reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Google: nowy model rzeczywistości?
01:10 11.09.2009
... „Co na to Google?” (Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2009). Autor stara się dowieść, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości. Według Jarvisa nie moglibyśmy ...
Tematy: reklama w wyszukiwarkach, reklama w sieci, reklama telewizyjna, reklama internetowa -
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci
09:57 24.08.2009
... reklama okazuje się nie tylko chybioną inwestycją, lecz strzałem we własne kolano. Z innych badań firmy Gemius wiadomo, że coraz bardziej doświadczeni i świadomi użytkownicy sieci wyposażają przeglądarki w oprogramowanie filtrujące”, powiedział Wojciech Ciemniewski, Młodszy Badacz w Gemius SA. Źródła sympatii i niechęci Reklama internetowa ...
Tematy: reklama w internecie, reklama online, reklama w sieci, stosunek do reklamy -
Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?
05:45 12.08.2009
... . Ze strony reklamodawcy to najskuteczniejszy model, który nie tylko dostarcza wiarygodnych danych, ale również bez większych rozmyśleń pomaga zadecydować czy reklama jest efektywna czy nie. Tu nie tylko płaci się za działanie użytkownika. Tu płaci się przede wszystkim za konkretną konwersję ...
Tematy: rozliczenie reklamy, reklama online, reklama internetowa, kampanie reklamowe -
Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?
12:21 03.08.2009
... przede wszystkim sami reklamodawcy - przyznaje Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media. - Reklama jest wydatkiem, który może być łatwo ograniczony w trudnych momentach działalności ... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci -
Reklama w Internecie efektywna po 18:00
11:43 15.05.2009
... , że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach społecznościowych czy w poczcie nie jest aż tak chętnie oglądana – jedynie co piąty pytany zwraca uwagę na reklamę na tego ...
Tematy: reklama w internecie, badania internautów, reklama internetowa, efektywna reklama -
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
11:51 13.05.2009
... serwisów na odpowiednim poziomie. Rachunek ekonomiczny jest prosty. Aby strona internetowa była rentowna, musi generować oczekiwany przychód. Z racji, że dostęp do większości ... praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej grupy ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online -
Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.
00:12 28.03.2009
... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne
12:53 10.02.2009
... regulacji dla internetu. „Przepisy nie wymieniają wprost internetu, ale są tak skonstruowane, że przewidują całkowity zakaz reklamy wina i alkoholi wysokoprocentowych. Reklama piwa jest natomiast poważnie ograniczona” – mówi radca prawny Kama Dąbrowska, p.o. kierownika działu prawnego PARPA. Przypomina też, że jeśli piwo ma ...
Tematy: reklama alkoholu w internecie, reklamy alkoholu, sprzedaż alkoholu, reklama internetowa -
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
12:28 25.01.2009
... problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała.
Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa -
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
13:50 13.01.2009
... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- social media
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- media społecznościowe