strategia reklamowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Kolejne mity nt. programmatic buying obalone
00:48 19.09.2017
Programmatic buying osłabia sprzedaż bezpośrednią, reklamy tylko odstraszają użytkowników, duża ilość odsłon serwisu podwyższa wartość reklam. To tylko niektóre z najbardziej powszechnych mitów jakie przez lata narosły wokół kwestii automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej w sieci. Jakie jednak są realia? 1. Programmatic buying osłabia sprzedaż ...
Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying -
Obalamy 6 mitów nt. programmatic buying
00:25 08.09.2017
Wprawdzie programmatic buying to dość młode narzędzie, dopiero od kilku lat przecierające swoje szlaki w marketingu internetowym, to jednak ten czas wystarczył, aby narosło wokół niego wiele mitów. Oto 6 najczęściej spotykanych i nie do końca słusznych opinii. 1. Automatyzacja wypiera ludzi z rynku pracy Mit. Zadaniem automatyzacji jest wspieranie ...
Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying -
Programmatic nie tylko dla e-commerce
10:41 01.09.2016
... są na bieżąco aktualizowane i dostosowywane pod kątem aktualnych cen czy dostępności oferty. W ten sposób marketerzy próbują zminimalizować ryzyko, że kampania reklamowa co prawda odniesie pożądany skutek w postaci zainteresowania konsumenta ofertą, jednak gdy będzie on próbował sfinalizować transakcję okaże się, że dany ...
Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying -
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
10:55 12.08.2016
... użytkowników – czyli takich osób, które „tu i teraz” są zainteresowane zakupem, bez względu na to z jakiego urządzenia w tej chwili korzystają. Zintegrowana strategia obejmująca działania reklamowe zarówno w kanale mobilnym, jak i desktopowym, to nie tylko optymalizacja budżetu, ale również większa szansa na osiągnięcie pożądanych ...
Tematy: reklama mobilna, banery, CTR, strategia reklamowa