pr - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
11:10 15.05.2019
... w Polsce”. Co jeszcze jest ważne? Przeprowadzone badanie objęło swoim zasięgiem 500 specjalistów PR reprezentujących całą Polskę. Jego celem było pozyskanie opinii odnośnie ... wyjaśnia prof. dr hab. Jerzy Olędzki, przewodniczący Społecznego Zespołu Ekspertów PR, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. – Dodatkowo, wyniki mogą ...
Tematy: public relations, pr, specjalista pr, wartości etyczne -
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
10:16 11.10.2017
... trzy czwarte (73 proc.) firm łączy działy sprzedaży i marketingu oraz PR. W działaniach promocyjnych zmniejsza się przewaga materiałów drukowanych nad elektronicznymi i ... sceptyczni wobec trendów Badanie pokazało również, że 63 proc. specjalistów marketingu i PR śledzi najnowsze trendy w swoich dziedzinach. Wśród najważniejszych w najbliższej ...
Tematy: marketing, pr, działy pr, reklama i promocja -
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
00:28 13.08.2016
... na temat współpracy z agencjami od kreowania wizerunku. Które mity na temat PR najbardziej szkodzą firmom i dlaczego? Począwszy od mylnego rozumienia terminu Public Relations, przez ... . Mit 4. – Każdy może być PR-owcem Wśród przedsiębiorców pokutuje przekonanie, że działania PR to nic trudnego, każdy w firmie może się nimi zajmować, gdy zajdzie ...
Tematy: Public Relations, pr, komunikacja z mediami, wizerunek firmy -
Dobra agencja PR: jak ją wybrać?
00:22 05.07.2016
... W pierwszej kolejności zostały omówione wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję Monday PR, ZFPR oraz Proto.pl dotyczącej przetargów. Wypełniło ją około 100 osób ... , próbując wypracować kilka wskazówek. Wskazówki przy organizowaniu przetargów na wybór agencji PR Angażując firmy zewnętrzne w proces przetargowy, powinno się mieć pewność chęci ...
Tematy: pr, public relations, agencje pr -
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
00:51 17.06.2016
... specjaliści od public relations mogą błyskawicznie przystąpić do rozwiązywania problemu. 3. VIP PR, czyli wizjonerzy potrzebni od zaraz Tłumy potrzebują idoli, a organizacje i firmy ... efekty można osiągnąć wysyłając kompleksowy materiał z unikatowym contentem wizualnym. 5. PR musi być mobile-friendly W 2015 roku, według danych podanych przez Google ...
Tematy: Public Relations, pr, trendy 2016, praca w pr -
Sprawdź, czy możesz pracować w PR
10:12 07.03.2016
... tym, czy PR-owiec jest skuteczny - twierdzi Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Z tego względu niezwykle ważne jest raportowanie działań. Monitoring Internetu, porównywanie ilości ... - Dobrym przykładem są managerowie gwiazd – wskazuje Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. – Ich sukcesem nie jest przecież liczba tytułów z ich nazwiskiem na pierwszej ...
Tematy: pr, public relations, praca w pr, branża pr -
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
13:25 02.12.2015
... ankietowana firma (24%) w sposób zdecydowany zgadzała się ze stwierdzeniem, że marketing i PR współtworzą strategię sprzedażową, a kolejne 35% badanych raczej się z nim zgadzało, ... odpowiedzi ankietowanych na kolejne pytanie dotyczące pozyskiwania przez działy marketingu i PR leadów sprzedażowych. Z tezą, że należy to do ich obowiązków zgodziło się ...
Tematy: marketing, pr, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
11:23 21.07.2015
Przeprowadzona w ramach dorocznego badania stowarzyszenia SAR analiza wynagrodzeń w firmach trudniących się komunikacją marketingową dowodzi, że branża ciągle jeszcze doświadcza pokryzysowych zawirowań. W odniesieniu do całej gospodarki to zjawisko można uznać za dość niepokojące. Statystyki pokazują, że dwie trzecie spośród analizowanych ...
Tematy: wynagrodzenia, wysokość wynagrodzenia, pr, komunikacja marketingowa -
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
00:44 30.07.2014
Podstawową relacją pomiędzy klientem a daną marką jest zaufanie, a najważniejszym kapitałem, który może zdobyć firma jest renoma. Oba te czynniki budowane są przez lata, ciężką i rzetelną pracą. Żadna, nawet najdroższa kampania reklamowa, nie jest w stanie przyspieszyć tego procesu. Można jednak go ułatwić. Prowadzenie bloga eksperckiego to ...
Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog -
Materiały prasowe: jak napisać tekst ekspercki?
00:55 30.04.2014
... nasz specjalista czeka na pytania od czytelników, w dniu takim a takim, w godzinach takich a takich Agnieszka Żelazko jest autorką książki "10 odsłon PR", którą można zamówić pod adresem:
Tematy: tekst ekspercki, informacja prasowa, public relations, pr