oglądalność telewizji - wiadomości i porady tematyczne
-
Dlaczego mecze Euro 2024 oglądaliśmy jednym okiem?
13:41 18.07.2024
Mecze piłki nożnej niezmiennie przyciągają przed ekrany telewizorów ogromną rzeszę polskich fanów tego sportu. Potwierdzeniem tego są statystyki dotyczące oglądalności rozgrywek drużyn rywalizujących ze sobą podczas zakończonych niedawno mistrzostw Europy. Okazuje się jednak, że zmagania piłkarzy oglądaliśmy z dość ograniczonym zaangażowaniem. ...
Tematy: Euro 2024, kibice, piłka nożna, futbol -
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
11:18 22.11.2022
... , które pasują do ich pozycjonowania, a jednocześnie zachowują dotychczasowe wyróżniki. Z kolei platformy VOD wdrażają koncepcje takie jak „appointment TV” (oglądanie telewizji o stałej porze) czy „curated content discovery” (prezentacja dostępnej oferty treści na podstawie odpowiednio sprofilowanych kryteriów). Z myślą o maksymalizacji przychodów ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
09:04 08.12.2021
... do negocjowania miejsca na półkach w sklepach stacjonarnych. Rozwój gospodarki cyfrowej stymuluje do wzrostu również inne formy reklamy, w tym kampanie marek w telewizji i reklamie zewnętrznej, w których marki obecne w digitalu zajmują teraz istotne miejsce. Udział reklamy w globalnym PKB stale się zwiększał przed pandemią, wzrastając ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD -
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
10:30 18.11.2021
O tym, że media nieustannie wręcz ewoluują, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Najlepszym tego potwierdzeniem są coroczne publikacje opracowywanego przez Kantar Media raportu Media Trends & Predictions. Właśnie pojawiła się jego najświeższa odsłona. Czego rynek powinien spodziewać się w nadchodzących miesiącach? Odpowiedzi na to i inne ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
10:00 27.07.2021
... wzrostu cen mediów, szczególnie w telewizji. Koszt reklamy telewizyjnej wzrósł w tym roku średnio o 5%, choć zróżnicowanie pomiędzy rynkami i widownią jest duże. Wydatki na telewizję wzrosły o 1%, przy konsekwentnym spadku zasięgów. Wzrost mediów cyfrowych jest natomiast napędzany głównie przez rosnącą oglądalność i szerszą monetyzację, przy czym ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD -
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
10:48 20.11.2020
Media ulegają transformacji. Co czeka nas na tym rynku w 2021 roku? Które z zachowań odbiorców mają szansę się utrwalić? Jak będzie kształtować się dynamika całej branży? Odpowiedzi na te pytania dostarcza kolejna odsłona raportu Kantar Media Trends & Predictions 2021. Ten rok zaowocował m.in. wzrostem konsumpcji mediów w domach przy równoczesnym ...
Tematy: media, rynek mediów i reklamy, reklama online, telewizja -
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
00:30 04.11.2020
... wideo w kategorii rozrywka po 2020 roku, ponieważ rosnące przychody w internecie nie są w stanie zrekompensować trwającego spadku wpływów reklamowych i abonamentowych płatnej telewizji, zmniejszając dostępne im budżety promocyjne. Lepiej wygląda sytuacja branży wideo w Australii, ale tam nadawcy nie muszą zwiększać budżetów promocyjnych by ...
Tematy: treści wideo, promocja, wideo streaming, VoD -
Jak zakłady bukmacherskie napędzają stacje telewizyjne?
12:20 13.02.2019
... oglądalność telewizji pikuje w niemal każdym zakątku globu, to tendencji tej skutecznie opierają się transmisje ... godzin) spędzają przed telewizorami mężczyźni w wieku 25-34 lata. Programy sportowe zabierają im gros czasu poświęcanego telewizji. I mowa tu nie o zagorzałych kibicach, bo ci wydarzenia sportowe są gotowi śledzić jeszcze częściej. 30 ...
Tematy: oglądalność telewizji, telewizja, sport, transmisje sportowe -
Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja
10:33 07.11.2016
... dzielenie się z innymi użytkownikami w czasie rzeczywistym; pragną oni również elastyczności i dostępności mediów na żądanie. Dzisiejsze doświadczenie odnoszące się do korzystania z telewizji jest niezwykle złożone, a odbiorcy chcą tworzyć swoje własne światy składające się ze spersonalizowanych i ważnych dla nich treści. O raporcie: Raport powstał ...
Tematy: wideo w Internecie, YouTube, Internet, serwisy wideo -
Reklama telewizyjna odrabia straty?
00:35 05.10.2015
... Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na poziomie 7 proc . W przeciwieństwie do większości krajów europejskich oglądalność telewizji nadal w Polsce wzrasta – przeciętny Polak spędził w 2013 r. przed telewizorem ...
Tematy: reklama w telewizji, rynek reklamy, oglądalność telewizji, telewizja