umowa z influencerem - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy umowy barterowe zawierane przez influencerów są opodatkowane?
12:58 20.12.2024
... kanałach social media, a w zamian otrzymywać od danej marki lub agencji marketingowej sprzęt elektroniczny lub vouchery na usługi. W świetle prawa podatkowego umowa barterowa jest traktowana jako zdarzenie gospodarcze, które podlega opodatkowaniu. Zatem, obie strony transakcji muszą: wycenić świadczenie – wartość dostarczonego towaru lub ...
Tematy: barter, umowa barterowa, influencer, wymiana barterowa -
Współpraca z influencerem: jak ją sformalizować?
11:53 04.09.2024
... odpowiedzialna za upewnienie się, że influencerzy, z którymi współpracuje, stosują się do tych zasad. Warto zadbać o poniższe kwestie: 1. Jasne wytyczne w umowie: umowa z influencerem powinna zawierać szczegółowe zapisy dotyczące wyróżniania treści reklamowych. Warto precyzyjnie określić, w jaki sposób mają być oznaczane, jakie hashtagi czy frazy ...
Tematy: influencerzy, influencer, influencer marketing, marka -
Współpraca z influencerem a rozliczenia podatkowe - co musi wiedzieć przedsiębiorca?
10:26 27.08.2024
... skarbowego podczas kontroli, że nie mamy do czynienia z nieodpłatnym świadczeniem, darowizną czy upominkiem – które mają odmienny wpływ na opodatkowanie niż umowa barterowa z influencerem – wyjaśnia Żaneta Siwik, Product Marketing Lead w Useme, platformie do rozliczeń freelancerów, w tym influencerów. Złożone sytuacje – co robić w razie wątpliwości ...
Tematy: influencer, umowa z influencerem, influencerzy, influencer marketing -
Wizerunek marki. Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerami?
10:54 11.07.2024
... postanowienia dotyczące wizerunku reklamodawcy. Dbanie o wizerunek marki Influencerzy mają duży wpływ na percepcję marki przez konsumentów, dlatego ważne jest, aby umowa zawierała klauzule zobowiązujące influencera do dbania o dobre imię marki. Klauzule powinny być jak najbardziej precyzyjne, aby nie pozostawiać miejsca na ...
Tematy: influencerzy, influencer, influencer marketing, marka