systemy CRM - wiadomości i porady tematyczne
-
Polskie firmy bez narzędzi ERP, CRM i BI?
00:30 30.05.2024
... aplikacji wspierających prowadzenie firmy w zależności do jej wielkości. Wykorzystanie systemów ERP, CRM i/lub BI (łącznie lub poszczególnych) w Polsce wynosi 31,4% w przypadku małych firm (od ... 250 pracowników) i 28,4% małych (od 10 do 49 pracowników). W przypadku systemów CRM odsetek wynosi 76,9% dla dużych firm, 47,8% dla średnich i 22,8% dla ...
Tematy: CRM, systemy CRM, ERP, BI -
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
11:42 19.09.2022
... na te czynności zostanie ograniczony do minimum i przyniesie firmie korzyści. Niezgodność z systemem księgowym Ważne jest, aby wcześniej dowiedzieć się, czy CRM jest technicznie kompatybilny z systemem księgowym stosowanym w Twojej organizacji. Jeśli istniejące oprogramowanie nie będzie kompatybilne z nowym systemem komputerowym, może to spowodować ...
Tematy: CRM, systemy CRM, wdrożenie CRM, oprogramowanie biznesowe -
Informatyzacja firmy jest koniecznością
13:10 27.01.2017
... systemy „przypięte do biurka”. Takie rozwiązania są bezużyteczne np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM ...
Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP -
Sektor energetyczny a procesy CRM
13:10 18.10.2013
... zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do ... CRM, powinni mieć na uwadze, że rynek tego typu rozwiązań niezwykle szybko ewoluuje. - Systemy CRM powinny być na bieżąco aktualizowane tak, aby mogły nadążać zarówno za zmieniającymi się potrzebami firmy oraz aktualnymi trendami na rynku rozwiązań CRM ...
Tematy: sektor energetyczny, branża energetyczna, systemy CRM, CRM -
Sektor MSP a systemy CRM
11:55 11.10.2011
... CRM zmienił tę trudną sytuację. Zły dobór modułów CRM do rzeczywistych potrzeb firmy Niestety, bardzo wiele firm z MSP wychodzi z założenia, że jeśli tylko do CRM wprowadzone zostaną historie kontaktów z klientami i wszystko co jest z nimi powiązane, to reszta już sama się zrobi. Tymczasem systemy CRM ...
Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, CRM -
xRM Microsoft Dynamics
00:05 08.12.2009
Firma Microsoft wprowadziła na rynek xRM Microsoft Dynamics, która stanowi ewolucję systemu CRM. Narzędzie stanowi poprawiony i rozbudowany system CRM Microsoft Dynamics. xRM Microsoft Dynamics usprawnia przepływ informacji dotyczących każdego obszaru działalności biznesowej, pomiędzy wszystkimi partnerami firmy. Poprzez zestawienie wszystkich ...
Tematy: xRM Microsoft Dynamics, Microsoft, Microsoft Dynamics, systemy CRM -
Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
00:20 25.11.2009
... nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi. Zwiększenie produktywności użytkowników Użytkownicy systemu ...
Tematy: Oracle, Oracle PeopleSoft Enterprise CRM, CRM, systemy CRM -
System CRM ACT! by Sage v.10.0 PL
13:05 26.05.2008
Sage Symfonia wprowadziła na polski rynek nowy produkt - ACT! by Sage v.10.0 dostępny w polskiej wersji językowej. Nowe rozwiązanie jest systemem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. ACT! by Sage to rozwiązanie przeznaczone dla sektora MSP, które pozwala zarządzać zespołami handlowymi i kontaktami oraz wspiera działania analityczne ...
Tematy: systemy CRM, Sage Symfonia, oprogramowanie dla biznesu, oprogramowanie dla MSP -
CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta
00:09 22.03.2008
... natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w firmie ... wspierające ją systemy, muszą wspólnie ukierunkować się na klientów. Raz jeszcze widzimy konieczność przekazywania właściwych informacji w ręce odpowiednich ludzi. Nowoczesne systemy pozwalają ...
Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów -
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
00:33 19.03.2008
... z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm ...
Tematy: Microsoft, Microsoft Dynamics CRM 4.0, systemy CRM, CRM
Podobne tematy:
- małe i średnie przedsiębiorstwa
- sektor msp
- Microsoft
- zarządzanie firmą
- obsługa klienta
- jak podwyższyć sprzedaż
- sektor MŚP
- ERP
- informatyzacja
- sektor energetyczny
- crm
- oprogramowanie dla biznesu
- obsługa klientów
- branża energetyczna
- Business Intelligence
- Oracle
- contact center
- Microsoft Dynamics
- sektor małych i średnich przedsiębiorstw
- oprogramowanie biznesowe