rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
00:40 19.01.2014
... (dynamika PKB szacowana na poziomie 2%) nie da zdecydowanego impulsu pobudzającego rynek. Jednakże możemy mówić o tendencji wzrostowej na poziomie 0-2%, który uzależniony będzie od ... . Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty Rok ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
14:00 16.01.2014
Zmiany na podium w rankingu najcenniejszych medialnych gwiazd – Ewa Drzyzga nową najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku. Ewa Drzyzga ze swoim talk show „Rozmowy w toku” wyprzedziła zwyciężczynię ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
00:33 21.12.2013
... (16 proc.). Lwią część wydatków - bo aż 1 mld złotych - to koszty reklamy telewizyjnej. Za promocję w stacjach radiowych firmy z badanych branż zapłaciły 169 mln zł, a ... stacji i gazet netto, bez uwzględnienia rabatów. Pod uwagę brane były reklamy wyemitowane między 6 listopada a 6 grudnia 2013 r. Analizą objęto pięć marek, reklamodawców oraz ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
11:30 13.12.2013
... rynek ten się rozwija, podczas gdy w rzeczywistości panuje na nim zastój. Gdy porównamy wydatki reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy per ... układ wydatków reklamowych w zależności od kanałów komunikacji. Przewidujemy, że segment reklamy dilerów będzie się wzmacniać, gdyż dla niektórych z nich stagnacja sprzedaży ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Browary a wydatki na reklamę piwa
11:43 28.11.2013
... W przypadku Grupy Żywiec nową marką w portfelu reklamodawcy jest Paulaner, również wprowadzony na rynek w 2012 roku. Tegoroczna inwestycja tej marki przekroczyła już 7 mln zł. ... piwa w porach Prime Time-u i Late Night. Chociaż marketerzy chętnie korzystają również z reklamy zewnętrznej (10% udziałów w wydatkach) i kinowej, która może pochwalić ...
Tematy: reklama, marketing i reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę -
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
13:01 08.10.2013
... klientów w sieci. Również ciekawie prezentuje się sytuacja podmiotów udzielających tzw. szybkich pożyczek. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z 3 kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze skalą dyskusji na ich temat w Internecie. TOP TEN finansowych reklamodawców otwiera Vivus Finance, z wydatkami na poziomie ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, banki -
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
10:39 02.10.2013
... rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 74 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
13:54 27.09.2013
... wejścia dla nowych graczy, chociaż polska marka Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając marki Lavazza i Mokate. Na pierwszej pozycji ... 7% i na miejscu trzecim - Magazyny – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi opracowanie ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
13:48 13.09.2013
... Co ciekawe, telefony komórkowe nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci komórkowych. Skalę tych działań ... oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 01 stycznia a 31 ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy -
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
13:25 03.09.2013
Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe w tym roku w porównaniu do 2012. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska. Największe zmiany widoczne są wśród producentów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy