wiarygodność firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
00:11 05.09.2011
... lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania, ze zjawiskiem braku solidności częściej ...
Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma -
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
09:34 23.08.2011
... usług. Te elementy, wraz z terminowością, przejrzystą ofertą i stabilną pozycją rynkową, przyczyniają się do budowania wizerunku firmy godnej zaufania” – tłumaczy Waldemar Sokołowski, prezes Rzetelnej Firmy. Podsumowanie: najważniejszym źródłem informacji o rzetelności firm dla konsumentów jest Internet oraz opinie najbliższych, Polacy z dystansem ...
Tematy: polskie firmy, wiarygodność firmy, zaufanie klientów, rzetelna firma -
Edelman Trust Barometer 2011
13:14 28.01.2011
... pozarządowych (NGO) przekroczyło 50% w każdym kraju uwzględnionym przez Edelman Trust Barometer 2011 z wyjątkiem Rosji. Jako główny warunek odzyskania zaufania przez firmy w kryzysie, respondenci przede wszystkim wskazywali ochronę klientów i pracowników – 92%; zaraz za nią plasowały się: przejrzyste i otwarte informowanie o skali kryzysu oraz ...
Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy -
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
13:06 03.02.2010
... %. Informacje o badaniu 2010 Edelman Trust Barometer jest 10 edycją ogólnoświatowego badania zaufania do firm i ich wiarygodności. Badanie to powstało z inicjatywy firmy badawczej StrategyOne i opiera się na 25-minutowych wywiadach telefonicznych. W 2009 r. badanie zostało przeprowadzone w 22 krajach na świecie, na grupie 4 875 osób ...
Tematy: zaufanie, zaufanie klientów, badanie zaufania, wiarygodność firmy -
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
13:47 02.07.2008
... ludziom z głowy racjonalne założenie, że wiarygodność jest względna, zmienna i warunkowa, a więc, że każdy bez wyjątku musi na wiarygodność zasłużyć, i to nie jednorazowo, ... bezwarunkowo z samej swojej istoty; te, które zdolne są i mają szansę osiągnąć wiarygodność, jeśli zdobędą się na niezbędne starania — i takie, które, przeciwnie, z natury są ...
Tematy: zarządzanie firmą, budowanie przewagi konkurencyjnej, dyskredytacja, manipulacja
Podobne tematy:
- działalność gospodarcza
- dłużnicy
- e-commerce
- rejestr dłużników
- zakupy online
- ochrona konsumentów
- sklepy internetowe
- płynność finansowa
- zakupy przez internet
- polska gospodarka
- bariery przedsiębiorczości
- Internet
- polskie firmy
- sektor MSP
- zatory płatnicze
- badania przedsiębiorców
- turystyka
- zarządzanie firmą
- e-handel
- sklep internetowy