rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
12:25 19.09.2023
... ? Który z multiagentów turystycznych wyróżnia się pod względem intensywności działań reklamowych? Którzy reklamodawcy z sektora Accommodations należą do najbardziej aktywnych? RYNEK REKLAMOWY Jak wynika z danych, w przypadku branży turystycznej najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych kanałem był digital. To tutaj w analizowanym ...
Tematy: rynek reklamy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
09:16 23.03.2021
... wymagających konsumentów? Który z kanałów reklamy jest jedynym z szansą na ... reklamy telekomunikacyjnej w latach 2020-2023, z rocznym wzrostem na poziomie 11%. Według eMarketera, tylko 31% populacji posiada obecnie smartfona, ale za sprawą wprowadzenia na rynek tanich telefonów, takich jak JioPhone, odsetek ten szybko rośnie. Rosja to kolejny rynek ...
Tematy: rekama, reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online -
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
09:33 11.12.2019
... malejąca rola ciasteczek, oznaczają konieczność stosowania nowych metod pomiaru widowni reklamy internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych. Inne kanały, takie ... Media Effectiveness, Kantar. Co czeka media w 2020 roku? Trendy technologiczne zmieniające rynek mediów: Era 5G w końcu nadchodzi: Branża marketingowa będzie jednym z największych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Co i za ile reklamuje branża finansowa?
12:43 11.07.2019
... zł), PZU (8,9 mln zł) oraz Santander Bank Polska (8,6 mln zł). W czerwcu 2019 roku najwyższe budżety w branży finansowej zostały przeznaczone na reklamy bankowości (51 proc.) oraz usług finansowych (17 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. ubezpieczeń oraz kart płatniczych. W czerwcu 98 proc. budżetu ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
11:40 12.04.2019
... pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe kwoty inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio po 60 proc.), gdzie np. branża farmaceutyczna przeznaczyła ... W okresie od stycznia do marca 2019 roku marka Ibum zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 31 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Molekin, ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
11:28 25.03.2019
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
10:49 12.03.2019
... perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Griperx, Gripovita oraz Regnerum. Farmacja: typy reklamowanych produktów W lutym 2019 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
10:11 06.03.2019
... . Producent zanotował 20% spadek i osiągnął 46 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale 2018 r. liczba zachorowań stanowiła już ponad połowę ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
08:55 25.02.2019
... na media Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne (średnio 60 proc.). Najmniejsze budżety przeznaczane są na ... Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Najbardziej dochodowe programy TV 2018 r.
00:20 19.01.2019
... . Gross Rating Point) jest to suma ratingów czyli wartości, które określają jaki % grupy celowej (populacji) zetknął się z pojedynczą emisją naszej reklamy. ** Analiza została przeprowadzona na bazie danych: Nielsen Audience Measurement, grupa Wszyscy 16-49
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę