public relations - wiadomości i porady tematyczne
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
12:32 10.10.2011
Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów ...
Tematy: media, prasa, telewizja, Internet -
Mechanizm public relations w polityce
13:02 16.09.2011
... być zaliczony do czystej formy politycznego public relations. Jedynie pojmowanie lobbyingu, jako „reprezentanta cudzych interesów, który przekazuje użyteczne informacje służące przyszłym rozstrzygnięciom legislacyjnym, czyli funkcja tzw. public relations officers, jest do przyjęcia dla politycznego public relations, lecz na jej zaadoptowanie na ...
Tematy: public relations, kreowanie wizerunku polityka, marketing polityczny, politycy -
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
13:36 08.09.2011
... polityków. Niezbędna dla politycznego public relations jest także ostatnia czwarta płaszczyzna, która jest związana z różnymi działaniami i przedsięwzięciami medialnymi (informacyjnymi) na rzecz wyeksponowania danej partii politycznej, zdobycia poparcia i zaufania środowisk społecznych. Public relations pomaga w celowym i planowanym tworzeniu ...
Tematy: kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku polityka, partie polityczne, wizerunek partii -
Internetowy Public Relations dla MŚP
13:57 31.08.2011
... korzystają z Internetu jako głównego pola zasięgu. Takie internetowe działania wizerunkowe nazywane są PR’em internetowym – w skrócie ePR-em. Co to takiego? Public Relations w Internecie to umiejętność rozpowszechniania informacji w sieci, a co za tym idzie wpływanie na opinie społeczności internautów. Celem internetowego PR-u jest wykreowanie ...
Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku -
Praca w branży PR 2010
13:59 20.01.2011
W 2010 pracodawcy zamieścili w mediach 1831 ofert dla PR-owców. To niespełna 400 więcej niż w ubiegłym roku. Tym samym rynek pracy dla specjalistów od komunikacji zwiększył się aż o 25 proc. Rekordową liczbę ogłoszeń (183) odnotowano w styczniu - wynika z raportu przygotowanego przez serwis PRoto.pl. Najtrudniej o pracę było w listopadzie - ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Branża PR a szkolenia zawodowe
00:14 04.11.2010
... z zakresu budowania strategii Public Relations (64,3%), komunikacji kryzysowej (59,9%) i e-PR (54,9%). Najczęściej wybieraną jako obszar zainteresowań branżą Public Relations było Public Relations w FMCG (55,5%). Badani odpowiadali także na pytanie Na co zwraca Pan/i uwagę, wybierając kurs Public Relations? Na pierwszym miejscu najczęściej ...
Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników -
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
13:27 22.10.2010
Chociaż Polskę od Doliny Krzemowej dzielą tysiące kilometrów odległości i lata przepaści technologicznej - wcale nie musimy wyjeżdżać za ocean, żeby się rozwijać. W Polsce powstaje dziś wiele ciekawych innowacyjnych projektów, które mogą wprowadzić nową jakość w wiele dziedzin naszego życia. Niestety, w wymagającym i przesyconym reklamami ...
Tematy: projekty innowacyjne, reklama, reklama w internecie, reklama internetowa -
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie
10:47 01.10.2010
... PR zewnętrznego, mając świadomość jego siły i znaczenia. Jednak często zapomina się o fakcie, że dobry PR zaczyna się wewnątrz firmy. Wewnętrzny Public Relations jest bardzo istotny w rozwoju organizacji. Każdy zarządzający wie, a przynajmniej powinien wiedzieć, że siła przedsiębiorstwa tkwi w zasobach ludzkich. Wpływ na przedsiębiorstwo ...
Tematy: komunikacja w firmie, komunikacja wewnętrzna, intranet, komunikacja interpersonalna -
Praca w branży PR w 2010 r.
00:11 27.09.2010
Zarobki są najważniejszą przyczyną wyboru zawodu PR-owca przez mężczyzn. Dla kobiet liczy się możliwość wykazania się kreatywnością oraz moda na ten zawód. Z pracy jednak odchodzą dla...lepszych pieniędzy - takie m.in. wnioski przynosi tegoroczna edycja badania "Motywacje polskich PR-owców", przygotowywanego co roku przez PRoto.pl. Kreatywna praca ...
Tematy: branża PR, public relations, rynek pracy specjalistów, badania pracowników -
Branża PR: nastroje w IV kw. 2009
13:13 19.02.2010
... dobrą, a 7 proc. - za bardzo dobrą - wynika z trzeciej fali badania Fahrenheit PR, przeprowadzonego przez firmę Pretendent, redakcję PRoto.pl i Związek Firm Public Relations. Na przestrzeni okresu czerwiec 2009 – styczeń 2010 znacznie zwiększył się odsetek respondentów dostrzegających poprawę sytuacji i rozwój rynku w branży PR. W czerwcu ...
Tematy: branża PR, ocena PR, PR Index, Fahrenheit PR
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- monitoring mediów
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- Internet
- reklama internetowa
- spółki giełdowe
- badania pracowników
- działania marketingowe
- spółki notowane na GPW
- marketing
- prasa
- Unia Europejska