eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyprzesyłki pocztowe

przesyłki pocztowe - wiadomości i porady tematyczne

  • Poczta Polska: jakość usług w 2007

    Poczta Polska: jakość usług w 2007

    13:49 21.05.2008

    ... świąt) oraz wszystkich sobót. Przesyłki doręczone w sobotę traktowano, jak doręczone w najbliższy dzień roboczy następujący po tej sobocie, a przesyłki wrzucone do skrzynki w dzień roboczy, ... pocztowych, zarówno ustawodawstwa krajowego (ustawa Prawo pocztowe) jak i Unii Europejskiej (Dyrektywy Pocztowe 97/67/WE i 2002/39/WE), Prezes Urzędu Komunikacji ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Mobilna wersja serwisu InPost

    Mobilna wersja serwisu InPost

    12:32 25.04.2008

    InPost - niezależny operator pocztowy - uruchomił m.inpost.pl, czyli mobilną wersję serwisu internetowego inpost.pl. Rozwiązanie to przeznaczone jest dla użytkowników telefonów komórkowych. Nowa usługa pozwala na transfer plików i dostęp do takich rozwiązań jak śledzenie wysyłanej korespondencji. W ramach serwisu www.m.inpost.pl jego użytkownicy ...

    Tematy: InPost, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, śledzenie przesyłek on-line
  • Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013

    Usługi pocztowe: uwolnienie rynku w 2013

    13:28 15.04.2008

    ... . STL chce również doprowadzić do zmiany zawyżonych cen za usługi pocztowe. Zgodnie z przyjęta strategią w lutym 2008 roku Stowarzyszenie opracowało "Raport na temat rynku ... przepakowanie paczki, konfekcjonowanie, przesyłka za pobraniem, śledzenie trybu dostarczenia przesyłki i wiele innych. Komercyjni operatorzy oferują także usługi finansowe – np ...

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: niska terminowość przesyłek

    Poczta Polska: niska terminowość przesyłek

    00:22 29.12.2007

    ... . Zgodnie z rozporządzeniem, cel w zakresie terminowości doręczeń został określony dla paczek pocztowych priorytetowych jako D+1 = 80 procent (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, natomiast liczba oznacza kolejne dni po dniu nadania), natomiast dla paczek pocztowych ekonomicznych cel terminowości wyznaczono na D+3 = 90 procent. Oznacza ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje

    Poczta Polska: przesyłki listowe i reklamacje

    12:47 23.11.2007

    ... przesyłek listowych priorytetowych jako D+1 = 82% (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki, natomiast liczba oznacza kolejne dni po dniu nadania), natomiast ... wskaźników terminowości. Badaniem procedur reklamacyjnych objęte były powszechne usługi pocztowe polegające na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w ruchu krajowym przesyłek listowych ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta: bez opóźnień tylko przesyłki lokalne

    Poczta: bez opóźnień tylko przesyłki lokalne

    00:24 30.05.2007

    ... w 2006 roku. Warto wspomnieć, że w tym czasie terminowość dostarczania przesyłek była pogorszona przez strajk pracowników Poczty oraz trwający szczyt świąteczno-noworoczny. Przesyłki były wysyłane w 10 relacjach na terenie całego kraju. W trakcie badania wysłano 1.350 przesyłek listowych zwykłych priorytetowych oraz 270 przesyłek listowych ...

    Tematy: Poczta Polska, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych, przesyłki lokalne
  • Powstanie Poczta Polska SA

    Powstanie Poczta Polska SA

    01:15 29.03.2007

    Rząd przyjął projekt ustawy o komercjalizacji państwowego przedsiębiorstwa użyteczności publicznej "Poczta Polska", przedłożony przez ministra transportu. "Poczta Polska" zostanie przekształcona w jednoosobową spółkę akcyjną Skarbu Państwa o nazwie "Poczta Polska Spółka Akcyjna". Komercjalizacja będzie pierwszym etapem zmian własnościowych w ...

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, rynek usług pocztowych
  • NIK krytykuje Pocztę

    NIK krytykuje Pocztę

    00:57 29.11.2006

    Przekształcenia organizacyjne Poczty Polskiej, słuszne w założeniach, były jednak w 2005 r. przeprowadzone z nieuzasadnionym pośpiechem, mimo ich niepełnego przygotowania - twierdzi Najwyższa Izba Kontroli. Takie działania spowodowały pogorszenie jakości usług oraz utrudniły zarządzanie przedsiębiorstwem. NIK pozytywnie oceniła celowość ...

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych
  • InPost - nowa prywatna poczta

    InPost - nowa prywatna poczta

    11:58 16.11.2006

    ... i indywidualnych. InPost jest pierwszą w Polsce firmą oferującą usługi pocztowe w całej Polsce za pośrednictwem własnych komórek organizacyjnych. InPost ... kontrolę adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów przesyłanie zwrotne nie doręczonej przesyłki pełną informację zwrotną do nadawcy dotyczącą realizacji zlecenia stworzenie bazy danych ...

    Tematy: InPost, Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej

    Polacy chcą konkurencji Poczty Polskiej

    00:49 08.11.2006

    ... usługami są: zwykłe, polecone oraz wartościowe przesyłki listowe; ekspresowe przesyłki listowe i paczki; paczki zwykłe, wartościowe; przekazy pocztowe. Od 1 stycznia 2006 r. nastąpiła częściowa liberalizacja rynku usług pocztowych. Poza obszarem zastrzeżonym dla Poczty Polskiej znalazły się przesyłki ważące od 50 do 350 g. Jednak większość ...

    Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych

poprzednia  

1 ... 3 4 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: