social marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Nie ma sportu bez Facebooka?
12:04 18.11.2014
... ” fryzury, jaką miał Maradona, kiedy w roku w 1986 odbierał dla Argentyny Puchar Mistrzostw Świata. Wygląda więc na to, że big data i social media wprowadzają nas w nową, „digitalową” erę sportu – erę, w której perfekcyjnie poinformowani kibice mają wpływ na wszystkie ważne decyzje – począwszy od ...
Tematy: sport, piłka nożna, social media, Facebook -
Zadania menedżera ds. social media
10:39 10.07.2014
Próby znalezienia osoby odpowiedzialnej za marketing w social media często prowadzą do frustracji. Jeśli aplikant będzie w stanie wymienić jakieś sukcesy lub cele, które udało mu się osiągnąć w poprzedniej ...
Tematy: social media, menedżer social media, marketing social media, marketing -
Social marketing: Facebook zmusza biznes do wysiłku
08:41 30.05.2014
... serwis społecznościowy z myślą o biznesie. Zatem teraz tym bardziej warto inwestować w social marketing. Dotychczasowy przepis na szybki i łatwy sukces na Facebooku ... Ciebie akcji. Najbardziej efektywne działania według Piotra Chmielewskiego z agencji Social Media Now to: ZDEFINIOWANIE JASNEJ KONCEPCJI TEMATYCZNEJ FANPAGE’A. W pierwszej kolejności ...
Tematy: Facebook, social media, fanpage, media społecznościowe -
Co czeka social media w 2014 r.?
10:01 12.02.2014
Mocna integracja social media z innymi elementami marketing mixu, dywersyfikacja kanałów, wzrost znaczenia influencerów oraz kampanii video i powrót do korzeni, to przyszłość branży social media w 2014 r. Przewidują tak m.in. Hubert Tworkowski z SoTrender, Katarzyna Młynarczyk z Socjomania, Jakub Prószyński prowadzący Pijaru Koksu Blog, Yuri ...
Tematy: social media, media społecznościowe, Facebook, social marketing
1 2
Podobne tematy:
- e-commerce
- monitoring mediów
- zakupy online
- ubezpieczenia
- social media
- obrót nieruchomościami
- media społecznościowe
- centra handlowe
- zakupy przez internet
- zakupy świąteczne
- marki
- wydatki na reklamę
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- rynek ubezpieczeń
- galerie handlowe
- Black Friday
- marketing internetowy