FMCG - wiadomości i porady tematyczne
-
Nowe technologie w FMCG i handlu detalicznym. Co nas czeka?
13:09 25.02.2020
... technologiom rozpoznawania obrazu. Koboty Przyszłość sektora handlu detalicznego i FMCG zależy w dużej mierze od współpracy ludzi i robotów. Roboty współpracujące, zwane ... . Ich popularność utrzyma się w roku 2020, co oznacza, że firmy z sektora FMCG oraz detaliści powinni wykorzystać dane oraz zaawansowane narzędzia analityczne (np. narzędzia ...
Tematy: nowe technologie, nowoczesne technologie, obsługa klienta, automatyzacja -
Handel detaliczny w Polsce, czyli ciągle niewielki interwencjonizm
13:18 30.04.2018
... regulacje nie pozostaną bez wpływu na polski handel detaliczny, w tym również na branżę FMCG, która ma zyskiwać coraz to większy udział w rynku e-commerce. Jak jednak ... Usług, DNB Bank Polska. Zdaniem ekspertów DNB, pod znakiem zapytania stoją szczególnie wyniki branży FMCG, która stanowi aż 35 proc. sektora handlu detalicznego. Na razie jednak ...
Tematy: FMCG, handel detaliczny, sprzedaż detaliczna -
W FMCG liczy się jakość produktu oraz customer experience
10:47 05.10.2017
... co zostało wskazane jako najważniejszy priorytet przez 33% menedżerów z branży FMCG. Jednocześnie połowa menedżerów twierdzi, iż zmiany zachowań konsumentów (51% wskazań) oraz nowoczesne ... przewadze strategicznej. Obecnie największym wyzwaniem dla zarządów firm operujących na rynkach FMCG – niezależnie od tego czy są to producenci, czy sieci ...
Tematy: customer experience, FMCG, dobra konsumpcyjne, rozwój firmy -
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
11:44 24.04.2017
... 12 proc. w 2015). Jeżeli sklepy dyskontowe, to przeważnie Biedronka, którą jako główne miejsce zakupów FMCG wskazuje niemal połowa badanych. Na kolejnych pozycjach uplasowały się: Lidl (8 proc. nabywców) oraz Tesco ... 2016 roku metodą wywiadów face-to-face CAPI na próbie osób odpowiedzialnych za zakupy produktów FMCG (żywność, napoje, środki czystości ...
Tematy: FMCG, zachowania konsumentów, zakupy, produkty szybkozbywalne -
Product placement w Internecie?
10:16 30.09.2010
... . Na takie wydatki nie może sobie pozwolić większość producentów branży FMCG. Pieniądze to też bariera dla promocji sklepów, zwłaszcza tych mniejszych, ... jako jeden z głównych kanałów komunikacji. Reklama od kuchni W promocji firm z branży FMCG w Internecie może pomóc współpraca z portalami kulinarnymi - szczególnie tymi, które oferują internautom tzw ...
Tematy: product placement, FMCG, reklama w sieci, reklama telewizyjna -
Wydatki Polaków na FMCG w 2009r. wzrosły
13:03 12.03.2010
Wydatki Polaków na produkty żywnościowe i chemiczne w 2009 r. wzrosły o 2,5 proc. Początek 2010 r. przyniósł jednak spadek popytu w przypadku wielu grup produktów. Jak podaje GfK Polonia, w ubiegłym roku sprzedaż produktów spożywczych i chemicznych wzrosła w Polsce o 2,5 proc. i osiągnęła 43 mld zł. Wewnętrzna konsumpcja w Polsce była jednym z ...
Tematy: FMCG, wydatki Polaków, rynek FMCG, wydatki gospodarstw domowych -
Handel detaliczny w Polsce ma się dobrze
13:28 25.11.2009
... Polska deklasuje pozostałe kraje Europy Środkowej Prowadzone badania europejskiego sektora FMCG jednoznacznie wskazują, że polska branża sprzedaży detalicznej jako jedyna z Europy ... . Dlatego, procesem który zdominuje najbliższe miesiące, a nawet lata, w Polskiej branży FMCG, będzie intensywna konsolidacja. Polski handel detaliczny będzie nadal ...
Tematy: handel detaliczny, rynek spożywczy, sieci handlowe, FMCG -
Rośnie sprzedaż FMCG na wsi
14:20 02.11.2009
... analiza ekonomiczna oraz porównanie wydatków gospodarstw domowych w Polsce pozwalają zauważyć, iż w ciągu ostatniej dekady siła nabywcza mieszkańców wsi dla rynku FMCG znacząco wzrosła. Wynika to zarówno z wyższego, niż dotychczas, poziomu zamożności, jak i ogólnego wzrostu liczby mieszkańców terenów wiejskich. Dane te pozwalają ...
Tematy: FMCG, artykuły FMCG, rynek FMCG, wieś -
Branża FMCG: sprzedaż V 2009
12:29 12.06.2009
Jak wynika z najnowszego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku nt. sprzedaży produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych - maj 2009 przyniósł spadek sprzedaży o 0,3% w porównaniu do poprzedniego roku, ale wartość sprzedaży wzrosła o 8,1%. Przyrost wartości sprzedaży był głównie efektem podwyżek cen kilku ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności -
Branża FMCG: sprzedaż IV 2009
14:17 21.05.2009
Według nowego Indeksu Koniunktury Konsumenckiej Centrum Monitorowania Rynku w kwietniu 2009 sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych była o 15,9% wyższa niż w poprzednim roku, liczba transakcji wzrosła o 10,7%, a wartość sprzedaży aż o 22%. Wzrost sprzedaży wynikał w główniej mierze z zakupów dokonywanych przed ...
Tematy: branża FMCG, FMCG, produkty FMCG, rynek żywności
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- inflacja
- nowe technologie
- zakupy online
- koronawirus
- handel
- sztuczna inteligencja
- zakupy przez internet
- zakupy
- wydatki gospodarstw domowych
- marki
- wydatki Polaków
- decyzje zakupowe
- gospodarka światowa
- rozwój firmy
- sieci handlowe
- zakupy internetowe
- obsługa klienta