rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w motoryzacji VII 2004
10:22 20.08.2004
W lipcu wydatki producentów i importerów aut osobowych na reklamę w mediach wyniosły 40 milionów 282 tysięcy zł. Dla porównania, wydatki na reklamę rok wcześniej wyniosły 25 mln 628 tys. złotych - wynika z monitoringu firmy analitycznej Expert-Monitor. Większość kwot przeznaczonych na reklamę w motoryzacji przypadła telewizji (11 mln 701 tys. zł), ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, samochody, auta osobowe -
IAB reklamuje Internet
00:03 19.08.2004
... również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). Ponadto w sekcji poradnikowej można dowiedzieć się o wszystkich formach reklamy w Internecie oraz poznać najczęstsze modele zakupu powierzchni reklamowej. - "Internet też medium" to pierwsza tego typu akcja w Polskim Internecie, zaplanowana ...
Tematy: reklama internetowa, Internet, IAB, rynek reklamy -
5,6 mld PLN na reklamę
11:58 16.07.2004
... (+56,1%) i ŻYCIE WARSZAWY (+50,42%). Największy wzrost wśród głównych dzienników ogólnopolskich uzyskała Rzeczpospolita (+27,77%). Cytowane dane zawierają przychody dotyczące reklamy drobnej. W I półroczu bieżącego roku wydatki reklamowe w Magazynach wyniosły 922,11 mln zł. W porównaniu do I półrocza roku ubiegłego jest to o 137 ...
Tematy: reklama, wydatki na reklamę, rynek reklamy, media -
Wydatki na reklamę w TV
00:04 05.07.2004
... dotyczących ograniczeń emisji reklam. W tej sytuacji najbardziej korzystają na tym stacje cyfrowe działające w ramach innych przepisów. Coraz więcej reklamodawców emituje reklamy w stacjach cyfrowych. Udział przychodów stacji cyfrowych w stosunku do ogólnych wydatków w Telewizji wzrósł z 2,6% w styczniu 2003 do 8,65% w czerwcu 2004, czyli ponad ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama telewizyjna, rynek reklamy, reklama -
Wydatki na reklamę - V 2004
13:40 22.06.2004
... już w czerwcu, następuje spadek wydatków reklamowych. Z przymrużeniem oka można powiedzieć, że rynek przestraszył się wypadnięcia poza wykres (granica 1200 mln zł) i odbił się ... do maja 2003. Wzrost ten jednak w dużej części wynika z rozszerzania monitoringu. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 190,25 mln zł. W kwietniu wydano o ponad ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
Nowe oblicze reklamy?
02:27 09.06.2004
... rynek reklamy, choć ostatnio znów notuje doskonałe wyniki, ma przed sobą nowe problemy. Są one związane głównie z wyłączaniem reklam przez odbiorców – i nie chodzi tu tylko o reklamy ... mniejszych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami. Jeśli bowiem reklamy okażą się wystarczająco zabawne, Internauci sami zadbają o dystrybucję. Przykładem ...
Tematy: reklama internetowa, marketing, banery, rynek reklamy -
Reklamodawcy wracają do Internetu
13:48 17.05.2004
Amerykański rynek reklamy internetowej notuje znaczne ożywienie. Według ekspertów, firmy z USA mogą w tym roku wydać na reklamę w Sieci więcej, niż w rekordowym roku 2000. ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, internet -
Wydatki na reklamę - III 2004
13:31 15.04.2004
... tendencją związaną z początkiem roku, pozwala na optymistyczne prognozy. Najprawdopodobniej już w kwietniu rynek reklamowy pobije kolejny rekord wydatków ustanowiony w październiku 2003 roku (1 ... marca 2003, jednak wzrost ten w dużej części wynika z rozszerzania monitoringu. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 155,04 mln zł. W lutym wydano ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama -
IAB o polskiej e-reklamie
00:03 31.03.2004
... z Europy Wschodniej będącego w IAB. Wstępna prezentacja okazała się sporym zaskoczeniem dla uczestników – okazało się, że Polski rynek reklamy internetowej jest nadzwyczaj rozwinięty (pod względem wydatków, form reklamy, wiedzy i poziomu świadczonych usług) w porównaniu do ciągle małego zasięgu internetu w naszym kraju. Z wydatkami na reklamę rzędu ...
Tematy: e-reklama, reklama internetowa, iab, rynek reklamy -
Optymistycznie w e-reklamie
12:23 14.06.2003
... roku 2001 i o 9% wyższe niż w trzecim kwartale 2002. Raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers na zamówienie Interactive Advertising Bureau pokazuje, że wzrost wpływów z reklamy online jest szybszy, niż prognozowano. "Branża ma szanse na rozwój i stabilny wzrost w nadchodzących latach" – napisano w raporcie. "Krajobraz rynku mediów uległ ...
Tematy: e-reklama, rynek reklamy, reklama w internecie, reklama