stanowisko pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Wypowiedzenie zmieniające warunki pracy i płacy
12:33 02.01.2013 PORADA
Czy pracodawca może jako powód zmiany wynagrodzenia i stanowiska na gorsze dla pracownika wskazać zmiany organizacyjne? Moje stanowisko to Dyrektor Finansowy - Główny księgowy. Otrzymałam wypowiedzenie obniżające wynagrodzenie oraz stanowisko Główny księgowy. Na Dyrektora Finansowego ...
Tematy: stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy, wypowiedzenie zmieniające, wypowiedzenie warunków pracy i płacy -
Przeniesienie na inne stanowisko pracy.
17:09 08.12.2012 PORADA
Witam, pracuję w hipermarkecie. Mam pytanie czy mogę odmówić przeniesienia z działu (wykładanie towaru), na kasjerkę na kasę. Dodam, że przyjmowałam się jako pracownik hali, a nie kasjer, mam umowę na czas nieokreślony i nigdy nie pracowałam na kasie! Proszę o odpowiedz czy ...
Tematy: stanowisko pracy, zmiana stanowiska pracy, zakres obowiązków pracownika, rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron -
Dyskryminacja?
10:20 20.11.2012 PORADA
Witam! Półtora roku temu moja przełożona zaszła w ciążę i zostałam wybrana aby pod jej nieobecność przejąć jej obowiązki. Umowa była tylko ustna, nie dostałam nic na papierze. Po prawie półrocznym okresie pełnienia jej obowiązków, za które nie dostawałam ani grosza więcej ...
Tematy: dyskryminacja, dyskryminacja w miejscu pracy, stanowisko pracy, zakres obowiązków pracownika -
Zmiana zakresu obowiązków tylko jednemu pracownikowi
11:21 16.11.2012 PORADA
Witam. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sytuacja prawnie, gdy zmieniane są obowiązki jednego pracownika z kilku na tym samym stanowisku. Sytuacja wygląda następująco: W firmie jest czterech liderów (maja ten sam zakres obowiązków i umowy na czas nieokreślony) jeden z nich w ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, zmiana zakresu obowiązków, warunki umowy o pracę, stanowisko pracy -
Wykonywana praca a zakres czynności i powierzenie obowiązków
13:21 15.10.2012 PORADA
Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata. Po odejściu kierownika ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy, obowiązki pracownika, prawa pracownika -
Rzeczywiste stanowisko pracy a zapisane w umowie
19:01 09.07.2012 PORADA
witam. mam pytanie dotyczące stanowiska jakie mam w umowie o pracę a rzeczywistym stanowiskiem jakie wykonuję. chodzi o to, iż będąc na okresie próbnym pracowałam jako sprzedawca (i to się zgadzało), jednak z końcem umowy zaproponowano mi zmianę na pracę w biurze jako referent. jednak ...
Tematy: stanowisko pracy, warunki umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika -
Czy pracownik może odmówić przeniesienia na inne stanowisko pracy?
09:12 18.06.2012 PORADA
Czy pracownik może odmówić przeniesienia na inne stanowisko pracy i z czym to się wiąże?
Tematy: zmiana stanowiska pracy, obowiązki pracownika, stanowisko pracy, wypowiedzenie zmieniające
Podobne tematy:
- rynek pracy
- wynagrodzenia
- tendencje na rynku pracy
- powierzchnie biurowe
- wysokość wynagrodzenia
- gospodarka
- oferty pracy
- komentarz gospodarczy
- wydarzenia
- rekrutacja pracowników
- Polska
- płace
- poszukiwanie pracy
- praca zdalna
- praca
- umowa o pracę
- zmiana pracy
- obowiązki pracodawcy
- bezpieczeństwo i higiena pracy
- wynagrodzenie za pracę