wartość marki - wiadomości i porady tematyczne
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
10:04 18.04.2013
... dużego potencjału i możliwości zaangażowania fanów w rozwój konkurencyjności marki. Wartość dodana marki coraz częściej przestaje być postrzegana wyłącznie w kontekście elementów materialnych. Okazuje się bowiem, że dla konkurentów nie stanowią one dziś barier nie do pokonania. Tym samym marki konkurujące ze sobą w tym zakresie w pewnym momencie ...
Tematy: marki, marka, wizerunek marki, promowanie marki -
Marka jako wartość finansowa
11:26 27.04.2011
... marki. Marki zazwyczaj traktowało się jako oznakowanie produktu. W trochę pogłębionych opracowaniach, również jako zestaw skojarzeń lub wartości, które otrzymują konsumenci. Jednak w pierwszej kolejności, marka to wartość ... spójny ze strategią biznesową. Dzięki jego skuteczności, wzrośnie wartość i marki, i firmy. Marka to towar, który ma swoją ...
Tematy: wartość firmy, marka, marki, wartość finansowa marki -
Wartość finansowa marki
13:26 26.07.2010
... rozpoznawalna, lecz także uznana przez otoczenie; aby zbliżała się do wzorca, zdobywając zaufanie i lojalność klientów. Wartość marki znajduje zatem swoje odzwierciedlenie nie w przedsiębiorstwie, lecz – w umysłach konsumentów. Cechy marki powinny mieć swoje przełożenie na korzyści funkcjonalne (np. samochód ma kierownicę, koła, które pozwalają się ...
Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki -
Budowanie marki w gestii dyrektora marketingu
11:57 16.07.2010
... , żeby zwrot z wydatków na promocję i budowanie marki znalazły odzwierciedlenie w księgach. Warto również zadbać o lepsze raportowanie wartości marki wobec otoczenia. Można to osiągnąć dzięki obszerniejszym notatkom dołączonym do corocznych raportów, uwzględniających takie wskaźniki jak wartość marki, jej udział w rynku oraz zwrot z wydatków ...
Tematy: budowanie marki, dyrektor marketingu, budowanie świadomości marki, kreowanie marki