pr - wiadomości i porady tematyczne
-
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
10:00 04.06.2024
W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest w naszym kraju obserwowany już od około 30 lat. Liczby pokazują wyraźnie, że działalność polskich firm coraz częściej wykracza poza granice kraju. Sukces na międzynarodowych rynkach musi być jednak ...
Tematy: Outreach Marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
00:29 12.05.2024
... najbliższym czasie planujemy systematycznie rozszerzać zakres o kolejne, aby zwiększać obszar tego rodzaju działań – dodaje Anna Halama-Flisowska, WhitePress. Outreach w digital PR W badaniu przeprowadzonym przez Content Marketing Institute 57 proc. marketerów przyznało, że ich największym wyzwaniem w 2024 roku będzie dopasowanie treści do ...
Tematy: Outreach Marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
... w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych ... Usatysfakcjonowani, ale w ciągłym stresie Choć ponad 62% pracowników działów marketingu i PR jest zadowolonych ze swojego miejsca pracy, aż 70% z nich postrzega ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
... pogłębienia tematu i indywidualnego podejścia. Kolejnym trendem był wzrost znaczenie digital PR, czyli wszystkich działań w przestrzeni online. Marki coraz większą wagę przywiązują do rozwiązań ... wyzwania, w tym cyberbezpieczeństwo, zaufanie i zarządzanie prawami cyfrowymi. Co czeka branżę PR i marketingu w 2024 roku? Wszystko wskazuje na to, że rok ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... dekady. Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić ... deweloperów, z których niedawno jeden niejako rykoszetem został negatywnie skojarzony z czarnym PR dotyczący starych kwestii (tak naprawdę ich rozstrzygnięcie mogło jedynie poprawić ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
... . – mówi Cezary Jasiczak z JobDone. Wybuch pandemii dla wielu branż można traktować jako czas zarządzania kryzysowego, w którym działania komunikacyjne i szeroko pojęty PR odgrywają ogromną rolę. Pozwalają one wysłać jasny sygnał do partnerów biznesowych oraz klientów, że dana firma jest gotowa do współpracy ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
... pokazuje również, że rozmiar wyzwań, jakie rysują się obecnie przed specjalistami od PR, sami zainteresowani ocenili jako bardzo wysoki, dając mu 8 punktów w 10 stopniowej skali, a najwięcej ... rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono ...
Tematy: pr, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
11:37 12.03.2020
12 marca rano w Polsce odnotowanych było już 47 potwierdzonych przypadków zarażenia koronawirusa. Decyzją rządu zamknięte będą m.in. żłobki, szkoły, uczelnie wyższe, kina oraz muzea. Wprowadzono również zakaz organizacji imprez masowych. W takich realiach rosnące poczucie zagrożenia nie jest żadnym zaskoczeniem. Powoduje ono również, że wiele firm ...
Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie -
Etyka w public relations - szansa czy problem?
11:19 28.05.2019
... oczekuje otoczenie oraz wyjaśnianie postępowania organizacji, na rzecz której prowadzę PR”. Wynika z tego, że dla polskiego PR-owca kluczowa jest skuteczność komunikacji prowadzonej ... dzisiejszej rzeczywistości, do stołu powinny usiąść nie tylko Związki i Stowarzyszenia ds. PR, ale także pozostali uczestnicy rynku – reprezentanci Klientów, NGO’s, ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
11:10 15.05.2019
... w Polsce”. Co jeszcze jest ważne? Przeprowadzone badanie objęło swoim zasięgiem 500 specjalistów PR reprezentujących całą Polskę. Jego celem było pozyskanie opinii odnośnie ... wyjaśnia prof. dr hab. Jerzy Olędzki, przewodniczący Społecznego Zespołu Ekspertów PR, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. – Dodatkowo, wyniki mogą ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Czym się różni PR od marketingu?
16:38 27.04.2013 PORADA
Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?
Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe