wizerunek firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Wizerunek firmy w Internecie istotny
14:14 14.04.2009
... firmy przez pryzmat ich stron www, a dla ponad 92,5% internautów wizerunek firmy ma wpływ na to, czy skorzysta się z jej usług. Wydaje się zatem, że tworzenie odpowiedniego wizerunku przez Internet może być kluczową przewagą konkurencyjną, zwłaszcza w czasach kryzysu, gdzie firmy ...
Tematy: wizerunek firmy w internecie, wizerunek firmy, reputacja firmy, e-wizerunek -
Spółki notowane na GPW a działania PR
00:50 10.03.2009
... spółek pozostawia wiele do życzenia. Z badania wynika, że właściwie i rzetelnie prowadzone relacje inwestorskie są dla spółek giełdowych najważniejszym elementem wzmacniającym wizerunek przedsiębiorstwa. Uważa tak ponad 90% respondentów, przy czym 77% ankietowanych uznaje, że relacje inwestorskie prowadzone przez firmę spotykają się z zadowoleniem ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku -
Dbaj o wizerunek firmy w Internecie
00:49 11.02.2009
... firmy. „Nasze badanie potwierdza, że zarządzanie wizerunkiem w Internecie jest obecnie koniecznością w funkcjonowaniu każdej firmy. Niefrasobliwość lub brak troski o wizerunek ... maile mają często nieoczekiwane konsekwencje, mogą zrujnować (czasem nieodwracalnie) wizerunek firmy w kilka sekund. Codziennie w sieci przesyłanych jest 60 miliardów maili. ...
Tematy: wizerunek firmy, reputacja firmy, zarządzanie firmą, wizerunek firmy w internecie -
Opinie konsumentów istotne dla firmy
13:51 30.12.2008
... I stało się! Casey Neistat postanowił wyrazić swoje niezadowolenie w sposób dotkliwy dla firmy. Nakręcił filmik pt. „iPod`s Dirty Secret”, na którym widać jak na ... Następnie w ciągu kilku dni od pojawienia się filmiku ogłoszono stanowisko – zmianę strategii firmy odnośnie do serwisowania iPodów! Klientom zaproponowano możliwość wymiany baterii za 99 ...
Tematy: opinie konsumentów, wizerunek firmy, opinie o produkcie -
Plotki - źródło informacji o firmie
13:54 02.12.2008
Jednym z bardzo istotnych elementów kreujących wizerunek firmy jest opinia, jaką o swoim miejscu pracy wydają zatrudnione w nim osoby. Taka ocena uzależniona jest przede wszystkim od warunków pracy, wysokości ...
Tematy: badania pracowników, opinie pracowników o firmie, plotki, wizerunek firmy -
Holding a tożsamość korporacyjna
13:28 12.06.2008
... , tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i reputację, a już na pewno staną się pożywką dla negatywnej kampanii wobec firmy prowadzonej bezpośrednio czy pośrednio przez konkurentów. Różnice między tożsamością pojedynczych firm a tożsamością grup W wypadku ...
Tematy: holding, grupa kapitałowa, tożsamość korporacyjna, zarządzanie tożsamością firmy -
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
13:18 07.05.2008
Dobra strategia łączy twarde techniki pozyskiwania informacji i mierzenia marki oraz niemierzalną i nieprzewidywalną sferę ducha konsumenta. Strategia w najogólniejszym ujęciu mówi, w jaki sposób przy ograniczonych środkach osiągnąć założone cele. Strategie wojskowa pozwala osiągać cele wojskowe, strategia biznesowa - realizować przedsięwzięcia ...
Tematy: marka, kreowanie marki, wizerunek, komunikacja marketingowa -
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
12:04 04.04.2008
... absolutnie spójna z tożsamością wizualną i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać z zaprojektowanych standardów i wzorców a nie tworzyć zupełnie nowe. Wizerunek firmy powinien być spójny, kreatywność poszczególnych ...
Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki -
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
11:33 03.12.2007
... firmy. W takich sytuacjach nie ma znaczenia faktyczna jakość usługi – w grę wchodzi reputacja i wizerunek firmy ...
Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, wizerunek, promocja marki -
Łatwiejsze kreowanie wizerunku firmy niż państwa
13:17 16.09.2007
... . Reputacja całego przemysłu jest postrzegana jako trudniejsza w zarządzaniu niż reputacja firmy – ponad półtora razy (57% do 39%). Interesującym faktem jest to, że prezesi z Włoch różnią się od swoich kolegów z innych krajów uważając, że reputacja firmy jest zdecydowanie trudniejsza w zarządzaniu (54% do 30%). Reputacja spółki państwowej jest ...
Tematy: zarządzanie firmą, wizerunek firmy, kreowanie wizerunku, kreowanie wizerunku firmy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- dłużnicy
- oferty pracy
- cyberataki
- rekrutacja pracowników
- samochód firmowy
- rok 2016
- zadłużenie firm
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- media społecznościowe
- rekrutacja
- bezpieczeństwo IT
- ochrona danych
- internet
- badania internautów
- marki