reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
09:46 18.10.2010
... CPA), natomiast wideo i reklama behawioralna odnotowały tendencję wzrostową. Największy wzrost wydatków względem pierwszego półrocza 2009 zanotowała reklama typu SEM (30%) oraz ogłoszenia (22%), zaś w porównaniu do pierwszego kwartału br. największy wzrost uzyskał display (25%). „Nie tylko w Polsce reklama internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama i promocja w Internecie a podatki
11:59 10.08.2010
... trudno zakwalifikować jako stricte „najem” w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ponieważ strona internetowa nie jest „rzeczą”. Jednak biorąc pod uwagę, że sensem ... 13 pkt 8 lit a ustawy o PIT. Organ podatkowy podkreślił, że czynność, jaką należy wykonać, aby reklama pojawiła się na stronie WWW, prowadzący tę stronę będzie wykonywał osobiście. ...
Tematy: reklama w internecie, marketing internetowy, działania reklamowe, działania marketingowe -
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
10:02 06.08.2010
... serwisów internetowych. Nadal pozostaje jednak problem przestrzegania polskiego prawa. Na blogu Lege Artis prawnik Olgierd Rudak zwraca uwagę, że w Polsce reklama, w której korzysta się z oznaczeń przynależnych innym przedsiębiorcom, nie jest dozwolona. Podkreśla również, że dotyczy to nawet oznaczeń nie stanowiących zastrzeżonego ...
Tematy: słowa kluczowe, Google, reklama, znak towarowy firmy -
Promocja produktu nie tylko w Internecie
13:11 20.07.2010
... (po prostu mi to smakuje) i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu ... przychodzi po bardzo konkretny produkt wybranej marki, ale ostatecznie kupuje zupełnie inny. Reklama zadziałała, ale informacje w alejkach zadziałały bardziej. Wynika to z banalnego prawa świeżości ...
Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu -
Agencje interaktywne w 2009 r.
00:16 01.06.2010
IAB Polska oraz PricewaterhouseCoopes (PwC) ogłosiły wyniki badań realizowanych w ramach projektu IAB CreativeEx analizującego segment agencji kreatywnych. Mimo kryzysu obroty agencji wzrosły o 6,3% względem 2008 roku. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska już po raz drugi podjął się przeprowadzenia badania IAB CreativeEx, ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
13:40 19.03.2010
... zamknięcia” – wyjaśnia Marcin Dukat, Kierownik Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
E-marketing coraz popularniejszy
00:20 25.12.2009
Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Kampanie reklamowe: shock advertising
05:55 20.11.2009
... ci i próbujących wedrzeć się w każdy nawet najmniejszy zakamarek życia, „zwykła” reklama ma coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dlatego co odważniejsi przystępują do ... ̨ relację nadawcy z odbiorcą, jednocześnie dając możliwość kreowania komunikatu. Teraz reklama, nawet jeśli nie była przeznaczona do internetu, prędzej czy później ...
Tematy: kampania reklamowa, shock advertising, reklama internetowa, reklama -
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
01:10 09.11.2009
... różnych form reklamy w wyszukiwarkach (SEM). Z segmentu SEM pochodziło 25% tegorocznych przychodów reklamowych online (w I połowie 2008 roku było to 21%). Reklama graficzna (display) pozostaje wciąż najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą prawie 50% przychodów z działań reklamowych online. W ramach tej kategorii wciąż dominują ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Wydatki na reklamę online wzrosną
09:51 02.11.2009
Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- sztuczna inteligencja
- media społecznościowe