usługi pocztowe - wiadomości i porady tematyczne
-
Rynek usług pocztowych 2009
10:40 20.05.2010
Prezes UKE zaprezentował nowy raport dotyczący rynku usług pocztowych w 2009 r. Prezentowany Raport jest jednym z efektów działań, jakie regulator podejmuje w celu monitorowania zjawisk zachodzących na rynku usług pocztowych. Ich analiza pozwala określić trendy charakteryzujące kierunki rozwoju oraz nakreślić wizję docelowego modelu tego rynku. W ...
Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe -
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
01:55 25.12.2009
... więc rynku komunikacji elektronicznej, reklamy, dystrybucji, bankowości czy ubezpieczeń. Usługi pocztowe mają także duże znaczenie dla konsumentów, umożliwiając im lub ograniczając ... krajowych operatorów prywatnych. W listopadzie 2006 roku rozpoczęła działalność firma InPost Usługi Pocztowe, która do końca 2007 roku planuje zbudować około 800 ...
Tematy: rynek pocztowy, usługi pocztowe, jakość usług pocztowych, rynek usług pocztowych -
Przesyłki listowe: terminowość IX 2009
10:36 27.11.2009
Prezes UKE przedstawiła wyniki badania terminowości doręczania przez Pocztę Polską SA nierejestrowanych przesyłek listowych (tzw. listów zwykłych) w obrocie krajowym. Badanie przeprowadzono w okresie od 15 września 2008 r. do 18 września 2009 r. UKE sprawdził, czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Poczta Polska: jakość usług w 2008
13:34 01.06.2009
... Komunikacji Elektronicznej wypełniając obowiązek wynikający z art. 55 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) przeprowadził badania jakości powszechnych ... paczek pocztowych, trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji powszechnej usługi pocztowej. Terminowość doręczeń przesyłek listowych zwykłych na terenie kraju w 2008 ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Terminowość przesyłek listowych 2008
13:39 20.03.2009
... wskaźniki terminowości doręczeń w zestawieniu z określonymi w w/w rozporządzeniu celami przedstawiają się następująco: W powyższym badaniu (*) "D" oznacza dzień zawarcia umowy o świadczenie usługi polegającej na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu przesyłki, "n" oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Prywatni operatorzy pocztowi VI-XII 2008
14:07 02.02.2009
... odległości od miejsca siedziby, także w systemie „od drzwi do drzwi”. Tylko czterech spośród skontrolowanych operatorów działa w skali kraju i zagranicy. Usługi pocztowe jedynie dla sześciu skontrolowanych podmiotów stanowią jedyną działalność gospodarczą. Problemy w działalności pocztowej Z kontroli wynika, że główne przyczyny niepodejmowania lub ...
Tematy: prywatni operatorzy pocztowi, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, jakość usług pocztowych -
UKE: lepsza terminowość przesyłek
01:01 04.01.2009
... paczek pocztowych priorytetowych jako D+1 = 80%, natomiast dla paczek pocztowych ekonomicznych cel terminowości wyznaczono na D+3 = 90%. "D" oznacza dzień zawarcia umowy o świadczenie usługi polegającej na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu przesyłki, cyfra oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki (przy ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
UKE: nieuczciwe praktyki na poczcie
13:20 19.12.2008
... operatorów pocztowych, których celem było ustalenie czy kontrolowani przedsiębiorcy prowadzą działalność pocztową zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159) stwierdził, że czterech operatorów pocztowych przyjmuje, przemieszcza (a dwóch z nich także doręcza) przesyłki ...
Tematy: prywatni operatorzy pocztowi, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe, ceny usług pocztowych -
Przesyłki listowe doręczane nieterminowo
00:33 04.11.2008
... przebiegu przesyłek priorytetowych zastosowano standard jakościowy D+1, natomiast dla przesyłek ekonomicznych przyjęto standard jakościowy D+3 ("D" oznacza dzień zawarcia umowy o świadczenie usługi polegającej na przyjęciu, przemieszczeniu i doręczeniu przesyłki, "n" oznacza liczbę dni, które upłynęły od dnia nadania do dnia doręczenia przesyłki ...
Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe -
Tajemnica pocztowa: Poczta Polska pod lupą
00:49 07.10.2008
UKE sprawdził czy Poczta Polska wyeliminowała z obrotu prawnego "Procedurę postępowania z przesyłkami i drukami bezadresowymi nadanymi za pośrednictwem innych operatorów, a znalezionymi w nadawczych lub oddawczych skrzynkach pocztowych będących własnością Poczty Polskiej". W dniach 1 – 30 kwietnia oraz 29 lipca – 29 sierpnia 2008 r. pracownicy 14 ...
Tematy: Poczta Polska, usługi pocztowe, prawo pocztowe, przesyłki pocztowe
Podobne tematy:
- długi
- dłużnicy
- rejestr dłużników
- ochrona konsumentów
- zadłużenie firm
- Plus
- zatory płatnicze
- czas pracy
- transport
- firmy transportowe
- nieuczciwe praktyki rynkowe
- Poczta Polska
- samozatrudnienie
- urlop rodzicielski
- usługi telekomunikacyjne
- urlop wychowawczy
- branża TSL
- poczta elektroniczna
- TSL
- kodeks postępowania cywilnego