FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
Rośnie rynek FMCG. Konsumenci więcej wydają i więcej kupują
08:44 14.03.2025
... Jakie kategorie produktów w największym stopniu wpływają na wzrost notowany na rynku FMCG? Jakie strategie zakupowe wykorzystują polscy konsumenci? Dlaczego nie decydują ... polskie gospodarstwa domowe po raz kolejny zwiększyły swoje wydatki na FMCG. Wartość zakupów w dyskontach wzrosła rok do roku o ponad 10 proc., a w supermarketach i sieciowych ...
Tematy: FMCG, branża FMCG, zakupy spożywcze, zakupy -
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
10:15 23.10.2024
... dr Krzysztof Łuczak z Grupy BLIX. Zdobycie nagrody w praktyce oznacza dla marek FMCG nie tylko prestiż, ale również możliwość wykorzystywania znaku „Wybór Konsumentów Nr 1” ... co może przekładać się na większą lojalność i zaufanie konsumentów. Polski rynek FMCG jest coraz bardziej dopasowany do oczekiwań konsumentów, choć istnieją jeszcze wyzwania. ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki -
Franczyza sposobem na niepewne czasy?
11:41 30.07.2024
... sklepy rybne, piekarnie, mięsne oraz warzywno-owocowe. Mimo że Polacy coraz częściej poszukują produktów w atrakcyjnych cenach, to w przypadku tych formatów i segmentów FMCG postrzegana jakość oraz świeżość produktu jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze miejsca zakupu kategorii świeżych. Wielu konsumentów jest więc bardzo przywiązanych ...
Tematy: franchising, systemy franczyzowe, sieci franczyzowe, franczyza -
Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
11:18 03.07.2024
... OSM (242,2 mln) i Mlekpol (203,4 mln). Lista 10 najczęściej wybieranych marek FMCG w Polsce według CPS GfK (CRP w mln): Mlekovita (250,1 CRP) Piątnica OSM (242,2 CRP) ... i poszukiwanie przez konsumentów oszczędności sprawiły, że ostatni rok był dla branży FMCG pełen wyzwań. W ramach najnowszej edycji raportu Brand Footprint po raz pierwszy ...
Tematy: marki, najlepsze marki, FMCG, branża FMCG -
Polacy kochają marki własne
11:52 30.10.2023
... osiągnął tym samym 22,1 proc. udziałów w całym polskim rynku FMCG, co stanowiło wzrost o 1,4 p.p. w stosunku do roku poprzedzającego oraz o 3,9 p.p. w stosunku do ... młodymi bez dzieci”, stanowią grupę nadreprezentowaną w porównaniu do struktury nabywców całego kosza FMCG. W opinii Rafała Dobrowolskiego sukcesu marek własnych można upatrywać w dwóch ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy, marki -
Wzrost cen największą bolączką branży spożywczej w Europie Środkowej
00:47 10.09.2023
... Konsumenci wydają się kierować w swoich decyzjach zakupowych zdrowiem i ekologią, ale w obliczu inflacji są znacznie ostrożniejsi w wydawaniu. To stawia sprzedawców i firmy FMCG w delikatnej sytuacji, w której muszą ostrożnie balansować między jakością, a ceną. Muszą też uwzględnić potrzeby Pokolenia Z, które odrzuca dotychczasowe trendy i zwyczaje ...
Tematy: branża spożywcza, produkty spożywcze, rynek żywności, żywność -
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
00:50 14.04.2021
... na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących ... w e-grocery Sprzedaż internetowa artykułów spożywczych to obecnie ok. 1% udziału w całej sprzedaży rynku FMCG. Jako klienci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do robienia zakupów spożywczych w ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka -
Koszyk zakupowy w 2020 roku. Czy pandemia wpłynęła na ceny?
11:03 25.02.2021
... badania stworzyli koszyk zakupowy składający się z 40 produktów FMCG (ang. Fast Moving Consumer Goods), zawierający artykuły spożywcze i środki czystości. Różnice ... , Warszawie i Szczecinie. Badanie obejmuje porównanie cen analogicznych produktów szybkozbywalnych FMCG, tych samych marek i o takich samych gramaturach. W skład sieci tradycyjnej wchodzą ...
Tematy: koszyk zakupowy, zakupy, zakupy online, ceny produktów spożywczych -
Rynek pracy: handlowcy w czasie COVID-19
10:08 29.12.2020
... nie wszystkie organizacje odnotowały straty w czasie pandemii. Dla niektórych przedstawicieli branży FMCG okres ten co prawda przyniósł spadki rzędu 20-30 proc. na jedną ... wpływają bezpośrednio na zyski firmy – mówi Justyna Bereza, konsultant HRK FMCG. Wyzwanie dla tego zawodu rozpoczęło się w momencie odgórnego wprowadzenia obostrzeń, m.in. ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, handlowcy, handlowiec -
GfK: e-commerce podwoi udział w polskim rynku FMCG?
11:14 19.06.2020
... pośrednictwem e-commerce wzrosły względem poprzedniego roku o pokaźne 30%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki potencjał do wzrostów w e-commerce ma sektor FMCG? Jak w postrzeganiu konsumentów zmieniła się ogólna definicja trendu convenience? Którzy z detalistów zyskają w najbliższym czasie? W I kwartale br. odsetek gospodarstw domowych, które ...
Tematy: zakupy przez internet, zakupy online, zachowania konsumentów, FMCG
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- sztuczna inteligencja
- handel
- zakupy
- zakupy przez internet
- wydatki gospodarstw domowych
- wydatki Polaków
- marki
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- zakupy internetowe
- sieci handlowe
- obsługa klienta