skuteczna reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
12:17 14.06.2016
... technologie do automatycznego generowania personalizowanych e-maili w oparciu o narzędzia prognozujące zdarzenia i badające zachowania klientów w sieci. Najwyraźniej jest to bardzo skuteczna metoda wspierająca sprzedaż. E-mail to obecnie główne narzędzie marketingowe mające wpływ na generowanie przychodów – tak twierdzi 49% szefów marketingu ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama -
Skuteczna reklama online czyli jaka?
11:21 03.06.2016
... samych miejscach. Rozkładając reklamy dla strony „w desktopie”, zawsze należy sprawdzić jak docelowo będą wyglądały również w wersji mobilnej. Umiejętnie rozlokowana, nieagresywna reklama nie powoduje porzucenia strony przez użytkowników. Dobrym przykładem są tutaj serwisy społecznościowe. Stosowane w nich w 79 proc. reklamy natywne, idealnie ...
Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja -
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
00:22 04.04.2016
Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ...
Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama -
5 sposobów na skuteczny e-marketing
10:53 09.02.2016
Zainteresuj, nie reklamuj. Podpowiadamy, co zrobić, by przyciągnąć nowych klientów do twojego sklepu. Przyda się zwłaszcza początkującym e-przedsiębiorcom. Dlaczego? Na przykład dobry email marketing może generować nawet kilkadziesiąt procent sprzedaży. Dlaczego ktoś miałby kupować właśnie w twoim e-sklepie? Masz niskie ceny? Szeroki wybór? Wysoką ...
Tematy: e-marketing, e-mail marketing, reklama, skuteczna reklama -
Marketing w e-commerce: jak przygotować dobry newsletter
00:15 02.01.2016
Poczta elektroniczna to podstawowy, dla niektórych wręcz niezastąpiony sposób komunikacji. Pomimo zyskujących na popularności portali społecznościowych, e-mail to wciąż najpopularniejszy kanał dotarcia z informacją do klientów. Doświadczenia SalesBee pokazują, że mało który sklep internetowy profesjonalnie przygotowuje newslettery i odpowiednio ...
Tematy: e-mail marketing, newsletter, jak zrobić newsletter, mailing reklamowy -
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
10:37 09.12.2015
... dodawanych na Facebooku), a jedynym jej wyróżnikiem jest podpis „Sponsorowane” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie skuteczniejszymi. 2) Testuj i wdrażaj innowacje Różnice w rozdzielczości, wymiarze ...
Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, mobile marketing, skuteczna reklama -
Celebryci nie zachęcają do zakupów
10:04 05.03.2015
... poszukiwali autorzy raportu. Badanie zrealizowano za pomocą ankiet internetowych na reprezentatywnej próbie liczącej 509 osób. Główne wyniki badania: Tradycyjna reklama telewizyjna pozostaje wciąż najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach wśród internautów. Swoją wiedzę na temat produktów i marek głównie z telewizji ...
Tematy: reklama w Internecie, content marketing, promocja marki, skuteczna reklama -
Dopasowana reklama trafia w target
00:40 12.09.2014
... razie tylko w Internecie. Ale to kierunek, w którym zmierza współczesna reklama. Obrazek zamieszczony w Daily doskonale obrazuje poziom irytacji konsumentów. Nie ... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ...
Tematy: reklama, reklama online, skuteczna reklama, efektywność reklamy
Podobne tematy:
- nowe mieszkania
- zachowania konsumentów
- inwestycje mieszkaniowe
- e-commerce
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2018
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- spam
- reklama
- oferta deweloperów
- ochrona danych
- ochrona środowiska
- sprzedaż mieszkań
- kobiety
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe