eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek reklamy

rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne

  • Nietypowy nośnik reklamowy

    Nietypowy nośnik reklamowy

    00:49 22.07.2006

    Linie US Airways zamierzają sprzedawać miejsca reklamowe na podręcznych torbach umieszczanych w samolotach jako zabezpieczenie na wypadek choroby lokomocyjnej - podała agencja Associated Press. Nowe torby mają pojawić się już we wrześniu. Opłata za tego typu reklamę nie została jeszcze określona. US Airways prowadzi dopiero rozmowy na ten temat z ...

    Tematy: raklama, reklamy, nośniki reklamy, rynek reklamy
  • Wypić reklamowane piwo

    Wypić reklamowane piwo

    13:22 13.07.2006

    ... , szukaj", "Szukaj, przynieś, podaj". ODRĘBNOŚĆ SPRAWY KOBIET Reklamy skierowane do kobiet to głównie reklamy piwa słodkiego, z owocowym posmakiem, pozbawionego goryczki. Pierwszym piwem ... o regularne rozszerzanie asortymentu. Konsumenci mogą smakować Poema Di Cafe, Selua, Lamai. Reklamy tych dwóch ostatnich piw kojarzą się z iście rajską atmosferą, ...

    Tematy: reklama, reklama alkoholu, alkohol, rynek reklamy
  • Praca w branży reklamowej

    Praca w branży reklamowej

    09:54 19.06.2006

    ... 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ale jest to efekt niskiego poziomu wyjściowego. W wartościach bezwzględnych (w 2005 r. około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. Szybki wzrost – po ...

    Tematy: rynek reklamy, agencje reklamowe, praca w branży reklamowej, rynek pracy
  • TVP zaniżała ceny reklam?

    TVP zaniżała ceny reklam?

    10:51 08.04.2006

    ... Telewizji Polskiej nieuczciwe obniżanie cen sprzedaży czasu reklamowego. Ze względu na swój zasięg i oglądalność TVP jest liderem na rynku rozpowszechniania reklamy telewizyjnej. Powoduje to, że czas reklamowy oferowany przez nadawcę publicznego ma - w porównaniu z ofertą innych stacji telewizyjnych - najwyższą wartość. W efekcie ceny ...

    Tematy: TVP, ceny reklam, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w motoryzacji II 2005

    Reklama w motoryzacji II 2005

    01:01 21.03.2005

    W lutym wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 43 mln 878 tys. zł - donosi w comiesięcznym raporcie Instytut Samar, powołując się na dane zebrane przez firmę Expert-Monitor. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 41 mln 971 tys. zł. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w ...

    Tematy: branża motoryzacyjna, rynek reklamy, wydatki na reklamę
  • Fiat największym reklamodawcą

    Fiat największym reklamodawcą

    12:18 26.01.2005

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w grudniu firma Fiat Auto Poland - informuje Instytut Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor. Fiat Auto Poland został również liderem zestawienia motoryzacyjnych wydatków reklamowych za cały 2004 rok. ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, branża motoryzacyjna
  • Reklama w motoryzacji XII 2005

    Reklama w motoryzacji XII 2005

    11:53 18.01.2005

    ... producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 41 mln 856 tys. zł - wynika z danych przedstawionych przez firmę Expert-Monitor, badającą rynek mediów. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej osiągnęły poziom 23 mln 60 tys. zł. Zdecydowana większość kwot przeznaczonych na ...

    Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, rynek reklamy
  • Reklama w motoryzacji XI 2004

    Reklama w motoryzacji XI 2004

    00:02 22.12.2004

    ... miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych ...

    Tematy: rynek reklamy, branża motoryzacyjna, reklama samochodów
  • Motoryzacyjni reklamodawcy

    Motoryzacyjni reklamodawcy

    00:07 19.11.2004

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w październiku firma Skoda Auto Polska - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Wydatki czeskiego producenta na reklamę w Polsce wyniosły 14 mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na ...

    Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa
  • Reklama w motoryzacji VIII 2004

    Reklama w motoryzacji VIII 2004

    13:13 30.09.2004

    W sierpniu bieżącego roku reklama samochodów osobowych w mediach - telewizji, radiu, gazetach i magazynach, pochłonęła kwotę ponad 30 milionów złotych - podała firma badawcza Expert Monitor. Liderem rynku została Toyota Motor, która wydała na ten cel 6,22 mln złotych (20,5 procent rynku). Kolejne pozycje na liście największych reklamodawców zajęły ...

    Tematy: rynek reklamy, reklama w motoryzacji, rynek motoryzacyjny, wydatki na reklamę

poprzednia  

1 ... 10 ... 19 20 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: