eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyFMCG

FMCG - wiadomości i porady tematyczne

  • BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG

    BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG

    10:15 23.10.2024

    ... dr Krzysztof Łuczak z Grupy BLIX. Zdobycie nagrody w praktyce oznacza dla marek FMCG nie tylko prestiż, ale również możliwość wykorzystywania znaku „Wybór Konsumentów Nr 1” ... co może przekładać się na większą lojalność i zaufanie konsumentów. Polski rynek FMCG jest coraz bardziej dopasowany do oczekiwań konsumentów, choć istnieją jeszcze wyzwania. ...

    Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki
  • Franczyza sposobem na niepewne czasy?

    Franczyza sposobem na niepewne czasy?

    11:41 30.07.2024

    ... sklepy rybne, piekarnie, mięsne oraz warzywno-owocowe. Mimo że Polacy coraz częściej poszukują produktów w atrakcyjnych cenach, to w przypadku tych formatów i segmentów FMCG postrzegana jakość oraz świeżość produktu jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze miejsca zakupu kategorii świeżych. Wielu konsumentów jest więc bardzo przywiązanych ...

    Tematy: franchising, systemy franczyzowe, sieci franczyzowe, franczyza
  • Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG

    Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG

    11:18 03.07.2024

    ... OSM (242,2 mln) i Mlekpol (203,4 mln). Lista 10 najczęściej wybieranych marek FMCG w Polsce według CPS GfK (CRP w mln): Mlekovita (250,1 CRP) Piątnica OSM (242,2 CRP) ... i poszukiwanie przez konsumentów oszczędności sprawiły, że ostatni rok był dla branży FMCG pełen wyzwań. W ramach najnowszej edycji raportu Brand Footprint po raz pierwszy ...

    Tematy: marki, najlepsze marki, FMCG, branża FMCG
  • Polacy kochają marki własne

    Polacy kochają marki własne

    11:52 30.10.2023

    ... osiągnął tym samym 22,1 proc. udziałów w całym polskim rynku FMCG, co stanowiło wzrost o 1,4 p.p. w stosunku do roku poprzedzającego oraz o 3,9 p.p. w stosunku do ... młodymi bez dzieci”, stanowią grupę nadreprezentowaną w porównaniu do struktury nabywców całego kosza FMCG. W opinii Rafała Dobrowolskiego sukcesu marek własnych można upatrywać w dwóch ...

    Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki
  • Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej

    00:47 10.09.2023

    ... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...

    Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność
  • Dyskonty w Polsce na fali wzrostu

    Dyskonty w Polsce na fali wzrostu

    00:50 14.04.2021

    ... na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących ... w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w całej sprzedaży rynku FMCG. Jako klienci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do robienia zakupów spożywczych w ...

    Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka
  • Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?

    Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?

    11:03 25.02.2021

    ... badania stworzyli koszyk zakupowy składający się z 40 produktów FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods), zawierający artykuły spożywcze i środki czystości. Różnice ... , Warszawie i Szczecinie. Badanie obejmuje porównanie cen analogicznych produktów szybkozbywalnych FMCG, tych samych marek i o takich samych gramaturach. W skład sieci tradycyjnej wchodzą ...

    Tematy: koszyk zakupowy, zakupy, zakupy online, ceny produktów spożywczych
  • Rynek pracy: handlowcy w czasie COVID-19

    Rynek pracy: handlowcy w czasie COVID-19

    10:08 29.12.2020

    ... nie wszystkie organizacje odnotowały straty w czasie pandemii. Dla niektórych przedstawicieli branży FMCG okres ten co prawda przyniósł spadki rzędu 20-30 proc. na jedną ... wpływają bezpośrednio na zyski firmy – mówi Justyna Bereza, konsultant HRK FMCG. Wyzwanie dla tego zawodu rozpoczęło się w momencie odgórnego wprowadzenia obostrzeń, m.in. ...

    Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, handlowcy, handlowiec
  • GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?

    GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?

    11:14 19.06.2020

    ... pośrednictwem e-commerce wzrosły względem poprzedniego roku o pokaźne 30%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki potencjał do wzrostów w e-commerce ma sektor FMCG? Jak w postrzeganiu konsumentów zmieniła się ogólna definicja trendu convenience? Którzy z detalistów zyskają w najbliższym czasie? W I kwartale br. odsetek gospodarstw domowych, które ...

    Tematy: zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów, FMCG
  • Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?

    Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?

    13:10 27.03.2020

    ... gorsza, ostatnie dni pokazują, że zarówno w Polsce, jak i szerzej, w Unii Europejskiej, już zaczęły pojawiać się informacje o ogłaszaniu bankructw w obszarze usług FMCG. Co dalej? Otwartym pytaniem pozostaje, czy po uporaniu się z pandemią koronawirusa, trwale nie zmienią się przyzwyczajenia i preferencje konsumentów. Czy równie ...

    Tematy: gospodarka światowa, dobra konsumenckie, FMCG, koronawirus

 

1 2 3

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: