rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009
00:23 07.12.2006
... ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej wzrośnie o 15,6 proc. (w porównaniu do 2006 r.), w 2008 r. - o 14,4 proc. ... internet. Z prognoz ZenithOptimedia wynika, że już w 2007 r. dynamika reklamy internetowej wyniesie 28,2 proc. W tym roku internet przebije pod ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa -
Reklama w telewizji X 2006
13:02 27.11.2006
Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor. TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Polski rynek reklamy 2007-2008
13:34 20.11.2006
... 2004 Internet notował udział w wydatkach reklamowych na poziomie 1,6%. Według prognoz CR Media Consulting, w latach 2007 – 2008 średnia dynamika wzrostu rynku reklamy wyniesie 8,5 – 9,5%. Takie szacunki wynikają między innymi z prognoz wzrostu gospodarczego w latach 2006 – 2008 na poziomie bliskim 5% oraz prognoz wzrostu inwestycji w tym ...
Tematy: rynek reklamy internetowej, wydatki na reklamę, rynek reklamy -
Reklama w prasie I-IX 2006
00:16 06.11.2006
Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor. Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
14:49 05.11.2006
... rynek reklamowy w Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach ... (+ 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 proc.) i magazynach (+ 4,6 proc.). Na reklamę w mediach najwięcej wydawały sektory: finanse i usługi marketingowe (+ ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej -
Reklama radiowa IX 2006
00:21 29.10.2006
Z danych firmy Expert Monitor wynika, że niemal wszystkie ogólnopolskie stacje radiowe odnotowały większe wpływy z reklam niż rok temu. Jedynie w Radiu BIS przychody reklamowe spadły - z 0,86 mln zł (styczeń-wrzesień 2005) do 0,52 mln zł w analogicznym okresie bieżącego roku. Najlepsze wyniki osiągnął RMF FM, który zarobił w omawianym okresie ok. ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie IX 2006
00:19 25.10.2006
Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor. Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej. Trzecie ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Mniejsze wydatki na reklamę
00:17 17.10.2006
... reklamę. Badania potwierdzają, że nacisk na poziom wydatków na reklamę wywiera wzrastająca konkurencja. Najlepiej widać to w wydatkach internetowych. Podczas gdy reklamy w innych dziedzinach cechują się spadkiem, reklama online nieustannie się rozwija. Na wysoką średnią w tym obszarze wpłynęła bardzo dobra pierwsza połowa ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej -
Reklama w prasie VIII 2006
00:04 24.09.2006
Gazeta Wyborcza (Agora) miała w sierpniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 53,29 mln zł z 48,95 mln zł w analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej - 6,3 mln zł wpływów (spadek ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów
00:02 10.08.2006
... nieprawidłowości. "Jednak mając na uwadze skargi telewidzów Biuro Reklamy TVP w porozumieniu z Wydziałem Kontroli Technicznej począwszy od marca 2005 emituje reklamy z obniżonym o 3 decybele poziomem dźwięku" - informuje rzecznik TVP. Szef Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce Bohdan Pawłowicz wyjaśnia z kolei, że każda stacja ...
Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja