Preferencje telewizyjne - wiadomości i porady tematyczne
-
"Program tv" najczęściej wyszukiwanym hasłem telewizyjnym
11:46 31.03.2015
Jakich haseł związanych z telewizją szukają Polacy w wyszukiwarce Google? Najbardziej interesuje nas program telewizyjny. Dużą popularnością cieszą się również kanały takie jak TVN24, TVN Meteo i Cyfrowy Polsat. Co ciekawe, filmy i seriale wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie – wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez firmę ...
Tematy: media, media online, telewizja, program telewizyjny -
Ile osób obejrzy Mistrzostwa w RPA?
13:00 11.06.2010
... Europe (10,6 mln PLN) oraz Grupa Żywiec (9,8 mln PLN). „Mundial i Euro, dwa najważniejsze piłkarskie wydarzenia, to każdorazowo bardzo duże przedsięwzięcia telewizyjne, przyciągające miliony widzów na całym świecie. W historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP mecze piłkarskich mistrzostw należą do programów o rekordowej widowni, dzięki ...
Tematy: Preferencje telewizyjne, telewizja, badania telewidzów, Mundial -
Telewizja cyfrowa: Polacy niechętni
10:27 18.05.2010
2013 rok - to w planach rządu termin zakończenia procesu cyfryzacji mediów w Polsce. Tymczasem, jak wynika z badań On Board PR Ecco Network i PBS DGA nadal stan wiedzy Polaków w tym zakresie jest niewielki. Blisko połowa społeczeństwa (44%) w najbliższym czasie nie zamierza przejść na odbiór telewizji cyfrowej. Z badania On Board PR Ecco Network i ...
Tematy: cyfryzacja w Polsce, telewizja cyfrowa, cyfryzacja, rynek telewizji cyfrowej -
Zimowe Igrzyska Olimpijskie: wysoka oglądalność
13:14 15.02.2010
... jednocześnie najlepiej oglądany program od początku prowadzenia pomiaru telemetrycznego przez TNS OBOP. Podczas ostatnich zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach telewizyjnych emitowanych przy okazji transmisji 17,1 mln PLN. Wśród reklamodawców najwięcej wydały firmy z sektora telekomunikacyjnego: Polkomtel ...
Tematy: zimowe Igrzyska Olimpijskie, Igrzyska Olimpijskie, badania telewidzów, oglądalność programów telewizyjnych -
Rynek telewizyjny w 2009 r.
01:10 09.01.2010
... widzów, 22 II), Wiadomości 19:30 (6,3 mln, 27 I) czy Teleexpress (6,3 mln, 11 I). Aktywność reklamowa W 2009 roku reklamodawcy wydali na kampanie telewizyjne łącznie 12,2 mld zł. To o prawie miliard zł więcej niż w 2008 roku. Najbardziej aktywnym reklamodawcą pozostał Unilever Polska, który w 2009 ...
Tematy: programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja -
Boże Narodzenie: rodzinne święta z telewizją?
11:54 21.12.2009
... Świąt. Przywiązanie do tematyki świątecznej respondenci deklarują także zapytani wprost o preferencje tematyczne. 63% Polaków wybiera programy o tematyce świątecznej. Jedynie ... stylu odbioru będzie mieć silny wpływ na zawartość programową. Gatunki telewizyjne także podlegają temu trendowi: wspólnie oglądamy polskie seriale (w drugiej kolejności - ...
Tematy: badania telewidzów, telewizja, Preferencje telewizyjne, telewidzowie -
Telewizja cyfrowa: VOD atrakcyjny wg Polaków
02:05 22.10.2009
Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej - wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy ...
Tematy: badania telewidzów, rynek telewizyjny, telewizja cyfrowa, Preferencje telewizyjne -
Cyfryzacja: niewiedza Polaków wciąż duża
11:45 08.10.2009
... w wielu domach problem tzw. walki o pilota. Dzięki tej usłudze abonenci nie muszą rezygnować ze swoich ulubionych programów i mogą pogodzić swe preferencje programowe z gustami innych domowników. Główną zaletą cyfrowego przekazu według Polaków biorących udział w sondzie jest możliwość dostosowania telewizji do indywidualnych potrzeb ...
Tematy: cyfryzacja, telewizja, Polacy, telewizja cyfrowa -
Wakacje a oglądanie telewizji 2009
11:29 04.09.2009
W tegoroczne wakacje (lipiec-sierpień 2009) statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 2 godz. 53 min. dziennie. Jest to o prawie 2 minuty krócej niż w analogicznym okresie 2008 r. Najwięcej czasu przed telewizorami Polacy spędzali w wakacyjne niedziele – średnio 3 godziny 37 min. Wakacyjny rekord oglądalności - 4 godziny i 1 minuta - ...
Tematy: badania telewidzów, czas oglądania telewizji, rynek telewizyjny, programy telewizyjne -
Rynek telewizyjny I-VI 2009
14:15 10.07.2009
W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji średnio 3 godziny 42 minuty dziennie. Oznacza to, że spędzamy więcej czasu na oglądaniu telewizji. Coraz rzadziej jednak wybieramy ofertę programową czterech największych stacji - wynika z badania TNS OBOP. W pierwszym półroczu 2009 r. Polacy poświęcili na oglądanie telewizji ...
Tematy: programy telewizyjne, Preferencje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych, telewizja