rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
10:02 17.01.2019
... pierwszeństwo jest grudzień, kiedy Media Expert wydał na przedświąteczne reklamy kwotę 79 mln zł. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ... branży motoryzacyjnej w skali miesięcznej 2018 roku występowało większe zróżnicowanie liderów reklamy, w porównaniu do innych branży. Tutaj inwestowały marki takie jak – Toyta ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
13:11 04.01.2019
... , Credit Agricole, PKO BP oraz BGŻ BNP Paribas. Finanse: typy reklamowanych usług W badanym okresie branża finansowa wciąż w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (tym razem aż 72 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń oraz kart płatniczych. Telekomunikacja: marki o największych wydatkach reklamowych ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
09:21 20.12.2018
... będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według danych opublikowanych przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy Zewnętrznej (OAAA), cyfrowe tablice stanowią obecnie 21% wszystkich billboardów w tym kraju. Badania przeprowadzone przez Nielsen ...
Tematy: reklama zewnętrzna, rynek reklamy, reklama cyfrowa, outdoor -
12 prognoz dla rynku mediów 2019
11:30 10.12.2018
... 12 najważniejszych trendów, które w nadchodzącym roku wywrą największy wpływ na rynek mediów. Prognozy obejmują m.in. kwestie związane z postępami w zakresie ... zastanawiać się nad wizerunkiem kobiet w reklamie. Amazon „wyłoni się z cienia” w świecie reklamy, a jego duopol stanie się triopolem. Wiodącym czynnikiem twórczości reklamowej stanie się ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, rynek mediów i reklamy, media społecznościowe -
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
08:56 13.11.2018
... .), a za nią sklepy meblowe (9 proc.) oraz sieci budowlane (6 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W październiku marka Gripex zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 12 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, Rutinacea, Theraflu oraz Traumon. Farmacja: typy reklamowanych produktów Największe budżety ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
09:59 10.10.2018
... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę w prasie wydała ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
11:20 14.09.2018
... . Sumy te istotnie przekraczają budżety pozostałych branż. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
10:48 11.08.2018
... , wśród których zanotowaliśmy spadki względem ubiegłego miesiąca. Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (około 40 proc. w każdej dziedzinie), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża handlowa najchętniej inwestuje w spoty ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
Lidl liderem reklamy telewizyjnej
12:31 27.07.2018
Dom mediowy Codemedia przeprowadził analizę najaktywniejszych marek w telewizji, z której wynika, że w I półroczu 2018 roku liderem został Lidl. Na podium znalazły się także Orange i T-mobile. Lidl zanotował 22% wzrost GRP w tym przedziale czasowym w porównaniu z rokiem ubiegłym i jest to największy wzrost spośród marek, które były również w TOP ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
13:56 18.07.2018
... : typy reklamowanych usług W czerwcu branża finansowa w największym stopniu inwestowała w reklamy bankowości (61 proc. wszystkich kategorii produktowych), usług finansowych, ubezpieczeń, ... samochody osobowe (w czerwcu 71 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły się reklamy aut małych i klasy średniej, vanów, ASO oraz części samochodowych. Informacje o ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing