rozszerzanie marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
09:13 15.11.2012
... i niematerialnych firmy, czyli marki, wizerunku, placówek, kompetencji lub ludzi. Rozszerzanie biznesu, jako strategia marki bazuje na renomie i pozytywnym nastawieniu konsumentów. Do sukcesu potrzebny jest unikalny model biznesowy. Nowy koncept biznesowy i nowa strategia marki Przykład rozszerzania marki prezentuje Grupa Jeronimo Martins ...
Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka -
Strategia rynkowa i Brand Extension
13:44 27.04.2012
... rebranding. Nie każda marka ma wizerunek pozwalający na swobodne rozszerzanie. Podstawowym kryterium oceny szansy na sukces w rozszerzaniu marki jest konkurencyjność rynku. Im większa konkurencyjność tym trudniej o sukces i rośnie ryzyko. Konkurencyjność marki zależy od następujących czynników. A) intensywność konkurencji chłonność rynku ilość ...
Tematy: marka, marki, Brand Extension, strategia marki -
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
11:12 10.04.2012
... czerwcu tego roku. Licencja na markę i co-branding oparte były na współpracy marketingowej obu firm. Licencja na markę a rozszerzanie marki Marka Henryk Kania planowała przeprowadzić rozszerzanie marki i wprowadzić na rynek wędliny i przetwory mięsne dla dzieci. W tym celu opracowano serię kiełbasek, polędwiczek i szyneczek w charakterystycznych ...
Tematy: marki, marka, strategia marki, zarządzanie marką -
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
13:58 02.04.2012
... nowych ofert, tam gdzie rynki rosną - wprowadza się masowe marki tanich produktów. Rozszerzanie marki na nowe rynki, nowe produkty i nowe grupy klientów jest jedną z podstawowych strategii wzrostu. Dotychczas firmy motoryzacyjne z sukcesem wprowadziły do swoich portfeli marki premium - tak zrobił Nissan z marką Infiniti, Toyota z marką ...
Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką -
Strategie marketingowe: rozszerzanie marek
13:06 26.01.2011
... marką Cat – buty, odzież i zegarki. W swoim wzornictwie są trochę toporne, ale jednocześnie oddają charakter marki. Można na przykład doszukiwać się podobieństw między podeszwą butów, a gąsienicami buldożerów. Rozszerzanie marki polega na przeniesieniu związanych z nią skojarzeń na nowe grupy produktów. Oznacza to wykorzystanie jej siły ...
Tematy: strategia marketingowa, marki, marka, budowanie marki