skuteczność reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
09:25 15.01.2018
... wybierają produkty i usługi, które są skrojone na miarę ich potrzeb. Wykorzystywanie danych o odbiorcach jest obecnie powszechne we wszystkich gałęziach reklamy online. W połączeniu z personalizacją reklamy internetowej, nowe interaktywne formaty, takie jak reklama wideo czy chatboty, będą miały na celu wygenerowanie jeszcze większego zaangażowania ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, rok 2018 -
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
09:30 20.11.2017
Ostatnie badania Forrester Research nie pozostawiają złudzeń: prowadzenie marketingu w oparciu o dane odnośnie konsumentów nadal nastręcza trudności. Problemy z jego efektywnością deklaruje aż 95% firm z Europy i USA. Jednocześnie niemal 9 na 10 z nich zapewnia, że inwestuje w technologie, które poprawiać mają doświadczenia klientów. Jasne się ...
Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience -
Co 2 reklama online jest niewidzialna
12:03 17.11.2017
... skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji pochodzących z najnowszej analizy Gemius. Firma Gemius postanowiła przyjrzeć się, jak kształtuje się viewability, czyli kluczowy wskaźnik efektywności reklamy ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
11:44 08.06.2017
... ankietowanych, za raczej niewiarygodną kolejne 25 proc. W przypadku reklamy zewnętrznej było to odpowiednio 44 i 25 proc., a reklamy w internecie 43 i 25 proc. Badania wykazały ... Klientów, formułujmy komunikat sprzedażowe nie uciekając się do języka reklamy i marketingowej perswazji opartej o wezwanie do zakupu. Mówmy językiem korzyści i dajmy się ...
Tematy: decyzje zakupowe, zachowania konsumentów, skuteczność reklamy -
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
... uciążliwą i nie wpływającą na ogólny odbiór zawartości serwisu. Najbardziej znanym przykładem reklamy natywnej są posty sponsorowane na Facebooku występujące w strumieniu wiadomości na ... się do tego, czy reklamy są faktyczne wyświetlane użytkownikom. Według standardów ustalonych przez IAB, przynajmniej 50 proc. reklamy musi wyświetlić się na ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Mamy sposoby na skuteczny e-mail marketing
10:38 24.11.2015
12 miesięcy wystarczyło, aby wskaźnik dostarczenia wiadomości email marketingowych obniżył się z 83% do 79% - donosi najnowszy raport Return Path. W praktyce oznacza to nic innego niż to, że jedna na pięć wysłanych wiadomości nie dociera do odbiorcy. Czy dalszym spadkom w tym zakresie można zapobiec? Czy istnieją sposoby na skuteczne dostarczenie ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing -
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
Jakie wyzwania stoją przed współczesnym marketerem B2B? Jakie są jego priorytety? W jakie narzędzia powinien inwestować i w jaki sposób zabiegać o klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing -
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
09:54 08.09.2015
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV -
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
16:01 27.08.2015
... ma znaczenie w danej kampanii – a zważywszy na zawrotnie rosnące liczby posiadaczy mobilnych urządzeń na świecie, powinno tak być – spersonalizowane reklamy, aby osiągnąć największą skuteczność, muszą uwzględniać również techniczne parametry dla kreacji w m-commerce. 5. Programmatic koncentruje się na indywidualnym kliencie Przy całej automatyzacji ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying -
5 grzechów głównych w e-marketingu
00:46 23.05.2015
... klienta oraz wzrost współczynnika konwersji o 54 proc. Wskaźniki pokazują nie tylko zwiększoną skuteczność w identyfikacji i dotarciu do potencjalnego klienta, ale również zwiększenie lojalności dotychczasowych. Według estymacji Sociomantic Labs, rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Tak duże budżety powinny ...
Tematy: reklama internetowa, e-marketing, marketing online, reklama w internecie