pr - wiadomości i porady tematyczne
-
Praca w marketingu i PR: jakie wynagrodzenia dla specjalistów?
00:12 22.01.2025
... Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają specjaliści w tym zakresie? Wiele zależy od lokalizacji i doświadczenia, ... – najwyższe wzrosty proponowanych wynagrodzeń dla specjalistów PR Proponowane wynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2024 roku różniły się w zależności od stanowiska, ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
10:00 04.06.2024
W styczniu 2024 roku eksport usług w Polsce był większy o 13 proc. niż przed rokiem. Regularny wzrost obrotu generowanego przez handel zagraniczny jest w naszym kraju obserwowany już od około 30 lat. Liczby pokazują wyraźnie, że działalność polskich firm coraz częściej wykracza poza granice kraju. Sukces na międzynarodowych rynkach musi być jednak ...
Tematy: Outreach Marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
00:29 12.05.2024
... najbliższym czasie planujemy systematycznie rozszerzać zakres o kolejne, aby zwiększać obszar tego rodzaju działań – dodaje Anna Halama-Flisowska, WhitePress. Outreach w digital PR W badaniu przeprowadzonym przez Content Marketing Institute 57 proc. marketerów przyznało, że ich największym wyzwaniem w 2024 roku będzie dopasowanie treści do ...
Tematy: Outreach Marketing, marketing, marketerzy, SEO -
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
00:20 14.01.2024
... w którym sposób wykonywania zadań zmieniłby się tak znacząco w ostatnich latach. Po pierwsze, marketing i PR to obszary, w których praca zdalna stała się codziennością – 67,5% badanych ... Usatysfakcjonowani, ale w ciągłym stresie Choć ponad 62% pracowników działów marketingu i PR jest zadowolonych ze swojego miejsca pracy, aż 70% z nich postrzega ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
00:13 23.12.2023
... pogłębienia tematu i indywidualnego podejścia. Kolejnym trendem był wzrost znaczenie digital PR, czyli wszystkich działań w przestrzeni online. Marki coraz większą wagę przywiązują do rozwiązań ... wyzwania, w tym cyberbezpieczeństwo, zaufanie i zarządzanie prawami cyfrowymi. Co czeka branżę PR i marketingu w 2024 roku? Wszystko wskazuje na to, że rok ...
Tematy: pr, marketing, public relations, branża pr -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... dekady. Przyczyn kryzysów może być wiele: trudny klient, fake news, czarny PR konkurencji, czy pomówienie. Słowem - kryzysem jest wszystko, co może zaszkodzić ... deweloperów, z których niedawno jeden niejako rykoszetem został negatywnie skojarzony z czarnym PR dotyczący starych kwestii (tak naprawdę ich rozstrzygnięcie mogło jedynie poprawić ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
00:22 29.07.2020
... . – mówi Cezary Jasiczak z JobDone. Wybuch pandemii dla wielu branż można traktować jako czas zarządzania kryzysowego, w którym działania komunikacyjne i szeroko pojęty PR odgrywają ogromną rolę. Pozwalają one wysłać jasny sygnał do partnerów biznesowych oraz klientów, że dana firma jest gotowa do współpracy ...
Tematy: zarządzanie firmą, zarządzanie kryzysowe, koronawirus, działania marketingowe -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
... pokazuje również, że rozmiar wyzwań, jakie rysują się obecnie przed specjalistami od PR, sami zainteresowani ocenili jako bardzo wysoki, dając mu 8 punktów w 10 stopniowej skali, a najwięcej ... rzeczników prasowych. Badanie przeprowadziła agencja Alert Media Communications specjalizująca się w komunikacji antykryzysowej i strategicznym PR. Zostało ono ...
Tematy: pr, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w firmie. Jak rozmawiać o koronawirusie?
11:37 12.03.2020
12 marca rano w Polsce odnotowanych było już 47 potwierdzonych przypadków zarażenia koronawirusa. Decyzją rządu zamknięte będą m.in. żłobki, szkoły, uczelnie wyższe, kina oraz muzea. Wprowadzono również zakaz organizacji imprez masowych. W takich realiach rosnące poczucie zagrożenia nie jest żadnym zaskoczeniem. Powoduje ono również, że wiele firm ...
Tematy: komunikacja interpersonalna, komunikacja wewnętrzna, komunikacja w organizacji, komunikacja w firmie -
Etyka w public relations - szansa czy problem?
11:19 28.05.2019
... oczekuje otoczenie oraz wyjaśnianie postępowania organizacji, na rzecz której prowadzę PR”. Wynika z tego, że dla polskiego PR-owca kluczowa jest skuteczność komunikacji prowadzonej ... dzisiejszej rzeczywistości, do stołu powinny usiąść nie tylko Związki i Stowarzyszenia ds. PR, ale także pozostali uczestnicy rynku – reprezentanci Klientów, NGO’s, ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Czym się różni PR od marketingu?
16:38 27.04.2013 PORADA
Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?
Tematy: marketing, PR, reklama, działania marketingowe