reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Która reklama wideo przykuwa uwagę?
14:42 13.06.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. Analiza firmy Gemius pokazuje, że spoty emitowane przez sektor handlowy obejrzała ponad połowa polskich ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Kto ogląda reklamy wideo banków?
00:44 26.03.2017
Internetowa reklama wideo stała się popularną formą promocji. W czwartym kwartale minionego roku ... cały czwarty kwartał niemal równie intensywnie promował znane z telewizji spoty z serii „moje ING” ─ wyjaśnia Sułkiewicz. Bankowa reklama wideo króluje na Fejsie W rankingu wydawców, na stronach których reklamy wideo banków odtwarzano najwięcej razy, ...
Tematy: YouTube, Facebook, reklama wideo, reklama internetowa -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
11:43 28.10.2016
... Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?
12:10 04.08.2016
Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga ...
Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama -
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
11:13 20.05.2016
... wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach online ... roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce. Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy ...
Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Rynek reklamy online w Polsce 2015
09:59 09.05.2016
... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 141%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
11:11 11.03.2016
... za ponad 70% wszystkich budżetów. Jeden z najmniejszych udziałów w rynku miała reklama outdoorowa (0,4%), która zanotowała jednak w czwartym kwartale najwyższy wzrost za sprawą ... rok do roku). Niewielką część rocznych budżetów zajęła także rosnąca o +10% reklama w gazetach (1% SOS) oraz reklama zewnętrzna, także rosnąca, o 3% (0,3% SOS). Oba te ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
... tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. Pozostałe formaty także ... , Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Miejsce reklamowe w programie komputerowym także na ryczałcie
11:53 31.12.2015
Przychody z udostępniania podmiotowi zewnętrznemu pewnej powierzchni w stworzonym programie komputerowym, która to powierzchnia jest wykorzystywana w celu wyświetlania reklam tego podmiotu, dla podatku dochodowego są traktowane jak przychody z najmu. W związku z tym mogą być opodatkowane ryczałtem ewidencjonowanym - uznał Dyrektor Izby Skarbowej w ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- sztuczna inteligencja
- media społecznościowe