reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Yahoo uruchomił Panamę
00:14 23.10.2006
Długo wyczekiwana i opóźniona aplikacja dla reklamodawców Yahoo, nazwana Panama, została oficjalnie uruchomiona. W pierwszej fazie zmieniony został interface, zmiana algorytmu przy umieszczaniu i planowaniu kampanii reklamowej nastąpić ma na początku przyszłego roku. Przejście na nowy system będzie możliwe dzięki otrzymaniu zaproszenia, jednak ...
Tematy: Yahoo, Panama, aplikacja dla reklamodawców, reklama internetowa -
Marketing wirusowy
00:25 07.10.2006
... w tego typu reklamach. Oto niektóre z odpowiedzi: „To jest droga, jaką podąża reklama, która jest bezpośrednia, zabawna, oburzająca i nie bierze jeńców. To cena dotarcia ... nawet sami dostarczają materiały do tworzenia reklam. To droga, którą zmierza reklama.” “Im więcej marketerów korzysta z sieci społecznościowych stosując marketing wirusowy, tym ...
Tematy: marketing wirusowy, marketing internetowy, marketing i reklama, reklama internetowa -
Rośnie rynek reklamy online
13:40 05.10.2006
... możliwości Jaka jest przyszłość reklamy w obliczu tych zmian? Jak twierdzi Michał Dyrda z Agencji Nowych Mediów, warto tutaj zadać pytanie, kiedy reklama online stanie się konkurencją dla reklamy telewizyjnej. – Dopiero ten pojedynek pomiędzy dwoma obszarami reklamy, który nastąpi za 4, może za 7 lat ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, reklama w wyszukiwarkach -
Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
00:28 02.10.2006
... zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce Interia.pl. Obsługując kilkaset witryn o różnorodnej ...
Tematy: ARBOmedia, reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama internetowa -
Google koncentruje się na internecie
00:04 29.09.2006
Google niechętnie podchodzi do inwestowania w nowe przedsięwzięcia. Woli skupić się nad utrzymaniem swojej pozycji lidera wśród internetowych wyszukiwarek. Jak twierdzi Tim Armstrong, jeden z przedstawicieli firmy, Google widzi się raczej w roli internetowego operatora, nie zaś twórcy oryginalnych tekstów, filmów lub grafiki. Za cel firma stawia ...
Tematy: AOL, Google, wyszukiwarki internetowe, reklama internetowa -
Kampania wizerunkowa WP
13:48 05.09.2006
4 września ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu Wirtualna Polska. Wszystkie wykorzystane w kampanii hasła i layouty reklamowe nawiązują do sytuacji, w której odbiorca przekazu aktualnie się znajduje. Przewodnim hasłem kampanii WP jest "Internet z widokiem na...". Kampania skierowana jest do osób w wieku 15-24 lata, pochodzących z ...
Tematy: Wirtualna Polska, wp, wp.pl, portal internetowy -
Google i eBay razem
00:01 29.08.2006
Spółki Google i eBay ogłosiły, że będą współpracować w zakresie reklamy. Właściciel popularnej wyszukiwarki internetowej będzie zamieszczać na swoim serwisie reklamy platformy aukcyjnej oraz pomagać kupującym w szybszej realizacji transakcji przez kontakt za pomocą telefonii internetowej ze sprzedawcą. Google i eBay obiecują wprowadzenie usługi " ...
Tematy: Google, eBay, reklama internetowa -
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
00:04 24.08.2006
... , Ukraina i Węgry. Jak możemy przeczytać w raporcie "Postawy internautów wobec reklam internetowych" - Polacy częściej niż przedstawiciele innych badanych narodowości twierdzą, że reklama w internecie jest irytująca i nudna; dużo rzadziej natomiast zgadzają się ze stwierdzeniem, że dostarcza ona ważnych informacji i jest interesująca. Mimo raczej ...
Tematy: reklamy w internecie, reklama w internecie, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Przymierze przeciw Google
13:40 17.08.2006
Oto czego dziś XIX-wieczna historia może nauczyć firmy internetowe. Książe Klemens Von Metternich, minister spraw zagranicznych Austriackiego Imperium w okresie panowania Napoleona nie miałby problemu z rozpoznaniem Google. Najpopularniejsza wyszukiwarka świata najbardziej przypominałaby mu Francję Napoleona, która upokorzyła Austrię oraz inne ...
Tematy: Google, eBay, Yahoo, MSN -
Reklama w wyszukiwarkach podatna na oszustwa
12:33 25.07.2006
Oferta reklamy w wyszukiwarce, dzięki której Google stało się najlepiej na świecie prosperującą firmą internetową, jest "z natury podatna" na oszustwa - wynika z raportu wyznaczonych przez sąd ekspertów. Chociaż raport wnioskuje, że wysiłki Google zmierzające do rozprawienia się z nielegalnymi zachowaniami były „sensowne”, wnioski z raportu ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w wyszukiwarkach, pay per click, click fraud
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sztuczna inteligencja
- social media
- sklepy internetowe
- media społecznościowe