public relations - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak branża PR ocenia dziennikarzy?
00:20 23.11.2008
Co najbardziej interesuje dziennikarzy? Czy są dociekliwi, odważni i dokładni? Czy potwierdzenia swoich informacji szukają u kilku źródeł? Na co mogą liczyć z ich strony PR-owcy? Czy bywali stawiani wobec propozycji korupcyjnych? Portal PRoto postanowił sprawdzić co specjaliści ds. komunikacji sądzą o dziennikarzach. 31% PR-owców przyznało, że ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Co dziennikarze sądzą o branży PR?
13:32 27.10.2008
... . Joanna Sopyło, dziennikarka magazynu Brief, komentując wyniki ankiety, zauważyła: „Polskim PR-owcom daleko do ideału, bo niestety nie zawsze rozumieją, że public relations to nie cukierkowe opisywanie nieistotnych faktów i organizowanie zbędnych konferencji”. Informacja, konferencja – nic trudnego? Jak wynika z badań PRoto przygotowanie dobrej ...
Tematy: branża PR, public relations, raport PRoto, media -
Public relations - rynek pracy VII-IX 2008
02:15 09.10.2008
W trzecim kwartale 2008 roku ukazały 404 ogłoszenia dla PR-owców, czyli o 92 mniej niż kwartał wcześniej. Był to najsłabszy okres w tym roku, a lipiec i sierpień były, pod względem liczby ofert pracy dla PR-owców, najsłabszymi od początku 2008 - wynika z raportu PRoto. Wrześniowy raport PRoto zawiera analizę 144 nowych ogłoszeń o pracę dla ...
Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations -
Public relations - rynek pracy IV-VI 2008
01:36 03.07.2008
W drugim kwartale 2008 roku pojawiło się aż 496 ogłoszeń o pracę skierowanych do PR-owców - wynika z raportu PRoto. To o 51% więcej niż w drugim kwartale ubiegłego roku. Rekordowy był kwiecień, w którym ukazały się 174 oferty. Ponad połowa ogłoszeń pochodziła bezpośrednio z PRoto.pl. W drugim kwartale 2008 ukazało się o prawie 10% więcej ogłoszeń ...
Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations -
Marketerzy a kreatywność w reklamie
02:24 30.06.2008
Według badania ankietowego przeprowadzonego przez On Board PR we współpracy z Flashbook.pl wśród pracowników reklamy, specjalistów ds. marketingu i PR-owców, zaledwie 30% z nich wskazuje użyteczność jako jedno z kryteriów kreatywności. Pozostali uważają m.in., że kreatywność to umiejętność fantazjowania (33%) lub umiejętność wpadania na masę ...
Tematy: branża PR, public relations, marketing, reklama -
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
11:46 17.06.2008
... w konkretnej branży, ale w konkretnym problemie, i najlepiej, aby agencja już kiedyś taki problem zakończyła sukcesem. Marka Wejcherta Według raportu tradycyjne media relations, najbardziej kojarzone w społeczeństwie z PR, już dziś tracą na znaczeniu. Agencje PR przez ostatnie lata zaczęły ewoluować, a dokładniej rzecz ujmując – specjalizować ...
Tematy: public relations, branża PR, działania PR, rynek PR w Polsce -
Branża PR narzeka na zarobki
01:56 24.05.2008
Tylko 7 proc. polskich PR-owców ocenia swoje zarobki jako bardzo dobre. 18 proc. z nich uważa, że pensje są słabe - wynika z badań przeprowadzonych przez serwis Proto.pl wraz z firmą badawczą AG Test. Największa grupa spośród badanych (41 proc.) poziom swoich zarobków ocenia jako dostateczny, a 34 proc. - jako dobry. 9,1 proc. spośród wszystkich ...
Tematy: branża PR, public relations, wynagrodzenia w branży PR -
Public relations - rynek pracy I-III 2008
02:50 10.04.2008
Pierwszy kwartał 2008 okazał się bardzo dobry dla osób szukających pracy w public relations. W prasie i Internecie ukazało się aż 447 ofert. Prawie połowa z nich pochodzi bezpośrednio z PRoto - wynika z raportu PRoto. Pierwszy kwartał nowego roku ...
Tematy: branża PR, rynek pracy specjalistów, oferty pracy, public relations -
Praca w branży PR 2007
12:25 24.01.2008
... , w 2007 roku – w przeciwieństwie do 2006 – to nie agencje, lecz firmy były głównymi pracodawcami. Świadczy to o większym zainteresowaniu firm prowadzeniem działań public relations. Nie oznacza to jednak, że agencje „nasyciły się” pracownikami, ich dyrektorzy nadal zatrudniają nowe osoby i powiększają zespoły. Niektóre z agencji zamieściły ...
Tematy: branża PR, oferty pracy, public relations, raport PRoto -
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
11:36 24.08.2007
... specjalistów ds. PR z firm informatycznych. Celem badań było uzyskanie opinii dziennikarzy na temat obecnej współpracy ze specjalistami public relations oraz oceny przydatności narzędzi public relations i spodziewanych trendów w wykorzystaniu tych narzędzi w ciągu najbliższych dwóch lat. Większość dziennikarzy (aż 79%) ocenia współpracę z PR-owcami ...
Tematy: branża PR, public relations, Dziennikarze, badania dziennikarzy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- monitoring mediów
- media
- koronawirus
- branża motoryzacyjna
- social media
- media społecznościowe
- reklama
- Internet
- reklama internetowa
- spółki giełdowe
- badania pracowników
- działania marketingowe
- spółki notowane na GPW
- marketing
- prasa
- Unia Europejska