereza, konsultant HRK FMCG. Wyzwanie dla tego zawodu rozpoczęło się w momencie odgórnego wprowadzenia obostrzeń, m.in. ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, handlowcy, handlowiec -
GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?
11:14 19.06.2020
... pośrednictwem e-commerce wzrosły względem poprzedniego roku o pokaźne 30%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki potencjał do wzrostów w e-commerce ma sektor FMCG? Jak w postrzeganiu konsumentów zmieniła się ogólna definicja trendu convenience? Którzy z detalistów zyskają w najbliższym czasie? W I kwartale br. odsetek gospodarstw domowych, które ...
Tematy: zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów, FMCG -
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
13:10 27.03.2020
... gorsza, ostatnie dni pokazują, że zarówno w Polsce, jak i szerzej, w Unii Europejskiej, już zaczęły pojawiać się informacje o ogłaszaniu bankructw w obszarze usług FMCG. Co dalej? Otwartym pytaniem pozostaje, czy po uporaniu się z pandemią koronawirusa, trwale nie zmienią się przyzwyczajenia i preferencje konsumentów. Czy równie ...
Tematy: gospodarka światowa, dobra konsumenckie, FMCG, koronawirus
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- handel
- sztuczna inteligencja
- zakupy przez internet
- zakupy
- wydatki gospodarstw domowych
- marki
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- sieci handlowe
- zakupy internetowe
- obsługa klienta