reklama samochodów - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w motoryzacji III 2005
00:02 20.04.2005
... na reklamę wyniósł 4,8 proc. W porównaniu z danymi z marca 2004 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 43,4 procent, natomiast liczba emisji wyniosła łącznie 22.527 razy (wzrost ... emisji do 11.796 razy (wzrost o 356 proc.). Dla porównania, w telewizji reklamy samochodów osobowych pokazano w marcu 8.596 razy (wzrost o 139 procent względem marca ...
Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę w motoryzacji -
Reklama w motoryzacji XII 2005
11:53 18.01.2005
... ) stanowił 5,4 procent wszystkich kosztów reklamowanych w mediach grup produktów, natomiast rok wcześniej było to 5,2 procent. W porównaniu z grudniem 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły aż o 81,5 procent, natomiast liczba emisji była większa o 72 procent. W rozbiciu na poszczególne media, największy wzrost wydatków na reklamę ...
Tematy: reklama samochodów, branża motoryzacyjna, rynek reklamy -
Reklama w motoryzacji XI 2004
00:02 22.12.2004
... , co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła ... listopada całość wydatków na reklamę samochodów osobowych w mediach osiągnęła kwotę 553 mln 646 tys. zł. Na uwagę zasługuje w listopadzie reklama Hondy Accord. Mało tego, że ...
Tematy: rynek reklamy, branża motoryzacyjna, reklama samochodów -
Motoryzacyjni reklamodawcy
00:07 19.11.2004
... mln 478 tysięcy złotych, co stanowi 16,8 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów osobowych w mediach. Drugą pozycję zajęła spółka General Motors Polska, która przeznaczyła na reklamę 12 ... mln 745 tys. zł, 9,2 procent). W okresie od stycznia do końca października całość wydatków na reklamę samochodów osobowych w mediach ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, reklama samochodów, branża samochodowa -
Reklama w motoryzacji X 2004
06:28 15.11.2004
... . zł) stanowił 5,6 procent wszystkich kosztów reklamowanych w mediach grup produktów, podobnie jak rok wcześniej. W porównaniu z danymi w październiku 2003 r. wydatki na reklamę samochodów wzrosły o jedną czwartą (+26 procent), natomiast liczba emisji była większa o połowę (+51,6 procent). Spadek wydatków na reklamę motoryzacyjną nastąpił tylko ...
Tematy: reklama samochodów, wydatki na reklamę, rynek motoryzacyjny