promocje sprzedażowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Fałszywe promocje, czyli jak się chronić przed sztuczkami marketingowymi?
00:30 09.03.2024
... zapobieganie sytuacjom, w których sprzedawcy umyślnie zawyżali ceny na przykład przed Black Friday, aby następnie obniżyć je i sugerować , że oferują atrakcyjne promocje, albo że promocja jest bardziej korzystna, niż w rzeczywistości. Jednakże dyrektywa nie przyczyni się do natychmiastowego zmniejszenia ilości zakupów i bardziej przemyślanej ...
Tematy: sztuczki marketingowe, promocje, promocja, promocje cenowe -
Promocje cenowe: magia końcówki 99
13:45 24.11.2011
Zmiana ceny z poziomu 2,20 na 2,00 zaowocuje około 18-procentowym wzrostem sprzedaży. W przypadku obniżki do poziomu 1,99, wzrost sprzedaży mógłby jednak wynieść aż 27 proc. Podobno końcówki cen typu 99 centów pojawiły się po raz pierwszy w drugiej połowie XIX wieku w amerykańskich domach towarowych w celu ograniczenia kradzieży wśród sprzedawców. ...
Tematy: cena, polityka cenowa, zarządzanie cenami, kształtowanie cen -
Polski konsument a formy promocji
13:30 18.10.2010
W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz, że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji - wynika z najnowszej fali raportu BTL ...
Tematy: promocje, promocje sprzedażowe, konsumenci, decyzje zakupowe -
Promocje cenowe przyciągają Polaków
14:13 02.07.2010
... i sposób realizacji badania pozwoliły także dokładnie poznać i scharakteryzować polskiego konsumenta tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań - dodaje Kolendowski. Lista listą, a promocje kuszą Aż 60 proc. respondentów na duże zakupy wyrusza z listą. Z tej pomocy zdecydowanie częściej korzystają mężczyźni niż kobiety Jednak lista ...
Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów -
Promocje sprzedażowe a podatki
16:14 29.05.2005
... . W konsekwencji, wydatki związane z jej organizacją i prowadzeniem zaliczają do nielimitowanych kosztów uzyskania przychodów. Pozostałe rodzaje akcji, tj. konkursy, loterie i tzw. promocje inne nienazwane, najczęściej są niestety uznawane za działania o charakterze reklamy. O ile to, co należy rozumieć przez pojęcie „loteria” wynika z przepisów ...
Tematy: promocje sprzedażowe, podatki, akcje promocyjne, konkursy