reklama mobilna - wiadomości i porady tematyczne
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
10:28 07.12.2020
... Giera, Mobiem. Czy świąteczna reklama mobilna sprawdzi się w czasie pandemii? Na pytanie, jaki wpływ ma według respondentów reklama mobilna na ich proces zakupowy, ... uczestników badania przyznało, że kupiło produkt poprzez angażującą reklamę. Reklama mobilna w procesie zakupowym może szczególnie w tym okołoświątecznym czasie odgrywać decydującą ...
Tematy: zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, zakupy online, m-commerce -
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
12:46 01.06.2018
... o rozpoczęcie ścieżki zakupowej. Monetyzacja przestrzeni reklamowej w aplikacjach Kolejną barierą są mniej rozwinięte technologie do monetyzacji powierzchni, szczególnie tej w aplikacjach. Jednocześnie, reklama w aplikacjach to obszar, który zyska najwięcej w najbliższym czasie. Z badań Spicy Mobile wynika, że blisko 80% czasu, jaki poświęcamy na ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama online -
Jak wzmocnić siłę reklamy mobilnej?
09:24 18.04.2018
... sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była odpowiednio zoptymalizowana ... liczba osób korzystających ze smartfonów i tabletów sprawia, że mobile marketing cały czas się rozwija, a reklama mobilna, ze względu na swój zasięg, staje się głównym i najskuteczniejszym sposobem ...
Tematy: reklama mobilna, mobile, skuteczność reklamy, reklama wideo -
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
08:57 18.10.2016
... newsy itd.). Po drugie, firma musi być przejrzysta i otwarta jako organizacja. Po trzecie, trzeba robić wszystko, aby zaangażować klienta. Aplikacja mobilna, czyli idealne narzędzie sprzedażowe Aplikacje mobilne, z których korzysta 75 proc. posiadaczy smartfonów, mają ogromny potencjał sprzedażowy. I tak np. umożliwienie szybkich ...
Tematy: reklama w internecie, e-reklama, trendy w reklamie, programmatic -
Programmatic nie tylko dla e-commerce
10:41 01.09.2016
... urządzeniach desktopowych stale maleje, podczas gdy sukcesywnie rośnie użytkowanie internetu za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Po drugie, liczne badania pokazują, że reklama mobilna osiąga wyższy CTR, przez co bywa skuteczniejsza od tej w desktopie. Jak podaje Sociomantic Labs, w przypadku środowiska mobile najwyższy CTR osiągają ...
Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying -
Reklama mobilna skuteczniejsza od desktopowej
10:44 19.08.2016
Badania pokazują, że reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski wydawcom internetowym niż reklama desktopowa. Zdaniem ekspertów, dedykowane mobilne strony mogą zapewnić wyższą konwersję przekazów reklamowych niż responsywne. Jak wydawcy serwisów, a także blogerzy i vlogerzy, ...
Tematy: reklama mobilna, marketing mobilny, strony mobilne, mobile marketing -
Spersonalizowana reklama mobilna – co naprawdę działa?
10:55 12.08.2016
... były scenariusze retargetingowe o dużym stopniu zaawansowania. Dzisiaj, gdy świat bez smartfonów i tabletów jest właściwie czymś niewyobrażalnym, na szczególnym znaczeniu zyskuje reklama mobilna. Nic więc dziwnego, że nakłady na nią rosną niemal bezustannie. Z danych amerykańskiego oddziału IAB wynika, że w minionym roku przychody z materiałów ...
Tematy: reklama mobilna, banery, CTR, strategia reklamowa -
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
10:57 04.01.2016
... Z kolei dla statystycznego użytkownika najbardziej odczuwalnym skutkiem będą po prostu lepiej spersonalizowane reklamy na jego smartfonie – dodaje CEO Cloud Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing z wykorzystaniem danych na naszych oczach staje się jednym z najważniejszych obszarów ...
Tematy: reklama mobilna, mobile advertising, programmatic buying, marketing mobilny -
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
10:37 09.12.2015
... dodawanych na Facebooku), a jedynym jej wyróżnikiem jest podpis „Sponsorowane” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie skuteczniejszymi. 2) Testuj i wdrażaj innowacje Różnice w rozdzielczości, wymiarze ...
Tematy: marketing mobilny, reklama mobilna, mobile marketing, skuteczna reklama -
Jak mobile zmienia polski biznes?
09:10 18.09.2015
Smartfony niemal szturmem zdobyły serca polskich użytkowników, czego nieodzownym następstwem stała się zmiana codziennych przyzwyczajeń i zachowań, także tych dotyczących zakupów. Firmy muszą pamiętać, że ten trend jest nieodwracalny i - jeśli jeszcze tego nie zrobiły - zacząć za nim nadążać. To jedne z wniosków płynących z raportu ,,Mobile w ...
Tematy: m-commerce, zakupy w Internecie, ruch mobilny, Internet of Things
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- smartfony
- e-commerce
- zakupy online
- reklama
- badania internautów
- zakupy świąteczne
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- decyzje zakupowe
- reklama online
- działania marketingowe
- marketing
- aplikacje mobilne
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- Internet Rzeczy
- reklama w internecie