rozmowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?
13:12 16.04.2024
... tej rozmowy? Celem tych przygotowań jest zastanowienie się, jak w idealnej sytuacji rozmowa się rozwinie i co zostanie powiedziane. Dzięki temu opracujemy plan tego, co ... wymiar emocjonalny – rozmówcy poczują się spokojniej, gdy będą wiedzieli dokąd zmierza rozmowa. Duhigg dzieli cele spotkania na 3 grupy: emocjonalne (np. muszę coś z siebie wyrzucić ...
Tematy: rozmowa, trudna rozmowa, dialog, sztuka konwersacji -
5 zasad trudnej rozmowy zawodowej
00:40 28.07.2018
... postawione pytania. Zamiast mówić: „Dlaczego tego nie zrobiłeś?”, lepiej spytać więc: „Co się stało, że dane zadanie nie zostało wykonane?”. Rozmowa o przeszłości, której zmienić nie można, często powoduje emocje. Obarczanie kogoś winą może zatrzymywać działanie niepożądane na chwilę, ale na dłuższą ...
Tematy: relacje w pracy, sztuka konwersacji, zarządzanie pracownikami, rozmowa -
7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy
12:27 16.09.2015
Czy wiecie co chcę zakomunikować? Jak rozumiecie to co zakomunikowałem? Jak możemy wspólnie usprawnić naszą komunikację? Zdaniem firmy GoWork.pl, jeżeli firma próbuje znaleźć odpowiedź na te trzy pytania, to rzeczywiście dba o środowisko pracy i atmosferę panującą wśród pracowników. Dobra komunikacja stanowi serce każdego dobrze prosperującego ...
Tematy: komunikacja w organizacji, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy -
Aktywne słuchanie - 5 porad
00:20 06.05.2015
Jest taka skuteczna umiejętność zjednywania sobie ludzi... Powoduje, że stajemy się bardziej lubiani i akceptowani. Doskonale polepsza nasze relacje z innymi i pogłębia wszelkie związki. Tą umiejętnością jest słuchanie. Aktywne Słuchanie. By się go nauczyć wystarczy kilka łatwych kroków. Bądź przygotowany Wbrew pozorom bycie dobrym słuchaczem nie ...
Tematy: rozmowa, słuchanie, aktywne słuchanie -
Komunikacja w organizacji: liczy się dialog
00:26 16.03.2014
... negować opinie z nimi niezgodne. Nawet jeśli są wartościowe. Taka forma konwersacji jest nagminna szczególnie w dużych firmach. – Z moich obserwacji wynika, że rozmowa przełożonego z podwładnymi jest często sekwencją monologów. Z kolei dialog jest formą konwersacji, w której główną cechą jest dociekanie, odnajdowanie nowych znaczeń, rozwiązań ...
Tematy: komunikacja w organizacji, komunikacja w pracy, dialog, rozmowa