rynek spożywczy - wiadomości i porady tematyczne
-
Polska żywność w Tesco w Anglii
13:52 22.12.2008
Już wkrótce oprócz żywności suchej i mrożonek mieszkańcy Wysp będą mogli w brytyjskich i irlandzkich sklepach sieci kupić żółte sery, śmietany i wędliny. Jak dowiedział się serwis portalspozywczy.pl brytyjska sieć kończy właśnie negocjacje z polskimi producentami, a sam projekt może ruszyć już wiosną 2009 r. Najbardziej zaawansowane rozmowy na ...
Tematy: Tesco w Anglii, polska żywność, rynek spożywczy, żywność -
Rynek czekolady a święta
14:08 11.12.2008
... jest bardziej dynamiczny niż czekolad. W obu segmentach bardzo szybko rośnie sprzedaż produktów premium. Według firmy Storck (producenta m.in. Tofi fee), rynek pralin charakteryzuje się sezonowością sprzedaży. Produkty z tej kategorii cieszą się największym zainteresowaniem w okolicach świąt, szczególnie Bożego Narodzenia i Wielkiej Nocy. Wtedy ...
Tematy: rynek spożywczy, branża spożywcza, przemysł spożywczy, rynek czekolady -
Spożywczy rynek hurtowy w 2008 r.
00:30 30.11.2008
... wsparcie sprzedażowe i marketingowe. Celem tych działań jest podniesienie konkurencyjności tych placówek, aby były w stanie utrzymać się na rynku i nadal zapewniać rynek zbytu ich dostawcom. Według badań niektóre firmy decydują się również na otwieranie własnych sklepów, co prowadzi do zwiększenia przychodów ze ...
Tematy: rynek spożywczy, rynek żywności, branża spożywcza, producenci żywności -
Spożywczy handel detaliczny 2008
00:20 24.11.2008
Pomimo spowolnienia gospodarczego, spożywczy rynek detaliczny w Polsce będzie rozwijać się w tempie blisko 6% w latach 2009-2011. Wyraźnie uwidacznia się rosnąca koncentracja rynku, w 2008 roku na 20 wiodących ...
Tematy: handel detaliczny, sieci handlowe, hipermarkety, supermarkety -
Zgoda UOKiK na przejęcia spółek
01:29 25.10.2008
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydała dwie zgody na połączenie przedsiębiorców. Decyzje dotyczą przejęcia kontroli przez E.ON edis energia nad MVV Polska oraz CED Group na spółką Kofola-Hoop. E.ON edis energia należy do Grupy E.ON, która prowadzi działalność polegającą na wytwarzaniu, przesyłaniu, dystrybucji i handlu energią ...
Tematy: przejęcia, połączenia spółek, E.ON edis energia, MVV Polska -
Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
00:59 29.04.2008
... , iż rynek luksusowy napojów i żywności w odniesieniu do całości spożywczej sprzedaży detalicznej w kraju stanowił mniej niż 2% w 2007 roku, jednak jego wartość wrosła o ponad 23% w porównaniu do poprzedniego roku. Oznacza to, iż segment luksusowy rośnie zdecydowanie szybciej (o około 10 punktów procentowych) niż rynek spożywczy ogółem ...
Tematy: rynek spożywczy, rynek żywności, branża spożywcza, przemysł spożywczy -
Rynek spożywczy: handel detaliczny 2007
00:22 10.01.2008
... Kolporter, testujący sklepy Meta, wyróżniające się dużym wyborem alkoholi. Moda na segment convenience przyszła do Polski z rozwiniętych krachów zachodnich, gdzie rynek dla sklepów wielkopowierzchniowych okazał się już tak nasycony, że firmy detaliczne były zmuszone do znalezienia innych metod dotarcia do klienta ...
Tematy: rynek spożywczy, hipermarkety, sieci handlowe, supermarkety -
Tesco zdobywa USA
02:52 03.11.2007
Działająca też w Polsce angielska sieć handlowa Tesco zdobywa kolejny rynek. W południowej Kalifornii otwiera sześć sklepów pod marką Fresh & Easy. Tesco za pośrednictwem Citigroup oraz JP Morgan Cazenove za 2 mld USD ...
Tematy: Tesco, sieci handlowe, hipermarkety, supermarkety -
Jutrzenka i Dawtona eksportują na Wyspy
12:08 12.07.2007
Produkty o wartości miliona złotych będą co tydzień wysyłać do Wielkiej Brytanii firmy Jutrzenka i Dawtona - pisze "Życie Warszawy". Intratne zamówienia są efektem współpracy nawiązanej z tamtejszą siecią Tesco. Wyroby obu polskich firm mają być dostępne w 350 brytyjskich sklepach sieci Tesco w ramach tzw. Polish Ethnic Range, czyli linii ...
Tematy: eksport, Jutrzenka, Dawtona, branża spożywcza -
Reklama internetowa skierowana do dzieci
13:27 21.07.2006
Koncerny spożywcze coraz częściej wykorzystują Internet, aby poprzez gry online i reklamy dotrzeć do dzieci. Tym samym zaciera się różnica pomiędzy rozrywką a reklamą - wynika z najnowszych badań. Badania przeprowadzone na 77 stronach internetowych firm spożywczych w USA przez Kaiser Family Foundation, były częścią rządowej strategii ...
Tematy: reklama internetowa, rynek reklamy internetowej, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
Podobne tematy:
- eksport
- zakupy przez Internet
- internet
- reklama internetowa
- reklama online
- fuzje i przejęcia
- przejęcia
- sieci handlowe
- handel detaliczny
- ceny żywności
- marketing internetowy
- marki luksusowe
- dobra luksusowe
- sprzedaż detaliczna
- WIG-Deweloperzy
- żywność
- produkty spożywcze
- branża spożywcza
- supermarkety
- hipermarkety