praca zespołowa - wiadomości i porady tematyczne
-
5 trendów transformacji w branży usługowej
14:56 04.10.2023
Branża usługowa, działając na pierwszej linii kontaktu z konsumentami, jest szczególnie narażona na ciągłe przemiany, które wywierają wpływ na oczekiwania klientów, strategie działania oraz wykorzystywane technologie. Kluczem do osiągnięcia sukcesu w tej nowej rzeczywistości jest nie tylko adaptacja do nowych technologii, ale również redefinicja ...
Tematy: agile, zarządzanie pracownikami, zarządzanie zespołem, zespół pracowników -
Praca w zespole: wyzwaniem jest różnorodność
00:50 29.03.2017
... która określa preferowane formy komunikacji. Doświadczenie pokazuje, że rozmowa, choćby telefoniczna, ma korzystniejszy wpływ na efektywność współpracy niż formalne emaile. PRACA PROJEKTOWA Umiejętności niezbędne do efektywnej pracy zespołowej najłatwiej zdobywa się w praktyce, np. uczestnicząc w grupach projektowych, gdzie każda osoba odpowiada za ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, komunikacja w pracy -
7 sposobów na efektywną komunikację interpersonalną w pracy
12:27 16.09.2015
Czy wiecie co chcę zakomunikować? Jak rozumiecie to co zakomunikowałem? Jak możemy wspólnie usprawnić naszą komunikację? Zdaniem firmy GoWork.pl, jeżeli firma próbuje znaleźć odpowiedź na te trzy pytania, to rzeczywiście dba o środowisko pracy i atmosferę panującą wśród pracowników. Dobra komunikacja stanowi serce każdego dobrze prosperującego ...
Tematy: komunikacja w organizacji, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy -
Praca w grupie: jak sobie radzić?
00:55 03.04.2014
... pracować w grupie. Coraz więcej projektów realizowanych jest zespołowo, do tego dochodzi jeszcze praca w zespołach międzynarodowych. Nawet niektóre procesy rekrutacyjne przewidują etap assessment center, czyli ośrodka oceny sprawdzającego zdolności współpracy. Jeżeli praca zespołowa spędza Ci to sen z powiek, mamy dla Ciebie kilka wskazówek. Poznaj ...
Tematy: komunikacja w firmie, praca w grupie, praca zespołowa, komunikacja w pracy -
Praca zespołowa: wady i zalety
01:10 14.12.2013
Praca zespołowa to - w założeniu - doskonale zgrana grupa osób poświęcających wspólnie wiele czasu na osiągnięcie zamierzonych celów. Niestety, w rzeczywistości nie zawsze wygląda to tak idealnie. Zdarzają się konflikty osobowości, konflikty wewnętrzne i problemy z przywództwem, które prowadzą do frustracji. Powstaje pytanie: czy praca zespołowa ...
Tematy: praca zespołowa, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, konflikt w pracy
Podobne tematy:
- sztuczna inteligencja
- AI
- automatyzacja
- transformacja cyfrowa
- atmosfera w pracy
- zarządzanie pracownikami
- zarządzanie zespołem
- komunikacja w firmie
- relacje między pracownikami
- komunikacja interpersonalna
- dialog
- konflikt w pracy
- zespół pracowników
- komunikacja w pracy
- komunikacja w organizacji
- rozmowa
- automatyzacja procesów
- branża usługowa
- agile
- praca w grupie