FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek FMCG: rośnie eksport do UE
14:07 04.05.2009
Od 1 maja 2004 r. polski eksport podwoił się, w 2003 r. sięgał 47,5 mld euro, a w 2004 59,7 mld euro. W zeszłym roku przekroczył już 114,5 mld euro. Tak dobrego wyniku nie przewidywali najwięksi optymiści. Duży udział w polskim eksporcie mają żywność i inne podstawowe artykuły, bowiem w wysoko rozwiniętych technologiach nie jesteśmy jeszcze ...
Tematy: branża FMCG, rynek FMCG, FMCG, produkty FMCG -
Branża FMCG: sprzedaż III 2009
12:00 17.04.2009
Jak wynika z najnowszego raportu Centrum Monitorowania Rynku w marcu 2009 r., w porównaniu z lutym br., całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych pozostał na tym samym poziomie (103% w stosunku do marca 2008), liczba transakcji wzrosła do 5% z poziomu 101% (r.r) w lutym br., jednak dynamika wzrostu sprzedaży, choć nadal pozytywna, lekko ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż II 2009
12:33 09.04.2009
... Z Indeksu Koniunktury Konsumenckiej CMR wynika, że dane za luty 2009 pokazują nieco bardziej optymistyczny obraz niż zaraportowany w styczniu spadek sprzedaży FMCG. W lutym 2009, w porównaniu z lutym 2008, całkowity wolumen sprzedaży produktów paczkowanych nieznacznie wzrósł (o 2,6%), liczba transakcji zwiększyła się o niecały 1%. Obroty w ujęciu ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
13:11 24.02.2009
... , klienci kupowali częściej i więcej niż w grudniu 2007. W obecnej chwili branża FMCG wyczekuje pierwszych oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż produktów ... ma im w tym pomóc, jest oferowany przez CMR cotygodniowy monitoring sprzedaży FMCG w oparciu o dane skaningowe z próby tradycyjnych sklepów spożywczych. Dzięki tej usłudze ...
Tematy: handel tradycyjny, handel detaliczny, FMCG, produkty FMCG -
Rosną wydatki Polaków na produkty FMCG
12:21 23.02.2009
... Turcja - 13 proc. Czechy - 11,7 proc. Portugalia - 7,8 proc. Norwegia - 7,7 proc. Hiszpania - 7,3 proc. Słowacja - 6, 7 proc. Szwajcaria - 6,5 proc. Spadek sprzedaży artykułów FMCG w 2008 r. względem 2007 r. Irlandia - minus 3,8 proc. Dania - minus 2,9 proc. Węgry - minus 2,9 proc. Niemcy - minus 2,4 proc. Francja - minus 1,7 proc. Austria - minus ...
Tematy: produkty FMCG, FMCG, artykuły FMCG, produkty codziennego użytku
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- handel
- sztuczna inteligencja
- zakupy przez internet
- zakupy
- wydatki gospodarstw domowych
- marki
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- sieci handlowe
- zakupy internetowe
- obsługa klienta