rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Najbardziej dochodowe programy TV I poł. 2013 r.
10:38 01.08.2013
TVN- owskie gwiazdy oceniające talenty z przeróżnych dziedzin przyniosły najwięcej milionów reklamowych zysków. "X Factor" okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w pierwszej połowie 2013 r. Dwa pozostałe miejsca na podium również zajęły programy TVN. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
10:29 09.07.2013
... udziału kina. Oprócz akcji niestandardowych oferowanych reklamodawcom jako kampanie offscreenowe zaletą tego rodzaju medium jest niemożność ominięcia czy nie zauważenia reklamy. Co dziwne, ale również prasa codzienna odnotowała wzrost swojego udziału do 3% z 1,9% rok wcześniej. Magazyny utrzymały swoja pozycje na poziomie 3,5%. Spadkowi ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
10:55 20.06.2013
... rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 29% z 73 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
00:25 08.06.2013
... top 10 producentów wzrosły o 14% w stosunku do ubiegłego roku, chociaż cały sektor urósł w cenach brutto na tym samym poziomie co rynek reklamowy. Kryzys zmusza do budowy silnej pozycji wśród konsumentów Na trzeciej pozycji wśród sektorów pod względem wydatków, ale za to ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
11:11 06.06.2013
... wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, telewizja -
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
00:20 04.05.2013
... tamtejszy rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. ZenithOptimedia ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
12:47 12.04.2013
... reklamy branży energetycznej. Trzech z pięciu największych dostawców energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt ... (do poziomu 77,9 mln zł - bez uwzględniania Internetu), to na uwagę zasługuje fakt rosnącej konkurencyjności wewnątrz kategorii. Rynek podzielony jest między 5 największych graczy: PGE, Enea, Energa, Tauron, RWE oraz kilkadziesiąt ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, energetyka -
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
00:16 12.02.2013
... aktywnych reklamodawców wzrosła z 67 do 69. Towarzyszył temu wzrost średniego budżetu o 5,6%. Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach odnotował zwyżkę w 2012 roku o 2%. Liczba aktywnych reklamodawców spadła z 56 do 53. Średni budżet wzrósł o 7,7%. Rynek łódzki był najszybciej rosnącym rynkiem w 2012 roku. Wzrost wyniósł 23,6%, przy zwiększonej ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
00:25 01.01.2013
Gotowanie na ekranie wciąż przyciąga - nie tylko widzów, ale także pieniądze reklamodawców. "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler okazały się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2012 r. Dom mediowy PanMedia Western przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w całym 2012 r. W rankingu ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę będą spadać
11:28 05.12.2012
... a do 2015 roku będą rosły o 10-11% rocznie. Rynek reklamowy w Ameryce Północnej jest znacznie silniejszy niż w Europie. Rosną wskaźniki zaufania konsumentów, sprzedaż detaliczna, liczba pracujących i liczba budowanych domów. ZenithOptimedia prognozuje, że rynek reklamy w Ameryce Północnej, napędzony niespodziewanie wysokimi wynikami oglądalności ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy